2025. Június 22. - Paulina

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2011-05-07 08:42 Hanzlik részére

A stab pálcáktól nem lehet. Valószínűleg lengőkar szilent, de így a távolból nehéz...

geszti | 2011-05-06 23:41

üdv
újonc vagyok, tegnap vettem egy 2003as. 2.0b 6-os hatchback-et. meggybordó, nagyon szép. bőr,navi, tolatóradaron, napfénytetőn kívül minden van. ami érdekelne, első fényszórókat ugye be lehet fújni krómot feketére?csak a projektor krómos vezetőkre kell figyelni? indexes tükör van e esetleg facelifthez? köszi előre is

Hanzlik | 2011-05-06 21:07

Sziasztok egy kérdés Mazda 6 2003-as 2.0 diesel kkocsinál mitől lehet ha emelkedőn indulsz el kis gázon akkor berázza a bal kereket és hangja is van. stab pálcákat kell cserélnem de még valami ki lehet kopva nem ???

mazda-auto.hu | 2011-05-06 10:01 Horváth Ákos részére

Igen van.

mazda-auto.hu | 2011-05-06 09:02 DOXA részére

Valójában a motorolajba addig kerülhet gázolaj, amíg megy a regenerálási folyamat. A be nem fejezett regenerációk csak közvetve okozhatnak több gázolajat, a szűrő fokozottabb dugulása, és ezáltal gyakoribb regenerációs igény miatt. Viszont a megkezdett regenerációk száma is számít, hiszen így két olajcsere között hamarabb érheti el a rendszer a maximálisan megengedett regeneráció számot. A megkezdett regenerálások száma viszont sokkal több, ha gyakori a be nem fejezett regenerálás. Egyébként nem egyszerű megoldani a visszajelzést, de sokan a pillanatnyi fogyasztásmérő adatai alapján követik az eseményket. Amíg regenerál az autó, addig többet fogyaszt.

Horváth Ákos | 2011-05-06 07:17

Tisztelt Mazda!
Köszönöm a gyors válaszukat, kérdésem lenne továbbá, hogy van e lehetőség arra, hogy alvázszám alapján lekérdezzük a vásárolni kívánt gépkocsi szervizeltségét.
Köszönöm megtisztelő válaszukat
Horváth Ákos

DOXA | 2011-05-05 18:21

T.mazda-auto!
Szereném megtudni, van-e lehetőség az autó (143le 2007')dpf regenerálásakor valamilyen visszacsatolásra, gondolok itt a műszerfalon valamilyen látható jelzésre, amivel a regenerálási ciklus befejezésében aktívan tudnék közreműködni. (amíg regenerál, tartom a 2000-körüli fordulatot). Ezzel a nembefejezett regenerálások számát lehetne mérsékelni, így az olajhígulás is csökkenne! Gondolom hirosimában nem is gondoltak erre!
Köszönettel: doxa

mazda-auto.hu | 2011-05-05 09:50 Horváth Ákos részére

120000 km-nél volt esedékes a vezérműszíjcserés szerviz, mely szakszerűen elvégezve minimum 130-150000 Ft-os költségvonzatú. Az elvlgzendő feladatokat akkor lehet meghatározni, ha kétséget kizáróan igazolható, miket cseréltek az eddigi szervizelések alkalmával. Az oldalunkon innen jobbra, a fehér Mazda6 képre kattintva van szerviz intervallum/feladat táblázatunk, és GYIK is.

Horváth Ákos | 2011-05-05 09:20

Sziasztok!
Kinéztem magamnak egy MAZDA 6 Sport Kombi 2.0 CD TE tip. autót, szeretném a segítségeteket kérni, mire figyeljek oda. Az autóban 132 ekm-van. Milyen szervizeltségnek kellene ilyen futásteljesítmény után meglenni, illetve amennyiben megveszem, mit végezzek el rajta.

mazda-auto.hu | 2011-05-03 13:48 gulyas_peter részére

Valóban nem tudok még tippet sem adni így "hallatlanban". Egyszerű, de akár bonyolultabb dolog is lehet.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó