2025. Május 4. - Mónika

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


MazdaAuto | 2014-03-11 10:34 Tibor51 részére

 Feszültséget kellene mérni. Akár az is elképzelhető, hogy a fényszóró magasság állító motorok működnek folyamatosan, és az tűnik fényerő ingadozásnak. 

Tibor51 | 2014-03-11 10:22

Kedves Mazda-auto!

 

Esetleg van valami ötletük a problémámra?Találkoztak már ilyen esettel?

 

 

mazda-auto.hu | 2014-03-11 08:34 stuszi részére

 A legjobb minőségű, azaz gyári alkatrészekkel, munkadíjjal kb.145000,-Ft.

mazda-auto.hu | 2014-03-11 08:31 bitesz001 részére

 Lehet akár kettős tömegű lendkerék hiba, de tüzelőanyag ellátási hiba is, de akár elektromos szenzor, vagy más hiba is. Elképzelhető pl., hogy a szívócső nyomás szenzor áramkörében van baj. Az alapjárat 680-750 körül van gyárilag.

Tibor51 | 2014-03-10 23:20 Frappi részére

 Pontosabban mit is kell lehúznom,hogy rendesen működjön?

Tibor51 | 2014-03-10 23:20 Frappi részére

 

Tibor51 | 2014-03-10 23:20 Frappi részére

 

Tibor51 | 2014-03-10 23:17 mrkopasz1980 részére

 Az autó a főnököm kocsija volt így 0km-es korától mindent tudok róla.

106.000km van benne. Jól forog az önindító, indul rendesen.

Az akksit 1 éve tettük bele 95 ah-s bosch s4,az tuti nem gyenge.

Esetleg a nagyobb kapacitás okozhatja?

Milyen ilyen bosszantó dolgok vannak még?

Frappi | 2014-03-10 23:01 Tibor51 részére

 Nekem is felkapcsolódott, azt hiszem az osztrák eredetü autókon szokott ilyen lenni. Az enyémbe volt egy utólagos elektronika épitve a motorvezérlő mellett, lehúztam róla a vezetéket, azóta megy hagyományosan.

mrkopasz1980 | 2014-03-10 22:38

 Elsőre nem jelent meg, hát még egyszer...

Üdv mindenkinek!

Két kérdésem lenne. Első, hogy Mazda 6 2.0 143LE dízelem 2-3-4 sebességben 1450-1500 fordulatnál egy furcsa csörgő hangot ad. Főleg autopályáról lelassítva, melegen. Kell vele foglalkozni? Mi lehet? Másik, hogy télen hidegben 1-ből 2-be váltásnál picit fogaskerék számolást hallok. Nem hideg motornál! Kuplung benyomva rendesen, váltó olaj oké, kettős tömegű lendkerék oké. Ugye nem a váltóm megy szét? Csak az első 15-20km-en, de nagyon idegölő. És vissza váltásnál semmi jel. Jó időben ugyancsak gyönyörűen vált. Köszi

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Aston Martin DB7 1993

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm

Tengelytávolság: 2591 mm

Hasmagasság:  152 mm

Légellenállási együttható: 0,31 cw

Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 91 / 83 mm

Sűrítési viszony: 8,3:1

Feltöltő: Eaton M90 kompresszor    
Motorbeépítés:  elöl, hosszában

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     3239    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     488/ 3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9

Végsebesség: 253 km/h

Több autó