2025. Július 4. Péntek - Ulrik

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2010-12-27 19:06 gf2000 részére

Ha a generátor forgórésze kap áramot a szénkeféken keresztül, akkor töltenie kell. A motor beindulása után az itt mérhető feszültség megegyezik a töltőáram feszültségével. Amíg a motor nem indul be, addig az akkumulátor adja a gerjesztőáramot, a beindulás után a generátor állórészétől "érkező" áram veszi át a gerjesztőáram "szerepkört".

gf2000 | 2010-12-23 17:11

Nem lehetséges,hogy a túltöltés "kivert" v.milyen biztosítékot vagy relét és a generátor nem kap jelet,hogy töltenie kell?

gf2000 | 2010-12-23 16:06

A gerjesztőáramot normál eseteben az aksiról kapná a generátor?Arról a vezetékről ami a dióda sor kiveztésénél van?Vagy a feszszab.-ba bemenő vezetékek eggyikén? Ezt azért kérdem,mert a dióda sorból kijövő vezetékben pont annyi fesz.van ami az aksiba,viszont a feszszab.ba bemeenő vetékeken nincs áram-egyik vezetékben sem.
A feszszab. pedig a gener.-n belül van.
A testelés? Azt nem a "felrögzítési pont adja"? Mert ha igen akkor az jó.

mazda-auto.hu | 2010-12-23 15:20 mazda-auto.hu részére

Ráadásul egy generátort ha az autón kívül egy fúrógéppel meghajtasz, és adsz neki gerjesztő áramot, akkor is töltenie kell.

mazda-auto.hu | 2010-12-23 15:18 gf2000 részére

Ha az előző generátor túl nagy feszültséggel töltött (de töltött!!!), ez pedig nullával, akkor nyilván a generátoron belül is van hiba. Ráadásul ebben a típusban 90%, hogy még a generátoron belül van a feszszabályzó. A motortest (így a generátor) rendben van?.

gf2000 | 2010-12-23 14:10

Sziasztok.
Még egy utlsó kérdéssel zavarnálak titeket idén.(remélem)
Megjött a másik-használt-generátor,be is épült,de az akksinál nincs töltés.Illetve semmit nem tudok mérni.Ami az akkuban van 12V és kész.Meg mértem közvetlenül a dióda sorról kijövő vezetéket is-ott is csak az a 12Vkörnyéke mérhető.Ez lehet feszszab.hiba?? Vagy esetelg más?Gondolok itt arra,hogy mivel az elöző generátor túl töltött,nem-e csaphatott ki v.milyen biztosítékot?

Üdv. És békés boldog ünnepeket kívánok nektek.

mazda-auto.hu | 2010-12-22 09:40 billy részére

Hivatalos Mazda szervizben meg tudják oldani a dolgot, amennyiben igazolhatóan ki lett cserélve a szíj.

billy | 2010-12-21 20:53

Sziasztok! Van egy 626-os 87-es 2000 DIESEL Mazdám.A vezérműszíj visszajelző lámpa világít a műszerfalon. Kikapcsolni hogy lehet? Kösz!

mazda-auto.hu | 2010-12-21 10:03 gf2000 részére

Ez a generátor gyártói száma, nem a Mazda cikkszám, így nem tudok nyilatkozni, de 99%, hogy jó lesz, ha a csatlakozó megegyezik.
A külső hőmérsékletet általában egy AMB felíratú gombbal lehet előhívni. Sajnos nincs elérhető közelségben egy 626 GF kezelési könyv, az emlékeim pedig hiányosak ezen a téren.

gf2000 | 2010-12-20 21:30

És még egy kérdés.
Amikor az omínózus eset lezajlott a fordulatszámmérővel,akkor a középkonzolon megjelent egy -30-as kijelzés.Ez a GF sorozat már mér külsőhőmérsékletet?És ha igen hogyan kell kezelni a fed.számítógépet hogy láthassam azt az infót is?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó