2025. Augusztus 4. Hétfő - Domonkos
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Grammok, grammok, kilogrammok...
MOTOROLAJ 1-4.
Csúcstámadás. Mazda RX-8 turbó.
Jön az E10
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda 6 GH "beázás" Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Még több fórum téma
Mazda Furai
Ajtók száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm
Tengelytávolság: 2790
Ülések száma: 2
Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés: középen hosszában
Szívómotor
Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata.
Kamratérfogat (cm3): 3 x 654 = 1962
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat
Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp
Végsebesség: ~290 km/h
Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.
Több autó
Lexisama | 2017-11-22 20:47 yanpec részére
Nem, az azt jelenti, hogy valamiért nem tudott végbemenni a regenerálás. Ilyenkor menni kell az autóval, minimum 40km/h sebességgel, 2000-es fordulatszám felett, amíg el nem tűnik. Nem szabad leállítani regenerálás közben. Ha a DPF lámpa mellé motorlámpa is társul ezután, akkor szakszervízbe kell vinni az autót.
yanpec | 2017-11-22 20:39
Sziasztok
2007 2.0 disel Mazda-6 DPF ha folyamatosan világít az azt jelenti hogy ègeti a rèszecskeszűrőt?
mazda-auto.hu2 | 2017-11-22 16:27 rasotamas részére
Köszönjük az értékes információt, ez nem zavaró, mert ezért hoztuk életre ezt a fórümot. Az a zavaró, ha valaki saját magát, vagy termékeit kezdi itt reklámozni, függetlenül attól, hogy az ország melyik részén lakik.
rasotamas | 2017-11-22 12:03
Üdv! Némi tapasztalatot osztanék meg.
Szeptember 21 óta fennálló problémám, amiről többször is írtam ide megoldódott. Nem működött a műszerfal, se fordulat, se sebesség, ABS, kézifék, check engine világított.
Itt Gödöllőn Kőrösi Sándor villamossági szerelőhöz vittem, akit ezúton is ajánlok minden környékbélinek, gondolom a fizikai távolság miatt ez nem a konkurencia reklámozása, de ha zavaró, elnézést kérek. Pár óra alatt megtalálta a vezeték hibáját, ami a lámpa-intercooler környéki kábelkötegben volt. Mivel nem kizárólag a CAN vezetékek hibája volt, így a légzsák visszajelző folyamatos villogása is megjavult. Szóval lehet, hogy újabb típushiba és megoldás, valamint összefüggés került felfedezésre. Ha valakinek nem működik a légzsák-visszajelző, talán az emulátor beépítés helyett meg lehetne nézetni a vezetékeket villamosságissal. Közben egy másik Mazda6 tulajdonostárs is jelezte, hogy pont ugyanott volt vezetékhibája és ugyanezt a tünetet produkálta, és a héten visznek egy másik Mazda 6-ost ugyanezzel a hibajelenséggel Gödöllőre a szerelőhöz, kíváncsi leszek, neki is ott lesz-e a hiba.
Oryk | 2017-11-21 15:31 mazda-auto.hu részére
Köszönöm a válaszát!
Viszont felmerül a kérdés, hogy akkor miért nem ugyan az a kódja? Mit jelent a “B”?
mazda-auto.hu | 2017-11-21 15:22 Oryk részére
Megegyezik a két alkatrész
Oryk | 2017-11-21 09:27
Üdv!
Elromlott a BCM a 6-os Mazdámban és végre sikerült egyet találnom, viszont egy betű eltérés van a két alkatrész között. Biztosra szeretnék menni, hoyg ez megfelelő az autómba.
A jelenlegi alkatrész kódja: GR1N 67560B
Amit találtam: GR1N 67560
Az alatta lévő szám megegyezik: K0216
A “B” hiánya okozhat problémát, vagy nyugodtan be tudom szerelni?
Köszönettel,
Horváth Balázs
mazda-auto.hu2 | 2017-11-21 08:22 lrc2107 részére
A hang miatt a befecskendezőre tippelnénk, de lehet a lendkerék is.
lrc2107 | 2017-11-21 06:49
Tisztelt Mazda-Auto!
Van egy 2007-es évjáratú diesel 6-os Mazdám(105kW). A következő hibával találkoztam, kb. 2 hetente jön elő. Meleg motornál, üresben az alapjárat 2-3 másodpercenként leesik mintha la akarna fulladni, aztán visszaáll és ezt csinálja folyamatosan, de nem áll meg. Ekkor 2000-es fordulat alatt nagyon csörgő hangja van és gyenge is, de 2000 felett rendes hangja lesz és az erő is megjön. Érdekessége, hogy benyomott kuplungpedálnál nem csinàlja az alapjárat ingadozást.
Az lenne a kérdésem, hogy találkoztak-e már hasonló problémával, illetve, hogy melyik alkaltrész okozhatja ezt a visszatérő hibát?
Tudom látatlanban nem lehet pontosan megmondani, de talán van tapasztalatuk ilyennel.
Válaszukat előre is köszönöm!
mazda-auto.hu2 | 2017-11-20 16:41 Weene részére
Külön kell kötni az autóra, itt már nem a Mazda, hanem a biztosító (Car Garantie) fizeti a javítást. Nem olyan teljes körű mint a 3 éves gyári garancia, de nagyon sokminden benne van, pl. a befecskendezők is.
Az Ügyfélnek ingyenes.