2025. November 5. Szerda - Imre
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Mazda Skyactive-D 1,5 motor.
Mazda CX-5 CD175 AWD AT Revolution Top
Amíg a Mazdához tartozom lesz wankel...
Tisztább égés, kisebb fogyasztás, kevesebb korom, és lerakódás. ECO-TAK.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
Lancia Rallye 037 Stradale 1982.
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm
Tengelytávolság: 2440 mm
Hasmagasság:
Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)
Szelepek száma: 8
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Furat/löket: 84 / 90 mm
Sűrítési viszony: 7,5:1
Feltöltés: Abarth kompresszor
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt keresztben
Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor
Sebességfokozatok száma: 5
Hajtás: Hátsókerék
Lökettérfogat (cm3): 1995
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 226 / 5000
Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.
Végsebesség: 220 km/h
Több autó










ali53 | 2017-12-07 22:00
Tisztelt Mazda-Autó!
2004-es dízel CDH autóm az utóbbi időben a következőket produkálja: lassú haladáskor, pl. kanyarodás közben 2-esben 15-20km sebességnél időnként ránt egyet, de nem áll meg, csak nem forog 1700 fordulat fölé és elkezd világítani a “check engine” és a “csúszós út” lámpa. Megállás, leállít, újraindít, aztán megy tovább rendesen, csak a 2 lámpa világít, de egy idő után azok elalszanak. Ezt napi egyszer általában előadja. Mazda műszer szerint alacsony (gondolom, pillanatnyi) üzemanyagnyomás okozza. Próbaként tettünk bele egy (bontott) nyomásszabályzó szelepet, de a hiba maradt. Mik a szóba jöhető hibaforrások, milyen irányban kellene elindulni?
mazda-auto.hu2 | 2017-12-07 15:22 jopek részére
Sajnos nap mint nap találkozunk ilyen esettel, azt javaslom, hogy elsősorban márkakereskedésből próbáljon meg választani, ha ott nincs, akkor pedig ne bizományostól, hanem olyan kereskedőtől, aki számlát ad az autóról. A megváltozott jogszabály alapján, céges eladás esetében, az eladást követő 6 hónapon belül az eladónak kell bizonyítani, hogy a hiba nem állt fenn (jelen esetben a csalás) az eladás időpontjában, ami elég nehéz lenne, és így jobban meggondolják a csalást.
jopek | 2017-12-07 15:07 mazda-auto.hu2 részére
Tisztelt Mazda-Autó!
Nagyon szépen köszönöm!
Ez a baj,ezekkel a “tisztességes kereskedőkkel..”
Esetleg tudna ajánlani Mazda 6-ost,az említett típusban,max 850 Ezer forintig? Vagy megbízható kereskedőt?
Köszönöm szépen!
Tisztelettel:
József
mazda-auto.hu2 | 2017-12-07 13:35 jopek részére
Az automata váltóval nincs gond, de az autó utolsó bejegyzésénél, 9 éve 2008.10.28-án, már 214131 km volt benne.
jopek | 2017-12-07 13:23
Tisztelt Mazda-Autó!
Egy kinézett autót szeretnék leinformálni,amennyiben lehetséges.
Kevés információ van róla,kérem szépen szíves segítségét.
Ausztriából hozták,: Mazda 6 Sport 2.0 benzines /automata/
175 000 Km. Alvázszám: JMZGY19F531125452
Egyáltalán merjek-e automata autót venni,amit töbnyire városi használatra szánok,
Köszönöm szépen!
Tisztelettel:
Gy.József
mazda-auto.hu2 | 2017-12-06 16:28 Foreszt074 részére
Napi használat mellett általában 4 évet bírnak, de ha egyszer korábban már lemerült, akkor hamarabb tönremegy.
Szakszervizben megnézik, hogy van-e gond az akkumulátorral.
Foreszt074 | 2017-12-05 05:33
Tisztelt Szakértő Úr!Egy 2015-ös mazda 6 start-stop i-eloopos autónak normális, mindennapos használat mellett mennyi az akkumlátor élettartam!Normális-e hogy reggel mínusz 2-5 fokban mintha nehezére esne beindítani a motort,még indul csak kicsit nehézkesen!Válaszát köszönöm!Tisztelettel Kelemen István
mazda-auto.hu | 2017-12-01 14:52 mazdalife részére
A fojtószelepet és az érzékelőt kellene megtakarítani, ha továbbra is fennál a hiba, akkor mindenképpen szervizbe kellene vinni
mazda-auto.hu | 2017-12-01 14:45 SasyZ részére
BCM modul hibára gyanakszunk, de mindenképpen ki kellene olvasni a hibát.
mazdalife | 2017-11-30 21:54
Olyan kérdesem lenne, hogy 2003as 1.8as benzines 120 lovas mazda6om 2000es fordulat alatt hirtelen lepadlózva elkezd rángatni aztán "elkapja" a fordulatot és megindul, volt hogy teljesen elment az ereje nyomtam a gázt de a motor semmit sem reagált csak esett le a fordulat motorfékkel majd ha visszakapcsokok megindul gyújtótrafó és gyertya cserélve azóta is fennáll a hiba', viszont előtte meg is állt az autó többször és volt, hogy 20 percig el sem indult aztán nagy nehezen beindult és hiba nélkül ment. Teljesen esetleges mikor jó és mikor nem, diagnosztika megtörtént a gyári programmal, semmilyen hibát nem jelzett. Mi lehet a baja, esetleg valakivel volt már hasonló?