2025. Június 20. Péntek - Rafael
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
MOTOROLAJ 1-4.
Kísérleti, és prototípus Mazda wankel motorok.
Nincs messze a Mazda CX-3.
Mazda logó történelem.
Friss topikok:
Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Mazda RX-8 2002-2012.
Ajtók száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm
Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma: 4
Hengerelrendezés:
Kéttárcsás wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Szívómotor, szekvencionális befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi
Kamratérfogat (cm3): 2 x 654 = 1308
Sűrítési viszony: 10,0:1
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500
Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.
Végsebesség: ~223, és ~235 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2017-10-30 14:53 Attis0227 részére
Mindenképpen érdemes megpróbálni tanítani, mert olcsóbb, mint egy új kártya. Lehet, hogy a vevővel van baj, de ezt márkaszervizbe ki tudnák deríteni
Csacsa73 | 2017-10-30 10:37
Tisztelt Mazda-auto szakértők. Egy 2008-as Mazda 6 GH 2.0 dízel autót érintő DPF hibakódokkal kapcsolatban fordulnék Önökhöz. Az autót 241 000 km-el vásároltam, mai napig bő 6000 km-t használtam, eddig minden hibátlanul működött. Havi átlagban 2 hetente használtam autópályán, 2300-2500 fordulat tartományban. Valamennyit városban is fut az autó, de úgy gondoltam a 2 hetenkénti 4-500 km autópálya használat biztosítja a megfelelő regenerálást. Pár napja szintén autópályán közlekedtem, amikor is 160-170 km megtétele után a műszerfalon folyamatosan világítva megjelent a DPF lámpa. Nem értettem a jelenséget, de mivel még volt hátra az útból kb. 200 km tovább haladtam autópálya tempóban, gondoltam az autó majd befejezi a regenerálást. 1-2 perccel később viszont a a DPF lámpa villogni kezdett, és a műszerfalron felvillant a motordiagnosztikai lámpa is. Az autóval lassabb tempóban tovább haladtunk, majd 2 nap múlva haza utaztunk. Extrém füstölés nincs, az átlagfogyasztás 5,7 literre jött ki. Olajcsere kb. 6000 km-el ezelőtt történt, azóta a nívópálcán gyakorlatilag nincs mérhető olajhígulás. Csak OMV gázolajat tankolok, az egyetlen változás, hogy kb 1000-1500 km óta Spuri adalékot használok, a javasolt keverési arányban. Kényszerregenerálás még nem történt, a tárolt hibakódok: P2458, és P2463. Arra gondoltam, hogy végrehajtunk egy kényszerregenerálást, töröljük a hibakódokat, majd ezt követően még autópályán 2500-3000 fordulattartományban 30-40 percig meghajtom az autót, ezzel biztosítva a tökéletes kiégetést. Ha ezek ellenére is visszajönnek a hibakódok akkor vélhetőleg valami szenzorhiba lesz. Már ha jól gondolom. Legyenek szívesek megválaszolni, hogy az általam gondolt megoldási folyamat mennyire helyes, vagy helytelen. Előre is köszönettel várom válaszukat.
Aroland | 2017-10-29 19:23
Tisztelt Mazda-Auto!
2005-ös Mazda-6 2.0I Sport Te autóm van. Problémám, hogy induláskor beremeg az autó. Vagyis olyan mintha "kenguru-benzin " lenne benne. :) Mi lehet a baj? Szerelő nem tudja. Kérem tanácsukat, ötletüket! Alvázszám: JMZGG14F251269948. köszönöm
Wombat | 2017-10-29 16:58
Üdvözletem!
Olyan probléma van egy 2002-es 1,8-as GY-al, hogy a check lámpát állandóan a P0443: Evaporative emission system purge control valve hibával gyújtja.
Milyen néven vagy cikkszámon kellene keresnem ezt egy alkatrészüzletben? Vagy érdemes-e kiméretni, hogy mi a hiba oka magán a szelepen?
powergym1 | 2017-10-29 10:55
Üdvözlöm
Nekem van egy 2015-ös mazda 6-om és szeretném megkérdezni,h miként lehetne kicserélni a gyári tomtom navit egy igo-ra? Elég venni egy igo szoftvert vagy teljes kijelzőt kell cserélni? Egyáltalán megoldható-e a csere?
Attis0227 | 2017-10-28 14:37
Üdvözlöm!
Nemrégiben vásároltam egy 2006-os modellt. Az autóban kulcsnélküli indítás van. A problémám ebből fakad, ugyanis nem tudom kulcs nélkűl indítani. A funkció működik rajta, mert ismerem az autó előéletét. Mindent átnéztem rajta amit lehet, de csak a távirányító kártyából kivett kulcsal indul. A kérdésem tehát, érdemes e újra tanítani, avagy van e rá valami más opció hogy kulcs nélkül tudjam használni. Az ajtó szenzor éritésre zárni zár, nyitni sajnos nem..
Előre köszönöm a segítséget!
mazda-auto.hu2 | 2017-10-27 10:37 TanosJ90 részére
Alvázszám alapján se hozza a rendszer, hogy gyárilag milyen van benne, a legegyszerűbb kivenni, és ugyanolyat beletenni.
mazda-auto.hu2 | 2017-10-27 10:35 Foreszt074 részére
Meg kellene nézni Mazda műszerrel, hogy tárolt-e valami hibakódot, mert még garanciális az autó, így ha gond van, garanciában javítjuk, vagy javítja bármelyik márkaszerviz. De az sincs kizárva, hogy esetleg a nagy eső zavarta meg az érzékelőket, esetleg mindkét oldalit egyszerre, és nincs semmi probléma.
mazda-auto.hu2 | 2017-10-27 10:17 kovacsp41 részére
Mazda műszerre kell tenni, szinte biztos hogy betárolta a hibakódot, és az alapján lehet elindulni, hogy mi okozza.
mazda-auto.hu2 | 2017-10-27 10:15 jasmin23 részére
Nincs berögzítve a DSR rendszerben, Németországban helyezték forgalomba 2003. 03. 13-án. A bejegyzések alapján 30.000 km-t ment évente.
Városi, rövidutas használatra inkább a benzinest javasolnánk, de ha országúton is használva lesz, akkor lehet dízel is.