2025. December 19. Péntek - Viola

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


geszti | 2011-05-11 08:35

köszönöm a választ.

mazda-auto.hu | 2011-05-11 08:14 geszti részére

59446,-Ft a szett. Ebben a két "lámpás" egység, és a kormánykapcsoló is benne van.

mazda-auto.hu | 2011-05-11 08:10 susugaga részére

Valószínűleg érintkezési probléma áll fenn.

geszti | 2011-05-10 23:42

üdvözlet!

kiderült ma, hogy nincs ködfényszóróm. se a kapcsolón se a lámpában nem sikerült feltalálni, a könyvben írja hogy van ilyen mentes kivitel is, de azt hittem egy 2,0 sport sedan TE-nél ez alapfelszereltség. Van valakinek, ötlete hogy mennyi ennek a költsége amiben mérhető? mennyi lehetanyagár, mert otthon elvégezném... köszönöm.

susugaga | 2011-05-10 15:49

T.Mazda-Autó!
Bose rádió van az autómban és olyan jelenségre figyeltem fel, hogy bármilyen elektromos fogyasztót kapcsolok, vagy benyomom a kuplungot egy tompa huppanás hallatszik. Mi lehet ez?

mazda-auto.hu | 2011-05-10 13:26 gulyas_peter részére

Tény, hogy egymáshoz közel van a két pumpa. Valójában egyiknek sem kellene sziszegnie, de hallani kellene, hogy milyen jellegű is ez a hang?

koklar1 | 2011-05-10 13:20

Sziasztok!Mazda 6 RF5C-s 2.0 dízelbe eladó bontott,gyári nagyon szép állapotban lévő hűtősor.(hűtő, klíma hűtő, zárhíd, homlok fal, keret,klímaszárító,),xenon lámpákkal(csak alkatrészne, vezérlő elaktronika nincsen rajta, és ködlámpa sem,új xenon izzók vannak benn), lökhárító tartó műanyagok a lámpa alatt,intercooler légterelő, hűtő előtti műanyag terlők.Szóval törés esetére az első rész ide.::)))
Az egész mondjuk így 60.000Ft-ért
Ha érdekel valakit:k.z.laszlo@gmail.com

mazda-auto.hu | 2011-05-10 13:18 szombathely részére

Egy viszonylag hosszú rendszer, így a repedés, és mértéke is különbözhet. Az elhasználódásból adódó repedés viszont általában a töltőlevegő hűtő csonkjainál jelentkezik, ahogy most is. Itt a nyomóágba kerülő motorolaj tud kicsöpögni, mely esetleg az évek alatt felhalmozódott a töltőlevegő hűtőben. Gyakorlatilag elkerülhetetlen, hogy idővel a turbó csapágyaitól ne kerüljön olaj a nyomóágba (kompresszor), amely ha nincs repedés, a motorban elég. Nagyobb gond, hogy a rés miatt sérül a beömlő ág tömítettsége, így nyomásveszteség (teljesítmény csökkenés), és fals levegő szívás esete áll fenn.

gulyas_peter | 2011-05-10 13:16

Tisztelt Mazda-autó!

Azt szeretném megkérdezni, hogy a szervó olaj tartály mögül ritmikus sziszegő hangot hallani. Ránézett egy szerelő és azt mondta hogy a vákumszivattyúnak a hangja, és szerinte nem probléma hogy sziszeg.

Valóban a vákum szivattyú van ott, vagy a szervó szivattyú lehet?

Milyen problémár okozhat ez?

szombathely | 2011-05-10 12:17

T.Mazda Autó!
Elnézést kétszer ment el az üzenet!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda RX-8 2002-2012.

Ajtók száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm

Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma:   4
Hengerelrendezés: 

Kéttárcsás wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés:   elöl, hosszában

Szívómotor, szekvencionális befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi 
Kamratérfogat (cm3):   2 x 654 = 1308   
Sűrítési viszony: 10,0:1    
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200 
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500

Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.

Végsebesség: ~223, és ~235 km/h

Több autó