2025. Június 21. Szombat - Alajos

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2011-04-01 09:58 N.I. részére

Két többfokozatú motorolaj között az extrém helyzeteket leszámítva nem lehet akkora különbség, hogy az egyikkel kopog a motor, a másikkal nem. Kivéve, ha az olajszivattyú valamilyen okból nem képes kellő nyomást felépíteni. Érdemes lenne mielőbb egy szerviznek megmutatni, mert ennél a típusnál adódhatnak akár szivattyú problémák is, az olajtól teljesen függetlenül. Persze az is lehet, hogy más jellegű a kopogás.

N.I. | 2011-04-01 09:27

Hello,

mazda-auto vagy esetleg akinél már volt hasonló !

85 e km van a 143 LE diesel 6-osomban.
10 e km ként kap Dexelia olajat szűrövel együtt.
utolsó olajcse után enyhe kopogás a motor felöl 1000-2000 fordulat között ( nem a légszürőház müanyag elemei zörögnek ).
Lehet-e olajgond vagy esetleg v-mi más ?
Eddig mindig a Dexeliát kapta a kocsi , érdemes kipróbálnom ezt az Eneos márkát Dpf-es hez ?
Köszi.

mazda-auto.hu | 2011-04-01 08:47 szab8814 részére

A menetstabilizáló, kipörgésgátló korrekt működéséhez a motor megfelelő reakcióképessége is szükséges. Így valószínűleg a motortól ered a hibakód.

mazda-auto.hu | 2011-04-01 08:38 nagyand részére

Érdekes jelenség. Ha ilyenkor levegőt szívna be a rendszer, akkor utána is puha lenne a pedál. Valami más lehet a probléma.

várati | 2011-03-31 21:50 Quni részére

Szia!
Az én autóm 2007-es 50e km-rel és a jobbrahúzást folyamatosan érzem.Nem durván, de érezhetően mindig kicsit elhúz.
Profi műszerrel,és szaktudással rendelkező szerelő szerint minden paraméter tökéletes.Ahhoz hogy ne húzzon félre,el kell állítani vmit a futómű geometriáján,így műszer szerint nem lesz jó,de nem húz el a kormány.
Én egyenlőre hagyom így.

gulyas_peter | 2011-03-31 14:03

Tisztelt Mazda-autó!

Milyen méretű pollenszűrő való 2004 2.0 CDTE 121 LE 5 ajtós M6-ba?

Hossz: 197 Szélesség 1: 216 Magasság: 25

vagy

Hossz: 216 Szélesség 1: 197 Magasság: 25

Válaszát előre is köszönöm!

gulyas_peter | 2011-03-31 14:00 Quni részére

Szia Quni!

Nekem is hasonló a problémám a jobbra húzással kapcsolatban!

Ha van vmi fejlemény kérlek írd meg!

Köszi!

szab8814 | 2011-03-31 11:53

Sziasztok! Ma egyszerre kigyulladt a MIL lámpám és a TCS visszajelző lámpám is (sárga csúszkáló autó ikon). Tudom ez elég sok minden lehet a kérdésem inkább az hogy összefügg e ez a két dolog tehát két hibajelenség, vagy van valami gond mondjuk a menetstabilizátor környékén és valami egészen más is? Persze elviszem kiolvastatni is csak kiváncsi vagyok mire számítsak:)

nagyand | 2011-03-31 11:01

Tisztelt Mazda-Autó!

M6 2003, 136LE, Disel,
Pár hete olyan jelenséget vettem észre, hogy a gyorsabb kanyarokban (pl autópálya fel-/le, hajtó) ahol hosszabb idöig tarta a "centrifugális erö" a kuplung benyomáskor, beesik a kuplung.Erösebb gyors kanyarokban bent is ragad a pedál, amig vissza nem tér az autó egyenes irányba.Mi lehet az oka? (A sebességváltás mind ettöl függetlenül zökkenömentes) Feltételezem hogy kevés a kuplung munkahengerében az olaj? Ha igen, akkor hol lehet ellenörizni ill. utántölteni?
Válaszukat elöre is köszönöm.

Quni | 2011-03-31 08:59

Szép napot!

köszönöm a segítséget asszem megpróbálom a győri mazda nippon szervit.

Üdv: Quni

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó