2025. Június 23. Hétfő - Zoltán
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
MOTOROLAJ 1-4.
Nincs messze a Mazda CX-3.
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Mazda logó történelem.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Ferrari 288 GTO 1984
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm
Tengelytávolság: 2450 mm
Hasmagasság: 120 mm
Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok
Szelepek száma: 32
Furat/löket: 80 / 71 mm
Sűrítési viszony: 7,6:1
Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 2855
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 496/ 3800
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8
Végsebesség: 305 km/h
Több autó
dana | 2011-06-14 15:25 mazda-auto.hu részére
Hát csak nem! :D
Egyébként akkor ez az ár mit is tartalmaz pontosan? Miket néztek meg? A szelephézagot állítjátok is? Ebben az árban beállítás is van? A vezérlőegység programozás, injektorok keorrekciójára gondolok pl.
mazda-auto.hu | 2011-06-14 15:19 dana részére
Kb. 2 óra, ha nem szorul be egyik injektor sem.
dana | 2011-06-14 15:16 mazda-auto.hu részére
OK! Ha arra járok benézek! Kb. mennyi idő mindent átnézni?
mazda-auto.hu | 2011-06-14 15:12 dana részére
A 136 lóerős GG Mazda6 típusok emissziója idővel kicsúszhat a gyárilag megadott EURO normából. Ezért a vezérlőegység programozásának módosítására van szükség. Egy új gyári program kerül feltöltésre. A szelephézag ellenőrzés az injektor tömítések cseréje miatt változó időigényű. (néha az injektorok beszorulnak a fészkükbe.). Ettől függetlenül kb. 13200+Áfa a teljes munka.
mazda-auto.hu | 2011-06-14 15:06 dana részére
Van beállítási szabvány, de mindenképpen rövidebb legyen a bevilágított terület, mint a tompítotté.
man200 | 2011-06-14 12:25 mazda-auto.hu részére
Üdvözlöm
Vezérlőegység programozási kampány mire vonatkozik? motor? Néha intenzívebb gyorsításkor feketén füstöl.
Köszönöm az infórmációt.
dana | 2011-06-14 10:54 mazda-auto.hu részére
"vezérlőegység programozási kampány" Ez mire vonatkozik? Mit tartalmaz? Egyébként nekem egy 2004 évj 136LE M6-om van. Mennyibe kerülne nálatok egy olyan kocsi átnézés amiben a felsoroltak vannak: Motortérben gondolok dolgokra, pl Turbo, szelepek, csövek, coolerek, hengerek, befecskendezés, vezérlés, szivattyúk, stb. elektromos kütyük, computer, hibakód kiolvasás. Köszi!
dana | 2011-06-14 10:16
Kedves Mindenki!
A kérdésem a következőhöz kapcsolódik. Most szereltem be ködlámpát Mazda6-ba. Diesel-be, tehát a lámpatestben lévő ködlámpáról van szó, nem a lökhárítóban lévőről. A tompított Xenon világításom magassága rendben van, be van jól állítva. Ahhoz képest a ködlámpának kb. milyen magasságban kell vetnie a fényt. Gondolom a tompított fényvetés bal oldali lejjebb lévő lépcsőjéhez képest picit lejjebb?!? Vagy lehet egy vonalban vele? Mondjuk ha 10 méter távolságról nézem, akkor kb. hány cm-rel kell lejjebb lennie? Tudom hogy kicsit gázos kérdés de hátha tud valaki segíteni. Nem akarok ezzel szerelőhöz rohaani. Üdv! Köszi!
mazda-auto.hu | 2011-06-14 10:09 man200 részére
A szíjcserének nem találom nyomát, így azt kell alapul venni, hogy nem cserélték. Azaz 120000 km-nél cserélni kell.
Az autón még nincs végrehajtva a vezérlőegység programozási kampány, mely erre a típusra vonatkozik.
Mindkét olaj megfelelő.
dana | 2011-06-14 10:09 Hanzlik részére
Szia Hanzlik!
Én így cserélem az üzemanyagszűrőt:
- széthúzom az elektromos csatikat
- fogóval összenyomom a gázolajcső bilincseket és lejjebb tolom vagy 5cm-rel összenyomás alatt a gázolajcsőre
- így már le tudom húzni a két gázolaj csövet
- a csavaranyákat leszedem (asszem 10-es kulcs), így már le tudom venni a komplett szűrőházat (óvatosan a csatlakozók felfelé tartásával. nehogy kifolyjon a benne lévő gázolaj, majd ezt kiöntöm egy edénybe)
- csillagcsavarhúzóval a pajzsot szétcsavarozom
- ha kell ki kell pattintgatni az elektromos vezeték patentjait
- lecsavarom az alsó érzékelő részt (óvatosan nehogy a vezeték megtörjön)
- lecsavarom a szűrőt a csatlakozó részről
- az új szűrő gumigyűrűit enyhén az ujjammal bekenem gázolajjal (nehogy begyűrődjön visszacsavarásnál)
- majd az egész összerakás folyamat visszafelé
- a végén az elektromos csatikat befújom kontakttisztító-kenő spray-vel
Az izzócsere meg EnergieLaczy szerint!
Remélem segítettem!
Üdv!