2025. Május 4. - Mónika

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2011-06-15 08:47 rbaggio részére

Kérdés, hogy az optimalizálás mit jelentett? Megkerülő, azaz by-pass számítógépet, vagy chip cserét? Mivel mi az alap programot cseréljük ki, ezért ha chipet cseréltek, vagy programoztak, akkor problémák lesznek. Megkerülő számítógép esetén nincs probléma, mert az gyakorlatilag az új alapprogram egyes adatait ugyanúgy módosítja, mint az eredetiét.

dana | 2011-06-15 08:44 Kisbundi részére

Kisbundi! Nem tudom hogy benzines vagy dízel Mazdád van? Nekem a dízel 6-osban 15.000-et kért a szerelőm komplett vezérlés cseréért csapágyakkal, ékszíjcseréért csapágyakkal és szelephézag állításért! Anyag nélkül. Én úgy tudom hogy csavaros a szelephézag állítás!!! Nem lapkás! Szóval nagyon sok a 60! Szerintem!

mazda-auto.hu | 2011-06-15 08:43 dana részére

A szelephézag ellenőrzés, beállítás, és a számítógépes diagnosztika benne van, illetve az autó "körbenézése is belefér", ha nem merül fel komplikáció (pl. injektor beszorulás). Amennyiben nincs olajfogyasztás, és rendellenes hang, akkor a turbón nem sok mindent lehet, és kell ellenőrizni, egyedül feltöltési rendszer tömítettségét kell vizsgálni.

Pusi 1 | 2011-06-14 20:24

Tisztelt Mazda-auto
Érdeklődnék hány kilométerenként kell a szelephézagot ellenőrizni.
A válasz előre is köszönöm

Kisbundi | 2011-06-14 18:55

Szelephézag állításra kaptam körülbelüli ajánlatot. A motort először szétszedik hogy megnézzék melyik lapka okozz a bajt. Utána összeraknák, megrendelnék a lapkát (4500 ft/db, kb) Aztán pár nap múlva vinném a kocsit és ismét megcsinálnák ezt így. A szerelő elmondása szerint ez kb 6 órát venne igénybe, plusz 12 000 FT a szelepek beállítása, és azt mondta, könnyen lehet hogy több darab lapkát kell rendelni. Szerinte 60 ezer ft alatt nem lehet megúszni. Ez korrekt kb? Köszi a választ.

Hanzlik | 2011-06-14 16:09

EnergieLaczy, Majdnemmérnök és Dana nagyon szépen köszönöm nagyon sokat segítettetek.

rbaggio | 2011-06-14 15:37 mazda-auto.hu részére

Tisztelt Mazda-auto.hu! Ha egy 6.-os ban un:optimalizálást végeztek el (kb 4-5 éve) aminek hatására az autó "combosabb" de alacsonyabb fogyasztású lett, egy ilyen vezérlőegység programozás milyen változást idéz elő?

dana | 2011-06-14 15:25 mazda-auto.hu részére

Hát csak nem! :D
Egyébként akkor ez az ár mit is tartalmaz pontosan? Miket néztek meg? A szelephézagot állítjátok is? Ebben az árban beállítás is van? A vezérlőegység programozás, injektorok keorrekciójára gondolok pl.

mazda-auto.hu | 2011-06-14 15:19 dana részére

Kb. 2 óra, ha nem szorul be egyik injektor sem.

dana | 2011-06-14 15:16 mazda-auto.hu részére

OK! Ha arra járok benézek! Kb. mennyi idő mindent átnézni?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Jaguar XJ-13 1964

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm

Tengelytávolság: 2438 mm

Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 87 / 70 mm

Sűrítési viszony: 10,4:1  
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Lökettérfogat (cm3):     4994    
Szelepvezérlés típusa:   DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min):     523/ 6300

Sebességfokozatok száma: 5 

Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat

Végsebesség: 274 km/h

Mindössze 1 darab példány készült.

Több autó