2025. Május 4. - Mónika

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Tibor51 | 2014-03-11 22:15 MazdaAuto részére

 A magasság állító motorok nem működnek.

Az akkumulátor feszültsége 12.95volt.

A töltőáram alapjáraton és terhelve(2000/perc) is 13.95-14.00 volt között ingadozik.

Ez normális?

Fecó | 2014-03-11 21:58 mrkopasz1980 részére

 Üdv.

        "Ui.: Mindezek ellenére szerintem nincs sok gond a dízellel, ha odafigyelsz rá."

 

        Serintem sem!,de tényleg oda kell rá figyeni...!

mrkopasz1980 | 2014-03-11 21:31 Guidy részére

 Üdv!

Nem vitatom, tényleg több a gond a dízellel. Nekem is csak azért van, mert Nem Mo.-n tankolok. És igaz az is, hogy amit üzemanyagon megspórolsz, azt alkatrészbe vissza adod. Nagyobb tételek dízelnél. Kettős tömegű lendkerék kuplung tárcsával 500eFt. Erre figyelni kell, mert tudtommal 280eKm környékén már általában érik. Hideg motornál meg lehet hallani. Turbó... 500eFt körül. Ha olaj van elég, akkor túl kell élnie a kocsit. Ha találsz DPF szűrős autót (A 2005 07.-hó utáni), és azt mondják hogy a szűrő új, az tuti csak ki van mosva. 230eFt, vagy 100-ért kiveszik és ki írják. Porlasztócsúcs gond ugyancsak felismerhető hideg motor indításkor. Persze a futóművet mindenképp nézni kell. Szóval, vannak árak. Nekem 2.0 Dízel 143LE van 6-os váltóval (én csak ezzel a váltóval ajánlom).  Nagyon nagy élmény és én szeretem a dízelt, de ennek meg van az ára. Amiket én írtam árakat csak fejből mentek. Nézz utána.

Ui.: Mindezek ellenére szerintem nincs sok gond a dízellel, ha odafigyelsz rá. Nekem nagyon szépen megy, pedig már 240eKm van benne 6évesen. 5.5-6 litert eszik és iszonyat erős.  A gond az árakkal van. 

confiance | 2014-03-11 20:50 stuszi részére

 nekem kuplungszett 85volt 30000 munkadij.estekész volt.1.8 benzin.

confiance | 2014-03-11 20:45 Guidy részére

 6osbol dizelt ne.....jó tanács sok  a  gond vele...nem viccelek olvasgas utánna.

benzinest csak ....első dolog számitogépes emberke majd egy szerelő.

1.8 benzines 120 ló. nekem ez van. 

 

Guidy | 2014-03-11 19:51

 Sziasztok!!!

 

Melyik motorral érdemes 2005-2006-os Mazda 6-ot vennem? Mire figyeljek vásárláskor?

Sokat segítene a tapasztalatotok a választásban.

Melyik a leg megbízhatóbb diesel?

 

mrkopasz1980 | 2014-03-11 19:20 Tibor51 részére

 Üdv!

Bosszantó dolgok még? A tied 2006-os, akkor elileg DPF szűrő elvileg még nincs benne. Nagy  szerencséd! Már az enyémben sem. ;-) Nekem ez volt a legdurvább. Az, hogy nem lehet kivenni az első lámpa testet egy izzó cserénél (mint pl. Ford) az már gáz. 5évesen klíma és vízhűtő cserém volt lyukadás miatt. Langéscsillapítót is akkoriban kellett cserélnem, mind a négyet! Alkatrészezettség Mo.-n gyenge. Én Ausztriába járok. Az összetettsége talán a hátrány, mert egy "hagyományos" autóhoz képest kétszer annyi idő és pénz minden ami bosszantó.Én szerettem szerelgetni az autóimat, már amit tudtam. Ez itt nagyon nehéz. De az élmény kárpótol. DPF ZUM-ZUM

Robesz | 2014-03-11 18:41

Tisztelt Mazda-autó!

2007.05.-ei Mazda 6 2.0 dízel autóm hideg indításkor kékes füstfelhőt bocsát ki, azonban menet közben és meleg indításkor már nem érezhető erős füstölés, normálisnak mondanám. Olajfogyás nem észlelhető ( a DPF szűrő és funkció kikapcsolva ) 4000km megtétele után sem, jelenleg 129.000km van az autóban.

Hogyan induljak el a hiba keresésében?

Van bevállt módszer, esetleg jellemző típushiba?

Előre is köszönöm!

bitesz001 | 2014-03-11 17:46 mazda-auto.hu részére

 Ezek a problémák kiolvashatóak műszerrel? Ha igen akkor csak a mazda szervizben lehet olvasni vagy képes rá más "univerzális műszer is"?

A 800as alapjárat az jó vagy ezen problémák valamelyike okozhatja azt is? Illetve váltásnál van amikor visszaesik 800ra de van amikor csak 950 körülig esik vissza. Az alapjárat vákum vezérelt vagy elektronikusan van megoldva?

Lacika7 | 2014-03-11 13:25

 A kerdesem a kovetkezo, mazda 6-om van 1.8 benzin, most van benne 90 ezer merfold es a szervizkonyvben semmi info nincs a vezerlesrol... Elso kerdes, szijjas vagy lancos, illetve milyen idokozonkent esedekes a csereje? 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó