2025. Augusztus 10. - Lörinc

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Hanzlik | 2011-06-25 09:18 szombathely részére

Nem világított a motor kontroll lámpa de tárolt hibakod viszont van ilyenkor is. azért nem világít hisz amikor újra indítod akkkor megint tökéletes minden.

szombathely | 2011-06-24 22:15 Hanzlik részére

Hello!
A hibakod olvasás előtt nem világitott a chek lámpa?
Azért mert az enyém is néha leáll és a szerelö azt mondta hogy addig nem mutat ki semmit a kod olvasáss amig nem világit a chek lámpa. Az enyém egy 2003-as 2000 CDH-GT SPORT

Hanzlik | 2011-06-24 21:29

Ja és még annyi hogy amúgy sokat használom a kocsit szinte napi szinten. reggel mentem vele 250km és délután vissza 270 de ebből 210 autó pályán tempomattal végig 140körül!! nem lehet hogy valami kosz lehet vagy ilyesmi injektor tisztító nem segíthet??

Hanzlik | 2011-06-24 20:29

Tsiztelt mazda-auto. pár napja kérdeztem hogy néha leáll a 2.0ás mazda 6-om. elvileg át lett téve a magas nyomású szelep egy másikból de nem biztos hogy az jó e mert még rosszabb volt. elvittem hibakodot kiolvasni és azt írta hogy tömítetlenségi probléma megmérték az injektorok visszafolyó mennyiségeket és a vezérműszíj felöli injektornál majdnem 6cella volt a többinél 1.5 így azt mondták hogy injektor probléma. jót mondtak??? ha igen lehet felújítani vagy használtan tud e valaki??

mazda-auto.hu | 2011-06-24 10:16 zsigi részére

6600,-Ft + Áfa az ellenőrzés. A már említett garancián belüli cserék (alvázszám) ellenőrzése során például kiderülhet, hogy 2006-ban 84000 km-nél cseréltek valamit, ami azonnal ütközik a szervizkönyv bejegyzésével.

mazda-auto.hu | 2011-06-24 10:12 Sasi részére

Itt is van néhány fontos információ a vezérműszíj cserével kapcsolatban:

http://www.mazda-auto.hu/modell-mazda6-bemutato-auto-expanzio-mazda.html

A két görgőt, a feszítő patront, és a szíjat kell mindenképpen cserélni. A szíjből és a feszítő patronból mindenképpen gyárit javaslok.

mazda-auto.hu | 2011-06-24 10:08 Hanzlik részére

Csak akkor, ha garancián belül történt a csere. Egyébként ha nincs bele írva a szervizkönyvbe, akkor nem. Valójában egyébként akár többször is meghibásodhat ugyanaz az alaktrész, tehát nem feltétlenül mérvadó a korábbi csere, bár azért van jeletősége.

mazda-auto.hu | 2011-06-24 10:06 man200 részére

A mellékelt linken található oldalunkon van szó a vezérműszíj cseréről is:

http://www.mazda-auto.hu/modell-mazda6-bemutato-auto-expanzio-mazda.html

A vízpumpán kívül mindent érdemes cserélni. Most akciós a csere nálunk 125-135e Ft, melyből az olajcsere és a munkadíj árát kell ez esetben levonni, ami kb.:35-40000,-Ft. Megrendelés esetén természetesen email-en pontos árakat írok. ...két görgő, feszítő patron, vezérműszíj...

zsigi | 2011-06-23 21:47

Tisztelt Mazda autó!
A valós km állásra visszatérve,nem tudom hogy gond-e az auto olaszból jött Nápolyból van hozzá egy szervíz könyv 75 000km az utolsó,olajcsere van bele írva csak. Nem is biztos hogy eredeti.Ha be vinném önökhöz egy részletesebb álltalános ellenőrzés mennyibe kerül? Köszönöm!

fercsi01 | 2011-06-23 21:32

Egyébként autó vásárlás előtt vagyok tudnátok nekem segíteni hogy mire kell oda figyelni...amit szeretnék az egy Mazda 6 kkombi és diesel.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó