2025. December 21. - Tamás
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda RX-8 motor probléma megelőzés II.
Le Mans-i 23 óra egyedül. Luigi Chinetti.
Mazda 3 Sport 2.0i
Ferrari 288 GTO. Egy örök non plus ultra.
Mazda CX-3.
Friss topikok:
Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda6 Mazda3 Még több fórum téma
Ferrari 288 GTO 1984
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm
Tengelytávolság: 2450 mm
Hasmagasság: 120 mm
Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok
Szelepek száma: 32
Furat/löket: 80 / 71 mm
Sűrítési viszony: 7,6:1
Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 2855
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 496/ 3800
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8
Végsebesség: 305 km/h
Több autó










Bazsyk01 | 2017-11-05 22:22
Tisztelt Mazda-auto!
2011 11. havi Mazda 6 2,2D 129 Le autóm van, 51000 km van benne. Mai napon megjelent a check engine ikon. Az autón nem vettem észre semmi különöset, nemrég néztem az olajszintet, a max és az X között volt félúton. Tavaly novemberben volt szakszervízben 5 éves szervizen (olaj+szűrők). Most 10-ére kaptam időpontot, mikor kértem még nem volt semmi visszajelző lámpa. Lehet okom parázni? Köszönöm!
afogel | 2017-11-05 21:38
Tisztelt Mazda Autó,
2008-as GH MZR-CD 2.0 dízelhez milyen vezérműszíjat, görgőt és vízpumát ajánlana? Contitech vezérlés szettet (CT1136K1) ajánlott a szerelő, és Aisin vízpumpát (AIS-WPZ-917). Ezek megfelelnek? Esetleg alternatíva?
Köszönöm a válaszát!
isus | 2017-11-05 21:16
Tisztelt Mazda-Autó!
Autóvásárlás előtt érdeklődnék egy kiszemelt 6-os szerviztörténetével kapcsolatban. Az autó külföldi, 2010-es, 113.000 km van benne az eladó szerint. A kérdésem, hogy teljes-e a szerviztörténete, megvolt minden olajcsere, illetve volt-e bejegyzett nagyobb sérülés, vagy probléma?
Érdekelne még, hogy a 6 sebességes EURO5-ös modellekben milyen időközönként kell váltóolajat cserélni.
Az alvázszám: JMZGHA9E601402632
Előre is köszönöm.
Csatika | 2017-11-03 22:51
Tisztelt Mazda-Auto!
Van egy 2004-es 2.0 dízel mazda 6 autóm. Alvázszámom JMZGG12T201232355. Az autó olyan hibát produkál, hogy hidegen és üzemmelegen is egyaránt, alapjáraton leáll véletlenszerűen. Van hogy napokig nem produkálja, viszont van hogy 3-4x is produkálja 50 kilóméteren belül. Például beindítom, melegedni a motort indulás előtt, egyszer csak leáll. Később városban állok a pirosnál leáll. A legdurvább az az volt, amikor körforgalom előtt váltok vissza és míg üresben gurulok addig a pár másodpercig egyszer csak leáll alattam az autóm. Utána egyből indul. Motorhiba jelző lámpa világított, de kialudt. A hibakiolvásásnál a szívócsőnyomásérzékelő érzékelt hibát. Mi lehet a gond? Merre kezdjem a probléma keresést? Választ előre is köszönöm.
Csacsa73 | 2017-11-03 19:46 mazda-auto.hu részére
Köszönöm a választ.
Wombat | 2017-10-30 21:09 mazda-auto.hu részére
köszönöm az infot!
Aroland | 2017-10-30 20:58 mazda-auto.hu részére
Azért köszönöm.
mazda-auto.hu | 2017-10-30 15:23 Csacsa73 részére
Egy műszeres diagnosztika megmondja, hogy mágnesszelep, szenzor vagy befecskendező gond van. Az, hogy nincs olajhígulás, nem jó, valamennyire növekednie kell a szintnek. Ilyen km óra állásnál mindenképpen javasoljuk a befecskendezők bevizsgálását és egyben az alátétek cseréjét
mazda-auto.hu | 2017-10-30 15:15 Aroland részére
Ha látta, próbálta szerelő és nem tudja, akkor nekünk is nehéz dolgunk van így látatlanban… Lehet gyújtás, vezérlés, motor vagy váltótartó bak, stb...
mazda-auto.hu | 2017-10-30 15:12 Wombat részére
24958.- Ft + Áfa a szelep, csak gyári alkatrészként rendelhető. Alvázszám kell a pontosításhoz !