2025. Július 7. Hétfő - Appolónia

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2014-03-12 08:24 bitesz001 részére

 Általában kiolvasható, de egyéb olyan adatokat is ki lehet olvasni, melyek nyomravezetőek lehetnek. Érdemes hivatalos Mazda szervizben kiolvastatni, sokat lehet spórolni vele, mert így általában nem különböző alkatrészek cseréjével érhető el a megoldás, hanem rögtön kiderülhet a konkrét hiba-hibaokozó.

mazda-auto.hu | 2014-03-12 08:20 Lacika7 részére

 Láncos a benzines Mazda6 motorok vezérlése.

Matuatuti | 2014-03-11 23:44

 Tiszteletem az Uraknak!

Olyan kérdésem lenne hogy nemrég beszereztem egy 2004 Mazda 6 2.0 CD 121pacis Hatchback verziót, CDs a rádió de nem Bose, ha ehhez utólag veszek Bose hangszóró szettet meg a mélynyomót bontottat a pótkerékbe, akkor különlegesebb kábelezés illetve egyéb akrobata mutatványok nélkül mint pl rádió csere, megoldható a bekötése? Gyári vezetékezés megvan hozzá? A pótkerék mellett lebeg egy csatlakozó, lehet az lenne az, viszont a rádió képes lenne működtetni a mélynyomót?
A választ előre is köszönöm!

Tibor51 | 2014-03-11 22:15 MazdaAuto részére

 A magasság állító motorok nem működnek.

Az akkumulátor feszültsége 12.95volt.

A töltőáram alapjáraton és terhelve(2000/perc) is 13.95-14.00 volt között ingadozik.

Ez normális?

Fecó | 2014-03-11 21:58 mrkopasz1980 részére

 Üdv.

        "Ui.: Mindezek ellenére szerintem nincs sok gond a dízellel, ha odafigyelsz rá."

 

        Serintem sem!,de tényleg oda kell rá figyeni...!

mrkopasz1980 | 2014-03-11 21:31 Guidy részére

 Üdv!

Nem vitatom, tényleg több a gond a dízellel. Nekem is csak azért van, mert Nem Mo.-n tankolok. És igaz az is, hogy amit üzemanyagon megspórolsz, azt alkatrészbe vissza adod. Nagyobb tételek dízelnél. Kettős tömegű lendkerék kuplung tárcsával 500eFt. Erre figyelni kell, mert tudtommal 280eKm környékén már általában érik. Hideg motornál meg lehet hallani. Turbó... 500eFt körül. Ha olaj van elég, akkor túl kell élnie a kocsit. Ha találsz DPF szűrős autót (A 2005 07.-hó utáni), és azt mondják hogy a szűrő új, az tuti csak ki van mosva. 230eFt, vagy 100-ért kiveszik és ki írják. Porlasztócsúcs gond ugyancsak felismerhető hideg motor indításkor. Persze a futóművet mindenképp nézni kell. Szóval, vannak árak. Nekem 2.0 Dízel 143LE van 6-os váltóval (én csak ezzel a váltóval ajánlom).  Nagyon nagy élmény és én szeretem a dízelt, de ennek meg van az ára. Amiket én írtam árakat csak fejből mentek. Nézz utána.

Ui.: Mindezek ellenére szerintem nincs sok gond a dízellel, ha odafigyelsz rá. Nekem nagyon szépen megy, pedig már 240eKm van benne 6évesen. 5.5-6 litert eszik és iszonyat erős.  A gond az árakkal van. 

confiance | 2014-03-11 20:50 stuszi részére

 nekem kuplungszett 85volt 30000 munkadij.estekész volt.1.8 benzin.

confiance | 2014-03-11 20:45 Guidy részére

 6osbol dizelt ne.....jó tanács sok  a  gond vele...nem viccelek olvasgas utánna.

benzinest csak ....első dolog számitogépes emberke majd egy szerelő.

1.8 benzines 120 ló. nekem ez van. 

 

Guidy | 2014-03-11 19:51

 Sziasztok!!!

 

Melyik motorral érdemes 2005-2006-os Mazda 6-ot vennem? Mire figyeljek vásárláskor?

Sokat segítene a tapasztalatotok a választásban.

Melyik a leg megbízhatóbb diesel?

 

mrkopasz1980 | 2014-03-11 19:20 Tibor51 részére

 Üdv!

Bosszantó dolgok még? A tied 2006-os, akkor elileg DPF szűrő elvileg még nincs benne. Nagy  szerencséd! Már az enyémben sem. ;-) Nekem ez volt a legdurvább. Az, hogy nem lehet kivenni az első lámpa testet egy izzó cserénél (mint pl. Ford) az már gáz. 5évesen klíma és vízhűtő cserém volt lyukadás miatt. Langéscsillapítót is akkoriban kellett cserélnem, mind a négyet! Alkatrészezettség Mo.-n gyenge. Én Ausztriába járok. Az összetettsége talán a hátrány, mert egy "hagyományos" autóhoz képest kétszer annyi idő és pénz minden ami bosszantó.Én szerettem szerelgetni az autóimat, már amit tudtam. Ez itt nagyon nehéz. De az élmény kárpótol. DPF ZUM-ZUM

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó