2025. Június 22. - Paulina
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm
Tengelytávolság: 2548 mm
Hasmagasság:
Gumiméret elöl: 205/70-15
Gumiméret hátul: 225/70-15
Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm
Sűrítési viszony: 10,25 : 1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt, hosszában
Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok
Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)
Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 6974
Szelepvezérlés típusa:
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min): 664/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp
Végsebesség: 290 km/h
Több autó
szucsfe | 2014-03-09 20:59 mazda-auto.hu részére
Az ablakmosó motor? Ez még az ablaktörlő motornak is elég magas ár, nem?
cserepcsabi | 2014-03-09 11:34
Tisztelt Mazda autó,
A héten vásároltam egy 2003 as évjárató 2 literes benzines Mazda6 ot.
Az autóban 135600km van amit szakszervízben is igazoltak.
Egy észrevételem van az autóval kapcsolatban, hogy a kuplungja olyan mint egy IFÁé, rettentően kemény, de fogáspontja határozott normálisan lehet csúsztatni, és rendesen is fog. Városi forgalomban elég fárasztó a lábnak.
Ez normális jelenség?
Vagy pedig én voltam hozzászokva a 626 osom vaj puha kuplungjához?
segítségét előre is köszönöm
Zsozsó | 2014-03-08 11:08
T. szakértő(-k)!
2008.Mazda6 140 LE TD.
Van- e jelentősége DPF mellett annak, hogy a kipuffogó vég kormos. Korábban szinte fémtiszta szokott lenni.
Túl vagyok egy EGR leragadás utáni "tisztító kezelésen" és a következményes DPF hiba miatt (rendesen elkormolódott) szervízben történt regeneráción.
Köszönöm
Robesz | 2014-03-07 17:18
Tisztelt Mazda-autó!
2007.05.-ei Mazda 6 2.0 dízel autóm hideg indításkor kékes füstfelhőt bocsát ki, azonban menet közben és meleg indításkor már nem érezhető erős füstölés, normálisnak mondanám. Olajfogyás nem észlelhető ( a DPF szűrő és funkció kikapcsolva ) 4000km megtétele után sem, jelenleg 129.000km van az autóban.
Hogyan induljak el a hiba keresésében?
Van bevállt módszer, esetleg jellemző típushiba?
Előre is köszönöm!
mazda-auto.hu | 2014-03-07 11:14 Hunika2008 részére
Legkésőbb 20000 km-enként olajat kell cserélni, illetve alaphelyzetbe állítani a regeneráció számlálót. A műszerfal nem jelez szerviz intervallumot, legfeljebb a DPF lámpa villogása jelezheti, ha 20000 km-nél hamarabb túllépte a megkezdett regenerációk száma a két olajcsere között megengedett értéket.
mazda-auto.hu | 2014-03-07 11:11 szucsfe részére
55129,-Ft a motor. Ez biztosan csak gyári van. Esetleg bontott. vagy javítás, mint alternatíva.
Hunika2008 | 2014-03-06 23:53
Kedves Fórumozók! Tudna valaki ajánlani megoldást a DPF regenerálás számolást, illetve az olajcsere intervallum nullázást illetően? 2006-os 143 LE-s Mazda 6-ról van szó. Illetve a szervíz intervallum ki lesz írva amikor lejártához közeledik ? ( gondolok a 20.000 km-es intervallumra). Előre is köszönöm azoknak akik segíteni akarnak ezekben a kérdésekben.
szucsfe | 2014-03-06 10:43
T. mazda-autó!
Van lehetőség arra, hogy a 2003-as Mazda 6 kombi hátsó ablakmosó motorjának a cikkszámát leírd nekem, mert az autósbolt sem találja az alkatrészt. Milyen árban van ez?
mazda-auto.hu | 2014-03-06 09:31 BobbyEwing részére
1. Szükség van egy H1 Xenon szettre, illetve egy H3 Xenon szettre. A gyári tekercsek erre alkatmatlanok, de a készletekben van tekercs is. Az árak készletenként 25-60e Ft között változnak.
2. Valószínűleg két másik kipufogódobbal kell megoldani, mert a gyárihoz nincs másik ugyanolyan. Fontos a műbizonylat, mert újabban vizsgán is kérhetik. Van egy gyári dupla dobos pár ezer km-t futott rendszerünk, ezt hozzá lehet alakítani a dízelhez. 80000,-Ft+alakítás.
3. Gyári alsó elhelyezésű ködlámpa csak a GT lökhárítóhoz van.
4. Ellenállás mérés szükséges.
5. Szakadás vizsgálat, és annak lokalizálása szükséges. Ha a fűtőlap szakadt, akkor csak a csere marad.
6.
7. Biztosíték, szakadás vizsgálat-keresés. Vagy a kárpitot, vagy a szivargyújtót ki kell venni.
8. Ez valószínűleg egyedi gyártású konzolt jelent, melynek kialakítása változatos lehet, így nehéz látatlanban, írásban részletezni.
mazda-auto.hu | 2014-03-06 09:08 mf részére
Egy műszeres diagnosztika (csak hivatalos Mazda) kimutatja, hogy valóban nyúlt-e a lánc. Nem kell megbontani a motort.