2025. Május 4. - Mónika
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
MOTOROLAJ 5-10.
Diéta MAZDA módra.
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Mazda RX-8 műszer beépítés.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Lamborghini Diablo GT 1999
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm
Tengelytávolság: 2650 mm
Hasmagasság: 110 mm
Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Furat/löket: 87 / 84 mm
Lökettérfogat (cm3) : 5992
Sűrítési viszony: 10,7:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp
Végsebesség: 338 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2011-05-24 08:18 rbaggio részére
Kétszer cserélték a felső munkahengert, és szerintük továbbra is csak az lehet a hibás? Anélkül, hogy elkezdenék találgatni, szerintem egy másik szervizben kellene próbálkozni.
monguzka | 2011-05-23 20:17
Tisztelt Mazda-Autó!mazda6 kombi 2dc 2003év járatú kocsim van érdeklődnek hogy milyen akkumulátort ajánlanak bele mert úgy néz ki megérett a cserére .most 95ah 640 -es van benne egy ismerősöm azt mondta hogy 80ah 740 est tegyek bele .??? másik kérdésem igaz hogy vezérműszíj cserekor nem kell a vízpumpát cserélni?most 235ezer van az autóban Előre is köszönöm a választ
atomjuve | 2011-05-23 19:22
Köszönöm az infót! Most még az lenne a kérdésem hogy miként lehetne megállapítani melyik kuplung munkahenger lehet a hibás mert nem szeretném mindegyiket kicseréltetni.Egyébként milyen árban vannak a munkahengerek? Mert a szerelő itt 44 ezerről beszélt a főmunkahenger esetében ezt viszont kicsit sokallom. Előre is köszönöm a választ.
rbaggio | 2011-05-23 17:39 mazda-auto.hu részére
Lehet, hogy én keverem, így próbálom pontosítani:a szervizben azt mondták, hogy a felső munkahengert cserélték ki (már két alkalommal), mert a hibaleírás alapján ez a ludas, ha az alsó hibásodik meg egyszerűen elfolyik az olaj, a kuplung mechanikát kizárták mert ha az elromlik, "nem javul meg"..az első csere után azt mondták egy új munkahenger is lehet hibás, ezért cseréltük ki újra, de így sem javult meg..ezért nem tudom most akkor még mi okozhatja ezt?
mazda-auto.hu | 2011-05-23 09:19 szab8814 részére
Igen, lehet motortartó bak.
mazda-auto.hu | 2011-05-23 09:17 rbaggio részére
Ha a főhengert kétszer cserélték, akkor érdemes lenne a működtető munkahengert is "szemügyre" venni, ha például a pedál rugó ki van zárva, és egyébként könnyen benyomható a pedál, amikor jó a rendszer.
mazda-auto.hu | 2011-05-23 09:13 nicoteen részére
Ha világít a DSC lámpa, akkor a rendszer az esetek 99%-ban működésképtelen. Hibakód olvasást kell végeztetni.
mazda-auto.hu | 2011-05-23 09:12 atomjuve részére
Valószínűleg valamelyik munkahenger. A melegedésre viszont inkább a lenti működtető munkahenger érzékenyebb.
mazda-auto.hu | 2011-05-23 09:06 Hanzlik részére
A kormánymű egyes lemei adhatnak ilyen hangot a Mazda6-osban, még akkor is, ha nincs kopás. Időszakos állítással "zsírzással" lehet megszüntetni.
szab8814 | 2011-05-23 08:26
Tisztelt Mazda Autó!
Néhány hete volt kuplung/lendkerék cserém de az autó induláskor továbbra is berángat (főleg finom gázadás esetén). A kuplunggal és a lendkerékkel semmi gond nem lehet arra gyanakszom esetleg az egyik motortartó bak lehet a hiba oka. Okozhatja ez valóban jelenséget, vagy esetleg valami más? Köszönöm válaszát!