2025. Június 22. - Paulina
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
MOTOROLAJ 5-10.
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Nincs messze a Mazda CX-3.
Mazda logó történelem.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Mazda Furai
Ajtók száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm
Tengelytávolság: 2790
Ülések száma: 2
Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés: középen hosszában
Szívómotor
Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata.
Kamratérfogat (cm3): 3 x 654 = 1962
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat
Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp
Végsebesség: ~290 km/h
Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.
Több autó
Matenza | 2014-03-25 21:55
Kedves Mazda-Auto!
Mazda6 MPS vásárlása előtt állok. Eddigi tapasztalataim a Mazda6-al nagyon pozitívak voltak. (Van egy 10éves dízelünk, 4 éves dízelünk és volt egy 2003-as benzines is) Nyilván egy ilyen autó vásárlásánál sok tényezére kell figyelni, hisz sokan azért veszik, hogy versenyezzenek vele, nyüstöljék.. Mennyi tapasztalata van az 6 MPS-el? Melyek a legköltségesebb gyermekbetegségei? A váltóprobléma (6. ban autópályán jelentkező vibráció 100-130 között) mennyire gyakori hiba? Köszönöm előre is segítségét.
szelpgy | 2014-03-25 16:16
Tisztelt Mazda Autó!
Amennyiben megoldható, kérem külde el az autóm szervíztörténetét a szelp.gyorgy@gmail.com címre. JMZGG14T671658413
A következő aktuális szervíz mikor lenne esedékes és kb mennyibe kerülne.A jelenlegi km állás 219500
A segitséget előre is köszönöm!
Üdvözlettel: Gyuri
mazda-auto.hu | 2014-03-25 14:04 stuszi részére
A gyári beszállító és az utángyártott termék gyártójának egyezése nem feltétlenül jelenti azt, hogy a minőség azonos. A gyárak gyakran további minőségi követelményeknek feleltetik meg a beszállítót, mely természetesen költség emelkedéssel jár. Ettől függetlenül akár egyezhet is a minőség, és nem zárható ki, hogy AISIN a gyári kuplung. Elnézést a kissé diplomatikus válaszért, de biztosak kizárólag a gyári alkatrészben lehetünk.
stuszi | 2014-03-24 19:18
Tisztelt Mazda-Autó!
Kb 2 hete kérdeztem rá a gyári kuplung csere árára munkadíjjal együtt ( Mazda 6 1,8 benzin 2003.02.),szerettem volna összehasonlitani egy független,de japán autókkal foglalkozó szerviz ajánlatával.Ön kb 145e árat írt a szerviz ajánlata 155e volt.Ez kb azonosnak mondható.Egy másik szervizben (korábban mazda képviselet volt évekig)kaptam egy olyan ajánlatot ami a szettre 80-85e ,a munkadíj pedig 20e+áfa,és elvileg AISIN -ASCO a kuplungszett gyártója ,ami a szervíz szerint megegyezik a gyári szettel.Kérdésem hogy valós-e ,hogy a gyári kuplung gyártója a fenti gyártó.
cserepcsabi | 2014-03-24 18:00 mazda-auto.hu részére
Köszönöm a segítséget.
Akkor még a nyár előtt egy kuplung cserét megvalósítunk!
mazda-auto.hu | 2014-03-24 11:28 oexom részére
A 16 coll átmérőjű acélfelni 16x6 collos, ET50, és 195/65R16 a gyári gumiméret. Az alufelni 16x6,5 ET55, és 205/60R16.
mazda-auto.hu | 2014-03-24 11:25 Robesz részére
Általában 75%-a az új befecskendező árának. Ilyenkor a befecskendező belső szelepét cserélik, illetve kalibrálják-takarítják a befecskendezőt. Nem minden befecskendezőnél működik a dolog, a piezó kristályos befecskendezők esetében nem.
mazda-auto.hu | 2014-03-24 11:20 gygeri részére
A kulcs-zár mintázata (cilinder) és a távirányíthatóság két külön dolog, tehát a régi távirányítókkal zárható-nyitható lesz az autó.
mazda-auto.hu | 2014-03-24 11:18 cserepcsabi részére
Gratulálunk az autóhoz! Gyárilag nem ilyen kemény a kuplung, valószínűleg a nyelestengelyen nem csúszik a kinyomócsapágy. Sajnos a zsírzáshoz, takarításhoz le kell venni a sebességváltót, ami igen nagy munka, így célszerű egy esetleges kuplung cserére is felkészülni.
mazda-auto.hu | 2014-03-24 11:14 Fecó részére
Arról van szó, hogy a további időszakos szervizelések már nem tartalmaznak a 120000 km-ig alkalmazandó műveleteken kívül egyéb kötelező munkákat. Így későbbi km óra állásoknál egyeztetni kell, hogy éppen melyik km szerviz többszöröse következik. Pl.: 180000 km-nél ismét kell gázolajszűrőt cserélni, mert 3x60000 km, és 60000 km-nél kötelező.
A benzineseknél valóban hiányzik a táblázatból a láncos vezérlés ellenőrzésének intervalluma, de ez nem annyira nevezhető kötelező szervizmunkának.