2025. Október 18. Szombat - Lukács
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Nem lesz turbós a Mazda 3 MPS?
Jön az E10
Cadillac Eldorado (egri túra).
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm
Tengelytávolság: 2665 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.
Szelepek száma: 48
Furat/löket: 88 / 89 mm
Sűrítési viszony: 11,0:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 6 automata
Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3): 6496
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min): 660/ 6500
Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3
Végsebesség: 337 km/h
Összesen 350 darab készült.
Több autó
Robesz | 2014-03-11 18:41
Tisztelt Mazda-autó!
2007.05.-ei Mazda 6 2.0 dízel autóm hideg indításkor kékes füstfelhőt bocsát ki, azonban menet közben és meleg indításkor már nem érezhető erős füstölés, normálisnak mondanám. Olajfogyás nem észlelhető ( a DPF szűrő és funkció kikapcsolva ) 4000km megtétele után sem, jelenleg 129.000km van az autóban.
Hogyan induljak el a hiba keresésében?
Van bevállt módszer, esetleg jellemző típushiba?
Előre is köszönöm!
bitesz001 | 2014-03-11 17:46 mazda-auto.hu részére
Ezek a problémák kiolvashatóak műszerrel? Ha igen akkor csak a mazda szervizben lehet olvasni vagy képes rá más "univerzális műszer is"?
A 800as alapjárat az jó vagy ezen problémák valamelyike okozhatja azt is? Illetve váltásnál van amikor visszaesik 800ra de van amikor csak 950 körülig esik vissza. Az alapjárat vákum vezérelt vagy elektronikusan van megoldva?
Lacika7 | 2014-03-11 13:25
A kerdesem a kovetkezo, mazda 6-om van 1.8 benzin, most van benne 90 ezer merfold es a szervizkonyvben semmi info nincs a vezerlesrol... Elso kerdes, szijjas vagy lancos, illetve milyen idokozonkent esedekes a csereje?
MazdaAuto | 2014-03-11 10:34 Tibor51 részére
Feszültséget kellene mérni. Akár az is elképzelhető, hogy a fényszóró magasság állító motorok működnek folyamatosan, és az tűnik fényerő ingadozásnak.
Tibor51 | 2014-03-11 10:22
Kedves Mazda-auto!
Esetleg van valami ötletük a problémámra?Találkoztak már ilyen esettel?
mazda-auto.hu | 2014-03-11 08:34 stuszi részére
A legjobb minőségű, azaz gyári alkatrészekkel, munkadíjjal kb.145000,-Ft.
mazda-auto.hu | 2014-03-11 08:31 bitesz001 részére
Lehet akár kettős tömegű lendkerék hiba, de tüzelőanyag ellátási hiba is, de akár elektromos szenzor, vagy más hiba is. Elképzelhető pl., hogy a szívócső nyomás szenzor áramkörében van baj. Az alapjárat 680-750 körül van gyárilag.
Tibor51 | 2014-03-10 23:20 Frappi részére
Pontosabban mit is kell lehúznom,hogy rendesen működjön?
Tibor51 | 2014-03-10 23:20 Frappi részére
Tibor51 | 2014-03-10 23:20 Frappi részére