2025. Június 22. - Paulina

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


szucsfe | 2014-03-09 20:59 mazda-auto.hu részére

 Az ablakmosó motor? Ez még az ablaktörlő motornak is elég magas ár, nem?

cserepcsabi | 2014-03-09 11:34

 Tisztelt Mazda autó,

 

A héten vásároltam egy 2003 as évjárató 2 literes benzines Mazda6 ot.

Az autóban 135600km van amit szakszervízben is igazoltak.

Egy észrevételem van az autóval kapcsolatban, hogy a kuplungja olyan mint egy IFÁé, rettentően kemény, de fogáspontja határozott normálisan lehet csúsztatni, és rendesen is fog. Városi forgalomban elég fárasztó a lábnak.

Ez normális jelenség?

Vagy pedig én voltam hozzászokva a 626 osom vaj puha kuplungjához?

 

segítségét előre is köszönöm

 

Zsozsó | 2014-03-08 11:08

 T. szakértő(-k)!

2008.Mazda6 140 LE TD.

Van- e jelentősége DPF mellett annak, hogy a kipuffogó vég kormos. Korábban szinte fémtiszta szokott lenni.

Túl vagyok egy EGR leragadás utáni "tisztító kezelésen" és a következményes DPF hiba miatt (rendesen elkormolódott) szervízben történt regeneráción. 

Köszönöm

Robesz | 2014-03-07 17:18

Tisztelt Mazda-autó!

2007.05.-ei Mazda 6 2.0 dízel autóm hideg indításkor kékes füstfelhőt bocsát ki, azonban menet közben és meleg indításkor már nem érezhető erős füstölés, normálisnak mondanám. Olajfogyás nem észlelhető ( a DPF szűrő és funkció kikapcsolva ) 4000km megtétele után sem, jelenleg 129.000km van az autóban.

Hogyan induljak el a hiba keresésében?

Van bevállt módszer, esetleg jellemző típushiba?

Előre is köszönöm!

mazda-auto.hu | 2014-03-07 11:14 Hunika2008 részére

 Legkésőbb 20000 km-enként olajat kell cserélni, illetve alaphelyzetbe állítani a regeneráció számlálót. A műszerfal nem jelez szerviz intervallumot, legfeljebb a DPF lámpa villogása jelezheti, ha 20000 km-nél hamarabb túllépte a megkezdett regenerációk száma a két olajcsere között megengedett értéket.

mazda-auto.hu | 2014-03-07 11:11 szucsfe részére

 55129,-Ft a motor. Ez biztosan csak gyári van. Esetleg bontott. vagy javítás, mint alternatíva.

Hunika2008 | 2014-03-06 23:53

Kedves Fórumozók!  Tudna valaki ajánlani megoldást a DPF regenerálás számolást, illetve az olajcsere intervallum nullázást illetően? 2006-os 143 LE-s Mazda 6-ról van szó. Illetve a szervíz intervallum ki lesz írva amikor lejártához közeledik ? ( gondolok a 20.000 km-es intervallumra). Előre is köszönöm azoknak akik segíteni akarnak ezekben a kérdésekben.

szucsfe | 2014-03-06 10:43

T. mazda-autó!

Van lehetőség arra, hogy a 2003-as Mazda 6 kombi hátsó ablakmosó motorjának a cikkszámát leírd nekem, mert az autósbolt sem találja az alkatrészt. Milyen árban van ez?

mazda-auto.hu | 2014-03-06 09:31 BobbyEwing részére

 1. Szükség van egy H1 Xenon szettre, illetve egy H3 Xenon szettre. A gyári tekercsek erre alkatmatlanok, de a készletekben van tekercs is. Az árak készletenként 25-60e Ft között változnak.

2. Valószínűleg két másik kipufogódobbal kell megoldani, mert a gyárihoz nincs másik ugyanolyan. Fontos a műbizonylat, mert újabban vizsgán is kérhetik. Van egy gyári dupla dobos pár ezer km-t futott rendszerünk, ezt hozzá lehet alakítani a dízelhez. 80000,-Ft+alakítás.

3. Gyári alsó elhelyezésű ködlámpa csak a GT lökhárítóhoz van.

4. Ellenállás mérés szükséges.

5. Szakadás vizsgálat, és annak lokalizálása szükséges. Ha a fűtőlap szakadt, akkor csak a csere marad.

6.

7. Biztosíték, szakadás vizsgálat-keresés. Vagy a kárpitot, vagy a szivargyújtót ki kell venni.

8. Ez valószínűleg egyedi gyártású konzolt jelent, melynek kialakítása változatos lehet, így nehéz látatlanban, írásban részletezni.

 

mazda-auto.hu | 2014-03-06 09:08 mf részére

 Egy műszeres diagnosztika (csak hivatalos Mazda) kimutatja, hogy valóban nyúlt-e a lánc. Nem kell megbontani a motort.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó