2025. November 5. Szerda - Imre

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2017-12-21 14:39 ali53 részére

Inkább vákum problémára gyanakodnánk, mert a nyomásszabálzó szelepnek nincs hibakódja.

mazda-auto.hu | 2017-12-21 14:36 pusi65 részére

Mazda6 2007-től, Mazda3 2008-tól

mazda-auto.hu | 2017-12-21 14:33 vecsek1 részére

Önindító vagy gyújtáskapcsoló gond is lehet, ha nincs hibakód

mazda-auto.hu | 2017-12-21 14:32 zsolex436 részére

Ha hibalámpa nem világít, akkor befecskendező gond lehet. városban olyan 7l körül kellene fogyasztania

pusi65 | 2017-12-17 22:34

Tisztelt Mazda-autó, melyik mazdához való?: R2A1-16-610B

Köszönettel pusi65

louiking | 2017-12-17 17:11 Angelo részére

Szia

 

Neked megoldodott a kopogás mert nekem is ugyanezt csinálja az autóm?

zsolex436 | 2017-12-13 05:43

Sziasztok fórumtagok!

Két hete vagyok M6 birtokos, 2.0 MZR-DISI 155 Hp 2010-es évjárat, kombi.

Sajnos nagyon aggódom az üzemanyag fogyasztás miatt, mert jelenleg 11 liter körüli átlagom van. A gázpedált pedig úgy nyomom, hogy a lábam szinte nem is ér hozzá.

Kérdésem az lenne hozzátok, hogy hasonló motorral mi a normális érték?

Válaszaitokat előre is köszönve!

Zsolti

Bernii | 2017-12-10 14:00

Üdv!Pár hétig nem használtam a járművet, nem is akart aztán elindulni. Feltételeztem, hogy akksi gondja lesz, bár nem is tekerte a motort kicsit sem, csak rengeteg lámpa gyulladt ki. Most vadonatúj akkumulátort vettem bele, de mintha leblokkolta volna az egész rendszert, a kulcsot sem tudom elfordítani, az ajtó nyitva kijelző sem működik, lezárni sem lehet a kocsit, tehát semmi. Nyilván én ehhez kevés vagyok, de valamit ennyire tönretettem vagy mi a baj? Mi a megoldás? Vagy valamire csere előtt nem figyeltem? Mit lehet ilyenkor tenni? Köszönöm..

típusa: 2008/SP 2.0 TE Plus

vecsek1 | 2017-12-10 13:35

Tisztelt Mazda autó!

Nekem egy 2003-as 2.0-ás 89kw-os diesel 6-os mazdám van. A problémám, hogy ha ráadom a gyújtást, az izzítás visszajelző lámpa ki sem gyullad és ha tovább fordítom a kulcsot nem is indul be. Minden más lámpa a szokásos módon működik. Az akkumulátort mértem 12.1v-os.

Köszönettel: Vécsi Gábor

Mora | 2017-12-09 16:10

Tisztelt Mazda autó!

2005 8. havi, Mazda 6 Kombi 2.0 Diesel típusú gépjárművem van.

Indításkor, olyan hangja volt mintha egy henger nem menne, erölködött és erős csattogó hang jött a motortérből, majd ezután bedobta a motorellenőrzést. Az autót később be tudtam indítani, úgy, hogy az akkumulátor sarut levettem, vártam vele 1 percet, visszaraktam, a hibajel megszünt. Most már ebben az évben másodjára történik meg, kb egy hónapja voltam Mazda szervízben, ahol teljes autódiagnosztikát csináltattam,ott is elmondtam ezt a problémát megnézték, beállították a porlasztókat autómatikusan, semmi rendellenességet nem találtak. Szeretnék érdeklődni, mi lehet ez a probléma. Segítségüket előre is köszönöm!

Üdv! Mora.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó