2025. Augusztus 11. Hétfő - Zsuzsanna
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda 6 GH "beázás" Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Még több fórum téma
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm
Tengelytávolság: 2640 mm
Hasmagasság: 145 mm
Saját tömeg: 1460 kg
Légellenállási együttható: 0,32 cw
Hengerelrendezés: soros
Turbófeltöltő.
Hengerszám: 4
Motorbeépítés: elöl, keresztben
Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.
Sebességfokozatok száma: 6
Lökettérfogat (cm3): 2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94
Sűrítési viszony: 9,5:1
Hengerenkénti szelepszám: 4
Szelepvezérlés típusa: változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 380/3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.
Végsebesség: 250 km/h
Több autó
szucsfe | 2014-03-09 20:59 mazda-auto.hu részére
Az ablakmosó motor? Ez még az ablaktörlő motornak is elég magas ár, nem?
cserepcsabi | 2014-03-09 11:34
Tisztelt Mazda autó,
A héten vásároltam egy 2003 as évjárató 2 literes benzines Mazda6 ot.
Az autóban 135600km van amit szakszervízben is igazoltak.
Egy észrevételem van az autóval kapcsolatban, hogy a kuplungja olyan mint egy IFÁé, rettentően kemény, de fogáspontja határozott normálisan lehet csúsztatni, és rendesen is fog. Városi forgalomban elég fárasztó a lábnak.
Ez normális jelenség?
Vagy pedig én voltam hozzászokva a 626 osom vaj puha kuplungjához?
segítségét előre is köszönöm
Zsozsó | 2014-03-08 11:08
T. szakértő(-k)!
2008.Mazda6 140 LE TD.
Van- e jelentősége DPF mellett annak, hogy a kipuffogó vég kormos. Korábban szinte fémtiszta szokott lenni.
Túl vagyok egy EGR leragadás utáni "tisztító kezelésen" és a következményes DPF hiba miatt (rendesen elkormolódott) szervízben történt regeneráción.
Köszönöm
Robesz | 2014-03-07 17:18
Tisztelt Mazda-autó!
2007.05.-ei Mazda 6 2.0 dízel autóm hideg indításkor kékes füstfelhőt bocsát ki, azonban menet közben és meleg indításkor már nem érezhető erős füstölés, normálisnak mondanám. Olajfogyás nem észlelhető ( a DPF szűrő és funkció kikapcsolva ) 4000km megtétele után sem, jelenleg 129.000km van az autóban.
Hogyan induljak el a hiba keresésében?
Van bevállt módszer, esetleg jellemző típushiba?
Előre is köszönöm!
mazda-auto.hu | 2014-03-07 11:14 Hunika2008 részére
Legkésőbb 20000 km-enként olajat kell cserélni, illetve alaphelyzetbe állítani a regeneráció számlálót. A műszerfal nem jelez szerviz intervallumot, legfeljebb a DPF lámpa villogása jelezheti, ha 20000 km-nél hamarabb túllépte a megkezdett regenerációk száma a két olajcsere között megengedett értéket.
mazda-auto.hu | 2014-03-07 11:11 szucsfe részére
55129,-Ft a motor. Ez biztosan csak gyári van. Esetleg bontott. vagy javítás, mint alternatíva.
Hunika2008 | 2014-03-06 23:53
Kedves Fórumozók! Tudna valaki ajánlani megoldást a DPF regenerálás számolást, illetve az olajcsere intervallum nullázást illetően? 2006-os 143 LE-s Mazda 6-ról van szó. Illetve a szervíz intervallum ki lesz írva amikor lejártához közeledik ? ( gondolok a 20.000 km-es intervallumra). Előre is köszönöm azoknak akik segíteni akarnak ezekben a kérdésekben.
szucsfe | 2014-03-06 10:43
T. mazda-autó!
Van lehetőség arra, hogy a 2003-as Mazda 6 kombi hátsó ablakmosó motorjának a cikkszámát leírd nekem, mert az autósbolt sem találja az alkatrészt. Milyen árban van ez?
mazda-auto.hu | 2014-03-06 09:31 BobbyEwing részére
1. Szükség van egy H1 Xenon szettre, illetve egy H3 Xenon szettre. A gyári tekercsek erre alkatmatlanok, de a készletekben van tekercs is. Az árak készletenként 25-60e Ft között változnak.
2. Valószínűleg két másik kipufogódobbal kell megoldani, mert a gyárihoz nincs másik ugyanolyan. Fontos a műbizonylat, mert újabban vizsgán is kérhetik. Van egy gyári dupla dobos pár ezer km-t futott rendszerünk, ezt hozzá lehet alakítani a dízelhez. 80000,-Ft+alakítás.
3. Gyári alsó elhelyezésű ködlámpa csak a GT lökhárítóhoz van.
4. Ellenállás mérés szükséges.
5. Szakadás vizsgálat, és annak lokalizálása szükséges. Ha a fűtőlap szakadt, akkor csak a csere marad.
6.
7. Biztosíték, szakadás vizsgálat-keresés. Vagy a kárpitot, vagy a szivargyújtót ki kell venni.
8. Ez valószínűleg egyedi gyártású konzolt jelent, melynek kialakítása változatos lehet, így nehéz látatlanban, írásban részletezni.
mazda-auto.hu | 2014-03-06 09:08 mf részére
Egy műszeres diagnosztika (csak hivatalos Mazda) kimutatja, hogy valóban nyúlt-e a lánc. Nem kell megbontani a motort.