2025. Augusztus 4. Hétfő - Domonkos

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


zsolex436 | 2018-01-02 05:15 Guszek részére

Szia!

Buék! Szóval nem vagyok autóvillamissági szereleő és nem is mazda szerelő, tehát a tutit nem tudom megmondani. Az autórádiók tápellátása két szálon szokott történni. Egy a “teljesítmény elektronika” egy pedig a “backup” tehát a kikapcsolás után is áramellátást igénylő áramkörök. Mindenképpen meg kellene vizsgálni, hogy ezen a vonalon van-e tápfeszültség kikapcsolás után. Ha nincs, attól még be tudod kapcsolni a készüléket, mert a másik vonalról bekapcs. után ide is jön áram. Egy biztos, mindkét tápfeszültség kölön biztosítékkal van ellátva. Ezt feltétlenül ellenőrizni kell. 

ali53 | 2017-12-31 21:52

Szakértőnknek és minden Cartársnak problémamentes
Boldog Újévet Kívánok!

Guszek | 2017-12-31 10:02 zsolex436 részére

Köszi!

Kipróbáltam minden lehetőséget, már a motor leállítása után elmegy az összes beállítás. Csatornák és a hangszin is.

zsolex436 | 2017-12-29 05:37 Guszek részére

Szia,

Ha csak simán gyújtást kapcsolsz és akkor nem felejti el az állomásokat akkor én saru és/vagy akksi problémára gyanakodnék. Ha gyújtás le/fel után is elfelejti akkor a rádió memória tápvonalon kellene szétnézni.

Guszek | 2017-12-28 11:44

Sziasztok!

Mazda 6 - 2007. 1,8 - Az autó minden egyes indítása után a rádióállomásokat újra be kell állítani. Mi okozhatja a problémát? Ha valaki tudja, kérem segítsen.

             Köszönettel: G.

nemesgé | 2017-12-24 09:50

Sziasztok!

Az alattam szólóhoz hasonlóan én is Mazda6 vásárlásán gondolkodom és szükségem lenne tapasztalatokra akár tulajdonostól, akár szerviz tapasztalatról a Mazda-Autó-tól. 2014 utáni kombi automata 2.2 CD175ben gondolkodom. Mire szamitsak a tipussal kapcsolatban? Van e valami olyan dolog amire figyelnem kell vásárlásnál az általános dolgokon felül? Valós fogyasztása? A 150lóerősé is érdekelne! Mazda betegségek?(nem volt még Mazdám) Szóval akinek lenne pár perce és adna egy átfogó képet azért hálás lennék!

Előre is köszi!

Boldog Karácsonyt!

KergeKacsa | 2017-12-22 21:42

Sziasztok!

 

A kozeljovoben tervezek tervezek uj autot venni, es gyakorlatilag ket tipus maradt versenyben, a Toyota Auris hibrid es a Mazda 6, mindkettoben 2015-os, frissen facelift utani verzio. Arban ugyanott vannak (5-6m kozott), de vacilalok, szivesen megneznem alaposabban is oket, viszont itt merult fel a kerdes, hogy hogyan. Azota a Mazda6-oson is facelifteltek pont olyan aprobb dolgokat (pl. a multimedias vezerloegyseg), amikre kivancsi lennek, igy nagyjabol a hivatalos tesztvezetes kiesik, hisz nekem ket evvel ezelotti modell kene, es szerintem hasznaltauto vasarlas eseten valamiert hianyozna amugy is beloluk a lelkesedes. :)

Igazabol ket dologra keresnem a valaszt:

- ti milyen modon probalnatok meg egy fel oras nyomkodos-vezetos tesztet probalni talalni?

- milyen jellemzo hibait, furcsasagi vannak a 2015-os modellnek? Hallottam lefagyo fejegysegrol, aztan hogy menet kozben nem lehet hasznalni, tobb eves lemaradasban levo terkepek, zarasra nem huzza fel az ablakokat (pedig ezt mar 2005-ben a Swift is tudta...), barmi ilyesmire.

 

Koszi elore is a tippeket! :)

ali53 | 2017-12-22 19:46

Mit tanácsol, mivel kellene kezdeni?

Így tiszta stressz a vezetés, mert van, hogy egész nap jól megy, másnap meg 4-5x is megtorpan a legnagyobb forgalom közepette, aztán leállít, újraindít (szerencsés esetben csak 1x). 

ali53 | 2017-12-21 20:24 mazda-auto.hu részére

A nyomásszabályzó szelepet azért cseréltettem ki (egy bontottra), mert az 10 perces művelet és hátha az…

Azóta márkaszervizben is megnézettem és hasonló diagnosztikát kaptam, mint a másik szervizben:

Leírás – P0093

Tüzelőanyag-ellátórendszer szivárgás jelzés – nagymértékű szivárgás

Ezen belül ilyen értékek vannak: MAP: 109KPa, RPM: 1072.5RPM, VS: 42KPH, IAT: 12C, MAF: 19g/s, FRP: 16,53MPa

Azt vélelmezték, hogy lehet nyomásszabályzó szelep is, vagy porlasztó (esetleg a szivattyú).

mazda-auto.hu | 2017-12-21 14:50 Mora részére

Ezt nehéz így megállapítani, főleg, hogy  Mazda szervizben nézték már és nem találták a hibát. Ha befecskendező baja lenne, akkor mindig csinálná, de érdemes lenne bevizsgáltatni őket.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó