2025. Október 29. Szerda - Nárcisz
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Csúcstámadás. Mazda RX-8 turbó.
Lamborghini Aventador LP 750-4 SV.
Mazda Hazumi koncepció Genfben.
Mazda logó történelem.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
Ferrari 288 GTO 1984
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm
Tengelytávolság: 2450 mm
Hasmagasság: 120 mm
Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok
Szelepek száma: 32
Furat/löket: 80 / 71 mm
Sűrítési viszony: 7,6:1
Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 2855
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 496/ 3800
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8
Végsebesség: 305 km/h
Több autó










mazda-auto.hu | 2011-03-28 08:07 Blade66 részére
Az első generációs típusok kormányművét rendszeresen "be kell feszíteni", illetve "zsírozni" a gyári előírás alapján, így elkerülhető ez a fajta kellemetlen hang.
Blade66 | 2011-03-26 19:45
Tisztelet Mazda-Autó!
Azzal a kérdéssel fordulnék önökhöz, hogy most szeretnék Mazda 6-ot vásárolni, kipróbáltam 3db autót 2002-2004 évjáratúakat 136 Le Dízeleket.
A kérdésem a következő lenne, mind a 3 autónál a kormány felől egy fajta kopogás, koppanás, hallható. Általában elinduláskor valamennyire kitekert kormánynál. Azt hallottam, hogy ez típus hiba. De én nem tartom normális dolognak, de hogy mind a három autónál tapasztaltam ez furcsa volt számomra. Önök szerint típushiba, vagy valamilyen futómű alkatrész kopása vagy esetleg kormányműhiba. Mielőbbi válaszukat előre is köszönöm.
mazda-auto.hu | 2011-03-26 16:23 Wory részére
A probléma az, hogy elektronika nélkül nem rendelhető. Egy másik (email-es) kérés okán is meg akartam nézni Hétfőn, van-e még nekünk "bontott".
koklar1 | 2011-03-26 13:56
Sziasztok.Van egy pár meg maradt alkatrészem Mazda6 2.0 Dízel RF5C-s hez.
Gyári bontott, magyarországi autóból.komplett hhűtősor, hűtővel,klíma hűtővel,klímaszárító,zárhíd,homlokfal.keret,lökhárító merevítő,lökhárító tartóval a lámpa alatt,plussz a xenons lámpák elektronika nélkül, és hűtő ventilátor nélkül.
Plussz még apróságok(önindító,porlasztó,generátor,intercooler,EGR, himbasor,felújított, síkba húzottt hengerfej)
Akit érdekel szóljon.Olcsónb adok mindent, vgy akár egyben mindent akkor jelentősen olcsóbban.Érd.:k.z.laszlo@gmail.com
Wory | 2011-03-26 13:19
Tisztelt Mazda-Autó!
Mennyibe kerül egy középkonzolt (ami az audio rendszert és a klíma vezérlést tartja) minden elektronika nélkül?
Az autó gyártási éve: 2004. A középkonzol cikkszáma elvileg: GJ6A-GO211
mazda-auto.hu | 2011-03-25 14:44 gulyas_peter részére
Lehet, de így egyik olaj sem hozza azt a teljesítményt, amit eredetileg tud.
gulyas_peter | 2011-03-25 14:34
Tisztelt Mazda-autó!
Jelenleg 5W40es olaj van a kocsiban! Olyan kérdésem lenne, hogy után lehet e tölteni 10W40-nel?
Mazda6 2004. 2.0 CDTE
mazda-auto.hu | 2011-03-24 08:55 Hanzlik részére
Bármelyik futóműelem kopása okozhat ilyen hangot. Elsősorban a gömbtámaszok, kormány rúdvég gömbfej, stabilizátor összekötők.
dana | 2011-03-24 08:50 Hanzlik részére
Szerintem a szilentek kikoptak, lehet lengőkar, stb.
Fecó | 2011-03-23 23:11 Hanzlik részére
Feltételezem az ABS szolgáltatta az abs-es kattogó hangot,(jártam így amikor a piciny és eltérő méretű mankókerék kénytelen volt felugrani,előre).Szerintem ezt még az egyik hibás gumi is okozhatja,azonos tengelyen.Azt nem gondolom hogy féltengely hiba lenne,mert annak nemcsak fékezésnél,hanem índúlásos terhelésnél,kanyarodásnál is kellene ezt a kattogást ropogást hallani.