2025. Október 27. Hétfő - Szabina

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


man200 | 2011-06-14 09:54

Üdvözlöm
M6 RF5C motorhoz olaj: Castrol magnatech diesel 5W-40,vagy castrol Edge turbodiesel a jobb választás? Esetleg valami más? Lentebb megadtam az alv.számot a vezérlés kérdéssel kapcsolatban. Garanciában a felsoroltakat cserélték.
Köszönettel

EnergieLaczy | 2011-06-14 07:17 Hanzlik részére

Szia Hanzlik!

Kis izzó csere:
http://www.mazda6.gportal.hu/gindex.php?pg=33395773&gid=2734562

Üzemanyagszűrő:
Keresd a Dieselmotor képen a Kraftstofffilter (Linkslenker)cuccost.
http://www.mazda6.gportal.hu/picview.php?prt=656073&gid=2674740&index=38

Vagy másik kép szerint:
http://www.mazda6.gportal.hu/picview.php?prt=656073&gid=2674740&index=28

Üdv ÉNRG

majdnemmérnök | 2011-06-13 21:49 Hanzlik részére

Szia Hanzlik!
Ha szembe állsz az autóval bal oldalon a tűzfalnál van a motorolaj beöntővel egyvonalban.Kettő elektromos csatlakozó megy rá és kettő üzemanyag cső.Egyszerűbb ha az egész tartót leveszed két 12-es fejű csavar tartja.A középkonzol szétszedését már valaki itt a fórumon közzétette képekkel illusztrálva,oldalszámotsajna nem tudok.Üdv ,jó munkát.

Hanzlik | 2011-06-13 20:30

Sziasztok segítsetek két dologban az egyik hogy hol találom az üzemanyag szűrőt mazda 6 2003-as diesel 2.0 és hogy kell kicsrélni a ventilátor fokozat kapcsolónak a megvilágítását a kis égőt mert ki égett. mert el kezdtem csinálni de nagyon bonyolult. előre is köszi

560Bálint | 2011-06-11 16:40 szab8814 részére

Szia szab8814!
Már voltam én is ebben a hejzetben,de nekem csak akor ált le,ha kinyomtam a kuplungot,de ha jol emlékszem 50000-ft volt a nagynyomásu szelep cseréje,az okoza a problémát.

560Bálint | 2011-06-11 16:36

Sziasztok!
Az után szeretnék érdeklődni,hogy 2000 dizel 6-osom van,165000 km van benne,és néha mindha dugulásom lenne,durván 2000-res motorfordulatig dolgozik rendesen a motor,utána csak gondolkozik.
Állitolag a nagynyomásu szivattyúm okoza,ami több száz ezer forint.
Van aki aszt mondj,hogy lehet hogy csak a légtómeg mérő okoza a problémát,és az szerintem olcsob beavatkozás lenne.
Valaki volt már ebben a hejzetben??
Elöre is köszönöm.
Sziasztok.

szab8814 | 2011-06-11 13:29 rbaggio részére

üdv, köszi a válaszokat! sajnos nyomásszabályozó szelep már cserélve lett rajta habár egy avensishez való van most benne, de ugyanaz a denso rendszer. valószínű más lesz a gond vele...

rbaggio | 2011-06-11 11:18 rbaggio részére

...a szerelő nekem azt mondta, hogy kifejezetten alacsony sebesség mellet következik be mert ilyenkor könnyebben "elejti" a nyomást...

rbaggio | 2011-06-11 11:16 szab8814 részére

Lehet, hogy nálad más lesz a hiba, de amikor nekem produkált ilyet akkor a nagynyomású szivattyú nyomásszabályzó szelepe volt a hibás. A szerencse, hogy most már külön is lehet ilyet kapni mert akkor megúszható "olcsón" (a Denso itthon is gyárt ilyet), nem kell az egész szivattyút cserélni ami sok-százezer Ft..

dana | 2011-06-11 11:15 szab8814 részére

Ha nem megy a szervó, attól még tudod kormányozni az autót, csak persze nehezebben jár a kormány! A fék meg az bizony pár fékezés után bekeményszik! A végén hiába taposod, szinte meg sem mozdul a pedál, az autó meg nem lassul! Max a kéziféket tudod használni! Az meg veszélyes lehet nagy tempónál :D

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó