2025. Augusztus 9. Szombat - Emőd
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
MOTOROLAJ 5-10.
Kétmillió Mazda6.
Grammok, grammok, kilogrammok...
Ferrari 288 GTO. Egy örök non plus ultra.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda 6 GH "beázás" Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Még több fórum téma
Mazda3 MPS BL 2009-
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm
Tengelytávolság: 2640 mm
Hasmagasság: 145 mm
Saját tömeg: 1460 kg
Légellenállási együttható: 0,32 cw
Hengerelrendezés: soros
Turbófeltöltő.
Hengerszám: 4
Motorbeépítés: elöl, keresztben
Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.
Sebességfokozatok száma: 6
Lökettérfogat (cm3): 2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94
Sűrítési viszony: 9,5:1
Hengerenkénti szelepszám: 4
Szelepvezérlés típusa: változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 380/3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.
Végsebesség: 250 km/h
Több autó
szab8814 | 2011-06-11 10:26
Sziasztok! Legújabb jelenség dízel 6-osomnál hogy menet közben leáll. Csütörtökön végre sikerül eljutnom egy szakszervizbe és ott talán kiderül a gyári gépen hogy mi a gond, remélhetőleg az összes eddigi hibajelenséget (rángatás, alapjárat ingadozás, menetteljesítmény csökkenés) egy valami okozza, megírom majd a tapasztalatokat ha kiderül. De ami aggasztó az, hogy ilyen leállásoknál elmegy a szervó (fék, kormány is) és elég gáz helyzeteket tud okozni. Mondjuk eddig még csak olyan esetben állt le amikor kivettem üresbe és viszonylag lassan mentem (kanyarodás előtt mondjuk) így nem okozott gondot és egyből vissza is tudtam indítani. De lehet olyan, hogy menet közben durvább tempónál leáll a motor és ugyanígy szinte kormányozhatatlanná válik az autó? Ez ilyenkor elég veszélyes tud lenni. Előfordulhat ilyen eset?
man200 | 2011-06-10 15:56 mazda-auto.hu részére
Üdvözlöm
alv.sz:JMZGG14T201291217Garanciám belül volt még cserélve: amiről én tudok intercooler, bevonatos szervócső alu helyett, generátor szabadonfutó,vezérlés egyes alkatrészei, jobb első xenon lámpatest 2éves korában lettem tulajdonosa. Vezérműszíjat nem cseréltek tudtommal.Esetleg van valami futó szervízakció erre az autóra?
Köszönettel
mazda-auto.hu | 2011-06-10 11:44 toget részére
Természetesen van lendkerék. Elvileg nem kell cserélni, de ha a rossz tárcsa csúszása megégeti, megsérti a felületét, akkor javítani-cserélni kell.
toget | 2011-06-10 11:03 mazda-auto.hu részére
1.8-as benzinesben van egyáltalán lendkerék? Nem emlékszem arra, hogy a cserénél említették volna.
mazda-auto.hu | 2011-06-10 10:48 toget részére
A lendkerék felülete nem volt esetleg berágódva, megégve az előző kopott tárcsa miatt?
toget | 2011-06-10 10:33 mazda-auto.hu részére
Blueprint szettet kapott az autó, nem tudom, hogy a gyártó megegyezik-e. A kuplung egyébként rossz volt, mert nehéz volt a pedál, a tárcsa is kopott volt már, szóval a csere már esedékes volt, csak a hibát nem ez okozta :)
mazda-auto.hu | 2011-06-10 10:20 toget részére
Gyári kuplung szett? Ha nem, akkor legalább azonos gyártótól származik a nyomólap (szerkezet) és a tárcsa?
mazda-auto.hu | 2011-06-10 10:18 man200 részére
A szíj 120000 km-t futhat. Mindenképpen tudni kellene, hogy cseréltek-e akkor szíjat. Elvileg cserélni kellett volna. Alvázszám alapján majdnem biztosat tudok mondani, mit végeztek el akkor.
toget | 2011-06-09 22:15
hiho,
a problémám _továbbra is_ az, hogy az autó ránt váltásnál. 1.8-as 2002-es 6-osról van szó. Cseréltünk rajta kuplungszettet, motortartó bakokat is, az autó stabilitása nőtt a bakok cseréjével, de ez a rántás nem akar elmúlni. Leginkább alacsonyabb sebességfokozatban tapasztalható, főleg, amikor 1-esben kb. 3000-ig forgatom a motort, felváltok 2-be, és visszaengedem a kuplungot. Ilyenkor elég nagyot rúg, és "imbolyog" az autó. Magasabb fokozatban is jelen van a hiba, akkor is, ha visszafelé váltok, pl. kanyar előtt. Mi lehet a gond a kocsival?
majdnemmérnök | 2011-06-09 22:10 Hanzlik részére
Szia Hanzlik!
A nyomásszabályozó szelepet kellene megnézni,lehet hogy nehezebben mozog ,és nem tudja követni a számítógép utasításait.Ezt csak csak olyan gépen lehet igazából kimérni ami tudja az előírt nyomásértékeket.Ha ez a gond adagolósnál van ultrahangos tisztító érdemes csere előtt megpróbálni. Gázolaj szűrőt mikor cseréltél?Ha régen az első ez legyen!