2025. Június 23. Hétfő - Zoltán

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2011-06-06 08:27 Ricsi részére

Átugrott vezérlés miatt nincs ilyen. Lehet pl. szelepházag probléma, porlasztó fellazulás stb...Mindkettő jól megállapítható szétszedés nélkül, hallás alapján. Persze más is lehet.

kintaro | 2011-06-04 15:35

Sziasztok.
2003-as m6-on nem áll meg nyitott helyzetben egyik ajtóm sem.elég kellemetlen a babahordozót berakni miközben tartani kell az ajtót.tud valaki ebben segíteni?köszi.

Ricsi | 2011-06-03 19:44

Sziasztok,
mazda-auto:M6 136LE motor fémesen kopog, csattog, motorféknél is, bár halkabban.Ford.számmal együtt gyorsul a kopogás is.
Elképzelhető, hogy elugrott a vezérlés 1 foggal? Vagy akkor már nagyobb gáz lenne? 4000km-t mentem vele így, a hang ugyanaz, olaj nem fogy cseppet sem, csapágyak jók,porlasztót cseréltem már. Vmi mechanikus probléma lehet, de eddig csak szétszedés után akartak rá vmit mondani. De ha szétszedés után se látszik szemmel...?
Esetleg valaki találkozott már átugrott vezérléssel?
Köszi
Ricsi

mazda-auto.hu | 2011-06-03 15:38 Balint01 részére

Az első 22425,-Ft, a hátsó 17571,-Ft.

Balint01 | 2011-06-03 14:06

Tisztelt Mazda-Autó!
A kérdésem a következő: 2004 -es Mazda 6 136 lóerős diesel szedánhoz Mennyibe kerül a gyári első-hátsó fékbetét szett? válaszukat előre is köszönöm.

mazda-auto.hu | 2011-06-03 09:56 szab8814 részére

Például a motor nem kifinomult működése, ami elsősorban befecskendezési tökéletlenségből ered.

BL | 2011-06-03 00:10 mazda-auto.hu részére

Nem nehéz, dizelhez képest. Bár az tudva levő, hogy a benzineshez képest mindig keményebb a dízel autó kuplungja. A kommentekből olvastam, hogy többeknek volt hasonló problémája a kuplungpedál leragadással. Valakinek esetleg van valami bevált megoldása?

szab8814 | 2011-06-02 16:35

Nekem induláskor finom gázadásnál kuplung/lendkerék csere után is rángat szinte ugyanúgy mint csere előtt. Motortartó bakok rendben vannak, esetleg mi okozhatja még ezt?

mazda-auto.hu | 2011-06-02 09:36 BL részére

...és nehéz a pedált nyomni?

BL | 2011-06-01 16:34

Sziasztok!

Nekem is a kuplungpedál leragadása okoz problémát, de már minden lehetőségen végigmentünk. Olajcsere-kuplung főhenger és kuplung munkahenger csere, de a hiba még mindig fentáll. Egyébként a kuplung nem rángat. Az enyém 2003as 6os Mazda, és 121 LE dízel. Valami ötlet? Köszi előre is

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó