2025. Május 4. - Mónika

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2011-06-27 13:14 francejerome részére

1.Lehet izzítógyertya, EGR szelep, befecskendezési probléma...
2. A kormánykapcsolók beszerelése 3300,-Ft, illetve még egy szükséges kapcsoló cseréje 8514,-Ft, a többi kissé bizonytalan, akár működhet is a rendszer mindenféle további "fizikai" beavatkozás nélkül.

mazda-auto.hu | 2011-06-27 13:09 Hanzlik részére

Ezeket már inkább befecskendezőnek, vagy injektornak hívjuk. Egy korábbi porlasztócsúcs, és egy mai dízel befecskendező precízitása között óriási különbség van. Elég azt leírnom, hogy ez utóbbin szemmel nem is igen láthatóak a furatok, illetve az 1800 Baros befecskendezési nyomással fúrni lehetne.
Egyébként többféle meghibásodásuk lehet, de véleményem szerint nem javíthatóak, különösen az első generációsok piezo kristályos befecskendezői.

francejerome | 2011-06-27 10:21

Tisztelt mazda-autó, és mindneki.

Két kérdésem lenne Mazda 6 2004 2.0 CE autómmal kapcsolatban.
Minden induláskor elég erős traktor hangja van, majd ahogy melegszik a motor 1 percen belül el is csendesedik. Ugyanezt a hangot 4esben is 1500as fordulat körül gyakran hallatja. Ha ez normális nincs semmi gond, de nekem nem tűnik túl egészségesnek.

Másik: szeretnék tempomatot beszereltetni az autóba, amihez szereztem gyári kormánykapcsolókat. Jó lenne azzal működtetni.
Olcsón hol lehetne ezt megoldani?

üdv

Hanzlik | 2011-06-27 08:25 mazda-auto.hu részére

És még annyit kérdeznék hogy felújítani lehet ezt vagy nem. mert lényegében az injektorrol vagyis porlasztórol beszélünk.

mazda-auto.hu | 2011-06-27 08:07 Hanzlik részére

Nem valószínű, hogy segít a takarítás, de mivel lényegesen olcsóbb, egy takarítást megér.

mazda-auto.hu | 2011-06-27 08:04 Hanzlik részére

Ilyen mértékű résolaj mennyiségi különbség esetén egyértelműsíthető a befecskendező hiba.

fercsi01 | 2011-06-25 20:52

Sziasztok!

Ha alkatrészt kerestek akkor látogassatok el a következő oldalra:

http://www.bonto-kereso.hu/alkatreszek/mazda

Üdv.

Hanzlik | 2011-06-25 09:18 szombathely részére

Nem világított a motor kontroll lámpa de tárolt hibakod viszont van ilyenkor is. azért nem világít hisz amikor újra indítod akkkor megint tökéletes minden.

szombathely | 2011-06-24 22:15 Hanzlik részére

Hello!
A hibakod olvasás előtt nem világitott a chek lámpa?
Azért mert az enyém is néha leáll és a szerelö azt mondta hogy addig nem mutat ki semmit a kod olvasáss amig nem világit a chek lámpa. Az enyém egy 2003-as 2000 CDH-GT SPORT

Hanzlik | 2011-06-24 21:29

Ja és még annyi hogy amúgy sokat használom a kocsit szinte napi szinten. reggel mentem vele 250km és délután vissza 270 de ebből 210 autó pályán tempomattal végig 140körül!! nem lehet hogy valami kosz lehet vagy ilyesmi injektor tisztító nem segíthet??

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Jaguar XJ-13 1964

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm

Tengelytávolság: 2438 mm

Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 87 / 70 mm

Sűrítési viszony: 10,4:1  
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Lökettérfogat (cm3):     4994    
Szelepvezérlés típusa:   DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min):     523/ 6300

Sebességfokozatok száma: 5 

Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat

Végsebesség: 274 km/h

Mindössze 1 darab példány készült.

Több autó