2025. Június 22. - Paulina

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2011-05-24 08:56 mazda-auto.hu részére

A vízpumpás kérdésre az innen jobbra látható Mazda6 (fehér)-ra kattintva a GYIK-ban találsz választ.

mazda-auto.hu | 2011-05-24 08:55 monguzka részére

Az akkumulátor ajánlás nem egy olyan dolog, melyre teljes bizonyossággal konkrét válaszokat lehet adni. Vannak jobb és rosszabb akksik, de a nagyobb márkáknak is van olcsóbb és jobb típusa, azonos kapacitáson és indítóáramon belül is. Ha gyakran áll napokat az autó, akkor érdemes nagyobb Ah-s akkut vásárolni. Ez később merül le ha teljesen fel van töltve. A nagyobb indítóáramnak inkább télen, vagy AutóHiFi-s alkalmazásokban van jelentősége, vagy esetleg az indítást nehezítő kisebb hibák átfedésében.

mazda-auto.hu | 2011-05-24 08:42 atomjuve részére

Két emberes. Valaki bent nyomogatja a pedált, a másik pedig a motortérben próbálja kiszűrni a hibát. Az alsó munkahenger 35649,-Ft, vagy a javítószettje 7665,-Ft. A főmunkahenger 53880,-Ft, vagy a javító szett 6100,-Ft.

mazda-auto.hu | 2011-05-24 08:18 rbaggio részére

Kétszer cserélték a felső munkahengert, és szerintük továbbra is csak az lehet a hibás? Anélkül, hogy elkezdenék találgatni, szerintem egy másik szervizben kellene próbálkozni.

monguzka | 2011-05-23 20:17

Tisztelt Mazda-Autó!mazda6 kombi 2dc 2003év járatú kocsim van érdeklődnek hogy milyen akkumulátort ajánlanak bele mert úgy néz ki megérett a cserére .most 95ah 640 -es van benne egy ismerősöm azt mondta hogy 80ah 740 est tegyek bele .??? másik kérdésem igaz hogy vezérműszíj cserekor nem kell a vízpumpát cserélni?most 235ezer van az autóban Előre is köszönöm a választ

atomjuve | 2011-05-23 19:22

Köszönöm az infót! Most még az lenne a kérdésem hogy miként lehetne megállapítani melyik kuplung munkahenger lehet a hibás mert nem szeretném mindegyiket kicseréltetni.Egyébként milyen árban vannak a munkahengerek? Mert a szerelő itt 44 ezerről beszélt a főmunkahenger esetében ezt viszont kicsit sokallom. Előre is köszönöm a választ.

rbaggio | 2011-05-23 17:39 mazda-auto.hu részére

Lehet, hogy én keverem, így próbálom pontosítani:a szervizben azt mondták, hogy a felső munkahengert cserélték ki (már két alkalommal), mert a hibaleírás alapján ez a ludas, ha az alsó hibásodik meg egyszerűen elfolyik az olaj, a kuplung mechanikát kizárták mert ha az elromlik, "nem javul meg"..az első csere után azt mondták egy új munkahenger is lehet hibás, ezért cseréltük ki újra, de így sem javult meg..ezért nem tudom most akkor még mi okozhatja ezt?

mazda-auto.hu | 2011-05-23 09:19 szab8814 részére

Igen, lehet motortartó bak.

mazda-auto.hu | 2011-05-23 09:17 rbaggio részére

Ha a főhengert kétszer cserélték, akkor érdemes lenne a működtető munkahengert is "szemügyre" venni, ha például a pedál rugó ki van zárva, és egyébként könnyen benyomható a pedál, amikor jó a rendszer.

mazda-auto.hu | 2011-05-23 09:13 nicoteen részére

Ha világít a DSC lámpa, akkor a rendszer az esetek 99%-ban működésképtelen. Hibakód olvasást kell végeztetni.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Jaguar XJ-13 1964

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm

Tengelytávolság: 2438 mm

Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 87 / 70 mm

Sűrítési viszony: 10,4:1  
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Lökettérfogat (cm3):     4994    
Szelepvezérlés típusa:   DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min):     523/ 6300

Sebességfokozatok száma: 5 

Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat

Végsebesség: 274 km/h

Mindössze 1 darab példány készült.

Több autó