2025. Június 22. - Paulina

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


oexom | 2014-03-24 08:05

Kedves Mazda-auto!

Mazda 6 2010 2.2 163le Diesel nem kombi autora milyen parameteru felnit keressek?
16os meretben es nem alu.  Lemez es acel falni kozott mi a kulonbseg?

Elore is koszonom a segitseget.

Robesz | 2014-03-23 20:50 mazda-auto.hu részére

 Tisztelt Mazda-auto! Hogyan kell elképzelni ezt a felújtást és mi árban a különbség egy újhoz képest?

gygeri | 2014-03-23 17:34

 Sziasztok!

Kovetkezo a kerdesem... :)

Elhagytam az egyik kocsikulcsomat taviranyitoval egyutt.

Talaltam egy bal elso ajtoba valo zarat es egy indito zarat/ kulcs helyet(nem tudom pontosan mi a neve) ketto db kulccsal es szinten ketto taviranyitoval. Ha kicserelem a zarakat fog mukodni a taviranyito, vagy a kozpontizar vezerloegyseget is cserelni kellene? Esetleg lehet-e ujratanitani a tav.-t? A valaszt elore is koszonom!

cserepcsabi | 2014-03-23 10:25

 Sziasztok,

 

Életem egyik meghatározó pillata következett be ezen a héten, Szeretett '94 es Mazda 626 om második autó szerepét fogja betölteni ugyanis vásároltam egy 2003 as Mazda6 ot. Az autóba 2 literes benzines motor van. Magyarországon frissen forgalomba helyezett, mert az autó Dersdából került be hozzám. Lepíproztuk, Márkaszervízben igazolták hogy az autóban valóban 134683Km van. Kívül belül sérülésmentes az autó TE felszereltségű.

Egyetlen észrevételem az autóval kapcsolatban, hogy a kuplungja olyan kemény mint egy IFÁ ban. Fogáspontja határozott, nem lüktet és normálisan fog, csúsztatni is szépen lehet és csenbe van a kinyomó csapágy is. Egy pesti dugót ha kikapnék vele előbb utóbb boka protézisre is kéne költenem.

Lehet hogy túlságosan hozzászoktam a 626 vajpuha kuplungjához.

Ebben tudna nekem valaki infót adni hogy mégis milyen keménynek kéne lenni a kuplungjának. 

 

Segítségeteket előre is köszönöm.

 

Üdv. Cserép Csaba


 

Fecó | 2014-03-21 22:05 littlerock79 részére

 Köszönet Urak.

Na ná hogy nem vicc!

Részemről sincs harag,sértődés meg végképp(bár majdnem kerestem  kötelet)...! :)

Egyébként én is azon sokak közé tartozom,akik simán másként közelítik meg a kérdést..! :)

z3ff | 2014-03-21 21:41 littlerock79 részére

 Ez is igaz... várjuk a választ.

littlerock79 | 2014-03-21 21:39 z3ff részére

 Nincs harag, és egy kis élc van az írásomban bevallom, de lehetett volna ezt keményebben is :)

 

De kicsit módosítok az íráson...

 

Én a kérdést így tettem volna fel: A táblázatban szereplő, és az aktuális karbantartáshoz illeszthető műveleteken kívül van még olyan fontos dolog, amit ellenőrizni ajánlott?

 

vagy valami ilyesmi...

z3ff | 2014-03-21 21:26

Na most minden igyekezeted ellenére a megjegyzésed még mindig sértő. Nem az elemi iskolával van a baj mert azt szerintem mindannyiunk elvégezte sőt, még egy kicsit többet is, fölösleges volt ilyet megemlíteni is.

Ha valaki laikus akkor az laikus - mint én is. Tudom hogy benzin hajtja meg egy pár más dolgot is de az nekem sem volt egyértelmű hogy a 120.000-ig tartó ellenőrzéseket / cseréket ugyanúgy lehet alkalmazni 240-ig 360-ig stb. (jé tudok szorozni, biztos az elemi miatt). Mondom, laikus de hát azért van a fórum hogy kérdezzünk.

Már csak azért sem volt ennyire egyértelmű mert szervízben hallottam hogy a láncos hajtást pl. elég 170 körül szemrevételezni és ha hallhatóan nem csörög akkor még akkor sem kell állítani/cserélni. Spec a táblázat pont erre nem tér ki.

Ettől eltekintve (remélem töb ilyen 120-on túli egyedi eset nincs) most már tudom hogy értelmezzem - zük a 120-ig tartó szervízperiódusokat, ezért köszönet neked.  

Nincs harag - remélem részedről sem - csak elmondtam a véleményemet.  

littlerock79 | 2014-03-21 21:11 Fecó részére

 Kedves Fecó!

 

(módosított írás, nem akarok feleslegesen sértegetni senkit)

 

Ez most kissé meglepett, mert nem értem a gondod.

 

Egyszerű útmutató a laikusoknak:

Az aktuális km óra állást kerekítjük pl: 160.000 km -re a 159.542-t . Ezt vissza kell osztani 20.000, 40.000 ,60.000, 80.000, 100.000, 120.000 -rel. Amikor egész szám az eredmény, akkor a táblázatból azt a sort fgyelembe kell venni.

 

Remélem tudtam segíteni...

Fecó | 2014-03-21 20:37

Tisztelt Varga Úr.

Bocsánat,de ezt a szerviz karbantartási információs listát nem lehetne kibővíteni/meghosszabbítani 120.000kilómétertől?!,hogy 1 laikus,de sok kilómétert "szaladó" is tudja a miheztartást,meg ugye sokan veszik a Mazdájukat 120.000 km fölött?!.. :)

Köszönöm

 

http://www.mazda-auto.hu/modell-mazda6-bemutato-auto-expanzio-mazda.html

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó