2025. Június 20. Péntek - Rafael

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Weene | 2017-11-20 16:25 mazda-auto.hu2 részére

Köszönöm a segítséget! Meg egy olyan kérdés, hogy mirol szol a kiterjesztett garancia? Porlasztocsucsokra ervenyes e? Ha beviszem atvizsgalasra akkor az fog e penzbe kerulni nekem? Előre is Köszönöm

mazda-auto.hu2 | 2017-11-20 16:08 Weene részére

A kilométer reális, és kiterjesztett garancia is él még. Több dolog is okozhatja, a legelső lenne Mazda műszerre tenni, és megnézni a befecskendezők korrekciós értékeit, mert a leírtakból az a legesélyesebb.

Weene | 2017-11-20 08:31

Udvozlet!

Vettem egy mazda 6 os 2013 ev vegi 80000km es autot 2.2d skyactive motorral.. ami 2014/6 hoban allt eloszor forgalomba svedorszagba.

2 hete vasaroltam es kovetlezo a problemam.

Par napja eloszor az autonal eszrevettem alapjaraton a parkoloban allva, hogy mint a kalapacs ut a valto mikozben rajta tartom a kezem, ez par pillanatig tartott aztan ujra gyonyoruen jart egyenletessen.

Utana 1-2 napig semmi hibajelenseg, de aztan alacsony fordulatnal elkezdett rangatni mintha kihagyna egy henger vagy koran valtottam volna fel es le akarnam fullasztani. Rangatott 2-3 szor es utana kisimult.

Olyan erzes volt mintha a porlasztocsucs az egyik hengernel teljessen leallna aztan eszhez ter. De mivel olyan szepen jar es eleg alacsony fordulaton szepen hasznalhato auto es egy idos emberke vezette a elottem a cegebe, (a kocsi lizinges volt) gondoltam kicsit nagyobb fordulaton meghajtom az autot mert talan ellustitotta, azutan par napig semmi hibajelenseg nem jelentkezett. Tegnap ismet csinalta, de kevesebbet es mindig felvaltasnal alacsonyabb fordulatra, de aztan azota semmi baja. Mivel autoszerelo vagyok gondoltam lehet valami kosz kerul neha a rendszerbe mert kiolvasas utan semmi hibakodom nem volt.

2 alkalommal csinalta azt mint a benzines autok mikor az alapjarati motor nem megfeleloen mukodik beinditasnal kiakadt vagy 10 masodpercre a motor 2000 es fordulatszamon azutan visszaallt magatol az optimalis alapjaratra. Ezutan mar kerestem enyhe zarlatokat is a porlaszto csucs korul a kabeleknel, de minden gyonyoru allapotban van.

A kerdesem az lenne, hogy garancialis e az auto a mazdanal es hogy egyatalan a km er stimmel e. Ha szervizeltek csereltek e egyatalan uzemanyag szurot ha egyatalan koszrol beszelhetunk vagy egyatalan mit csereltek?. Lehet e esetleg SCV szelep hiba vagy a porlasztocsucsok ennyi km utan produkalhatnak e ilyen hibat? Alvazszam: (JMZGJ691651147925)

Elore is koszonom a valaszokat!

 

 

afogel | 2017-11-18 21:01 mazda-auto.hu részére

köszönöm a választ. a gyári szett mennyibe kerülne? 

pusi65 | 2017-11-16 22:07 mazda-auto.hu2 részére

Sajnos nem feltételes módban értendő. Egyik neves autós lap tesztjéről van szó, hivatalos gumiszervizekről - ami mellesleg egyezik saját “pancser” tesztemmel. Azóta nem vagyok érintett, ugyanis vettem egy gépet és tutira megyek: magam csinálom. :) Márkaszervizekről nincs információm, ezért említettem gumis műhelyeket. Egyébként az ellenőrök munkájáról van kevéske :) tapasztalatom. Legyen az ÁNTSZ vagy bármi. Szomorú.

mazda-auto.hu2 | 2017-11-16 16:30 pusi65 részére

Az nagyon naj baj lenne, ha valóban ilyen arányban rosszak lennének a kiegyensúlyozó gépek, de ez a hivatalosan bejelentett szervizek esetében elképzelhetetlen. Nekünk is, és a többi bejelentett szerviznek is, fél évente kötelező többek között a kiegyensúlyozók kalibrálása is, amit dokumentálni kell, és ezt az NKH rendszeresen ellenőrzi. Ha gép nem hibahatáron belül mér, azonnal felfüggesztik a használatát.

mazda-auto.hu2 | 2017-11-16 15:53 Gerfalcon részére

Jók az adatok, 2011.05.10-én helyezték forgalomba Németországban, végig szervizelt, és a kilométer is rendben van.

Gerfalcon | 2017-11-16 12:04

Tisztelt Mazda-Auto!

 

Köszönöm a tegnapi segítséget. Találtam egy másik potenciális jelöltet, melynek az eladó szintén megadta az alvázszámát: JMZGHA4E601466214. Ezt az autó 2011-es és 108000 km-el hirdetik. Kérdésem hogy valós lehet -e a hirdetett km? Rendszeresen hordták -e szervizelni és mikor volt az utolsó szervize?

 

Köszönettel!

pusi65 | 2017-11-16 10:16 nagyand részére

Bár nem én lettem felkérve a válaszra, hozzátenném, hogy a kerekek kiegyensúlyozása rendkívül fontos a komfortos autózáshoz, valamint a meglévő alkatrészek hosszú élettartamának fenntartásához. Sajnos 10 gumis műhelyből 7-ben eleve rossz a kiegyensúlyozó gép. Pontatlan. A jelenség okait most nem részletezem. Eredmény: szitál a kerék, meg minden. Hamar szétrázhat mindent az autóban. Ha a kerekek (és a fék is) tényleg jó törődést kapnak, 5-10 ezer km után kiegyensúlyozva, igazából csak a rossz út rongálja a futóművet. Jó úton használva, szabályos gumival, jó guminyomás mellett többszázezret ! is kibír a futómű hiba nélkül – legalábbis egy mazdáé.

mazda-auto.hu | 2017-11-16 09:57 nagyand részére

A féket és az első futóművet kellene megnézetni, mert lengőkar hibára is utalhat a leírt jelenség.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó