2025. Augusztus 18. Hétfő - Ilona
Mazda 626
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Turbófeltöltő, vagy kompresszor?
Hideg levegő szívás.
RENESIS wankel technikai részletek.
Mazda RX-8 motor probléma megelőzés II.
Friss topikok:
Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda 6 GH "beázás" Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Még több fórum téma
Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm
Tengelytávolság: 2665 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.
Szelepek száma: 48
Furat/löket: 88 / 89 mm
Sűrítési viszony: 11,0:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 6 automata
Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3): 6496
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min): 660/ 6500
Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3
Végsebesség: 337 km/h
Összesen 350 darab készült.
Több autó
Novo | 2011-01-10 11:32 mazda-auto.hu részére
Köszönöm a gyors választ!
Üdv:Novo
mazda-auto.hu | 2011-01-10 09:57 Novo részére
A vezérlőegység más, elsősorban szoftveresen, illetve az injektorok "színe" különbözhet. A gyári program nem tölthető fel a vezérlőegységre, így vagy külső beavatkozás, vagy bontott 136 lóerős motorvezérlő kell.
Novo | 2011-01-09 19:58
Tisztelt Mazda Szakértő!
Nekem egy 626-os 2000/9 havi GF 2.0 116 le Mazdám van,szeretném megkérdezni, hogy mi a különbség a GT 136 le változathoz képest.Illetve, ha megoldható, mennyibe kerül az átalakítás.
schumi01 | 2011-01-08 14:06
Sziasztok,köszönök minden segítséget újra dübörög a Mazda teljes erőből.
gf2000 | 2011-01-08 09:41
Erre nekem azt mondták,hogy a fesz.szab-ba van beépítve valami jeladó (a szám.gép felé)
A gen.működését nem,de a autó kopjuterét már befolyásolja.
Önállóan a generátor jó kinn és beépítve is-de mivel régebbi típ.más a fesz.szabja.
mazda-auto.hu | 2011-01-08 07:26 gf2000 részére
Csak azt nem értem, hogy a próbapadon miért töltött a generátor, illetve az autóba beszerelve, gyakorlatilag a motort csak a generátor forgatására használve, a vezetékelést a próbapadnak megfelelően minimalizálva miért nem töltött? Mert ez így ellentmondás. Valahol valami hiba lehetett a végrehajtásban.
gf2000 | 2011-01-07 17:55
Úgynéz ki,hogy megvan a hiba oka nálam is.
Mivel 97'től gyártották a kocsit-de állítólag a 115le-s motor volt már az előző szériában is,kétféle generátorral szerelhették a GF első "példányait" Az egyik u.n mechanikus a másik-ami nekem van-a szám.gép ált.vezérelt.(de ennek a kiderítésére ti szakavatottabbak vagytok)
Szóval hiába jó a generátor és hiába jó minden a kocsiban,ha a szám.gép nem érzékeli-nincs tőltés(hibát jelez ki)
Folytatás a jövőhéten....
mazda-auto.hu | 2011-01-07 16:29
Nagyszerű! Köszönjük a visszajelzést.
misibacsi70 | 2011-01-07 15:54
Köszönöm a segítséget.Működik a Mazda.
mazda-auto.hu | 2011-01-06 15:54 misibacsi70 részére
A vezérlés oldal felől indul a számozás.