2025. Augusztus 9. Szombat - Emőd

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2011-05-07 08:42 Hanzlik részére

A stab pálcáktól nem lehet. Valószínűleg lengőkar szilent, de így a távolból nehéz...

geszti | 2011-05-06 23:41

üdv
újonc vagyok, tegnap vettem egy 2003as. 2.0b 6-os hatchback-et. meggybordó, nagyon szép. bőr,navi, tolatóradaron, napfénytetőn kívül minden van. ami érdekelne, első fényszórókat ugye be lehet fújni krómot feketére?csak a projektor krómos vezetőkre kell figyelni? indexes tükör van e esetleg facelifthez? köszi előre is

Hanzlik | 2011-05-06 21:07

Sziasztok egy kérdés Mazda 6 2003-as 2.0 diesel kkocsinál mitől lehet ha emelkedőn indulsz el kis gázon akkor berázza a bal kereket és hangja is van. stab pálcákat kell cserélnem de még valami ki lehet kopva nem ???

mazda-auto.hu | 2011-05-06 10:01 Horváth Ákos részére

Igen van.

mazda-auto.hu | 2011-05-06 09:02 DOXA részére

Valójában a motorolajba addig kerülhet gázolaj, amíg megy a regenerálási folyamat. A be nem fejezett regenerációk csak közvetve okozhatnak több gázolajat, a szűrő fokozottabb dugulása, és ezáltal gyakoribb regenerációs igény miatt. Viszont a megkezdett regenerációk száma is számít, hiszen így két olajcsere között hamarabb érheti el a rendszer a maximálisan megengedett regeneráció számot. A megkezdett regenerálások száma viszont sokkal több, ha gyakori a be nem fejezett regenerálás. Egyébként nem egyszerű megoldani a visszajelzést, de sokan a pillanatnyi fogyasztásmérő adatai alapján követik az eseményket. Amíg regenerál az autó, addig többet fogyaszt.

Horváth Ákos | 2011-05-06 07:17

Tisztelt Mazda!
Köszönöm a gyors válaszukat, kérdésem lenne továbbá, hogy van e lehetőség arra, hogy alvázszám alapján lekérdezzük a vásárolni kívánt gépkocsi szervizeltségét.
Köszönöm megtisztelő válaszukat
Horváth Ákos

DOXA | 2011-05-05 18:21

T.mazda-auto!
Szereném megtudni, van-e lehetőség az autó (143le 2007')dpf regenerálásakor valamilyen visszacsatolásra, gondolok itt a műszerfalon valamilyen látható jelzésre, amivel a regenerálási ciklus befejezésében aktívan tudnék közreműködni. (amíg regenerál, tartom a 2000-körüli fordulatot). Ezzel a nembefejezett regenerálások számát lehetne mérsékelni, így az olajhígulás is csökkenne! Gondolom hirosimában nem is gondoltak erre!
Köszönettel: doxa

mazda-auto.hu | 2011-05-05 09:50 Horváth Ákos részére

120000 km-nél volt esedékes a vezérműszíjcserés szerviz, mely szakszerűen elvégezve minimum 130-150000 Ft-os költségvonzatú. Az elvlgzendő feladatokat akkor lehet meghatározni, ha kétséget kizáróan igazolható, miket cseréltek az eddigi szervizelések alkalmával. Az oldalunkon innen jobbra, a fehér Mazda6 képre kattintva van szerviz intervallum/feladat táblázatunk, és GYIK is.

Horváth Ákos | 2011-05-05 09:20

Sziasztok!
Kinéztem magamnak egy MAZDA 6 Sport Kombi 2.0 CD TE tip. autót, szeretném a segítségeteket kérni, mire figyeljek oda. Az autóban 132 ekm-van. Milyen szervizeltségnek kellene ilyen futásteljesítmény után meglenni, illetve amennyiben megveszem, mit végezzek el rajta.

mazda-auto.hu | 2011-05-03 13:48 gulyas_peter részére

Valóban nem tudok még tippet sem adni így "hallatlanban". Egyszerű, de akár bonyolultabb dolog is lehet.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó