2025. Október 18. Szombat - Lukács

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Tibor51 | 2014-03-10 23:17 mrkopasz1980 részére

 Az autó a főnököm kocsija volt így 0km-es korától mindent tudok róla.

106.000km van benne. Jól forog az önindító, indul rendesen.

Az akksit 1 éve tettük bele 95 ah-s bosch s4,az tuti nem gyenge.

Esetleg a nagyobb kapacitás okozhatja?

Milyen ilyen bosszantó dolgok vannak még?

Frappi | 2014-03-10 23:01 Tibor51 részére

 Nekem is felkapcsolódott, azt hiszem az osztrák eredetü autókon szokott ilyen lenni. Az enyémbe volt egy utólagos elektronika épitve a motorvezérlő mellett, lehúztam róla a vezetéket, azóta megy hagyományosan.

mrkopasz1980 | 2014-03-10 22:38

 Elsőre nem jelent meg, hát még egyszer...

Üdv mindenkinek!

Két kérdésem lenne. Első, hogy Mazda 6 2.0 143LE dízelem 2-3-4 sebességben 1450-1500 fordulatnál egy furcsa csörgő hangot ad. Főleg autopályáról lelassítva, melegen. Kell vele foglalkozni? Mi lehet? Másik, hogy télen hidegben 1-ből 2-be váltásnál picit fogaskerék számolást hallok. Nem hideg motornál! Kuplung benyomva rendesen, váltó olaj oké, kettős tömegű lendkerék oké. Ugye nem a váltóm megy szét? Csak az első 15-20km-en, de nagyon idegölő. És vissza váltásnál semmi jel. Jó időben ugyancsak gyönyörűen vált. Köszi

mrkopasz1980 | 2014-03-10 22:25 Tibor51 részére

 Üdv Tibor51

Az enyém is világít off állásban, a magyarországi Mazda 6-ot így adták ki tudtommal. Csak helyzetjelzőig lehet lekapcsolni. Bosszantó, de vannak még ilyen dolgok a 6-os nál. A fényerősség igadozásnál én a aksira gyanakodnék. Indul rendesen? A generátor nem tudja stabilan ellátni az összes fogyasztót. Esetleg gyenge aksit raktak bele. Fejből nem biztos, de talán 70Ah kell.

Tibor51 | 2014-03-10 22:05

Kedves Fórumozók!

A következő lenne a problémám:

A héten vásároltam egy Mazda 6 2006 2.0dízel 143Le autót.

Ha jár a motor akkor a tompított fényszóró fényereje egy picit visszább esik hirtelen,majd szakaszosan visszaerősödik és újra visszaesik és így tovább.

Van valakinek ötlete, hogy mi okozhatja ezt?

Sima halogén izzók vannak benne.

Normális az hogy a világítás kapcsoló Off állásában is megy a fényszóró járó motornál?

stuszi | 2014-03-10 20:02

 Tisztelt Mazda-autó!

Szeretném megkérdezni a 2003-as 1,8 benzines autómba mennyibe kerülne egy kuplung szett csere ,munkadíjjal együtt.Van egy ajánlatom rá egy márkafüggetlen szerelőtől,és szeretném kontrolálni reális -e az ajánlata.

Köszönöm!

bitesz001 | 2014-03-10 18:08

Kedves Fórumozók!

 

Van egy 2007es Mazda 6 143Le Diesel autóm. Olyan problémám van vele, hogy erősebb gáznál 1500-1600 as fordulaton egy kicsit megtorpan viszont ha ezen a fordulat tartományon tartom akkor erősen rántgat.Ez csak akkor szünik meg ha elveszem a gázt vagy odalépek neki. Mitől lehet ez? Illetve az normális dolog hogy 800 az alapjárat?

Előre is köszönöm a segítséget!

confiance | 2014-03-10 16:24 cserepcsabi részére

 kinyomocsapágy......munkahenger alsó felső........vagy be kell zsirozni alsó munkahengert . 

 

szucsfe | 2014-03-10 08:54 mazda-auto.hu részére

 Ez így már barátibb ár!

Köszönöm!

mazda-auto.hu | 2014-03-10 07:46 szucsfe részére

 A törlő motorját néztem, a mosóé 17990,-Ft.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó