2025. Október 23. Csütörtök - Gyöngyi
Mazda 626
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Új Mazda5 technológiai részletek.
Cadillac Eldorado (egri túra).
Mazda RX-8 motor probléma megelőzés II.
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
Lancia Rallye 037 Stradale 1982.
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm
Tengelytávolság: 2440 mm
Hasmagasság:
Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)
Szelepek száma: 8
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Furat/löket: 84 / 90 mm
Sűrítési viszony: 7,5:1
Feltöltés: Abarth kompresszor
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt keresztben
Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor
Sebességfokozatok száma: 5
Hajtás: Hátsókerék
Lökettérfogat (cm3): 1995
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 226 / 5000
Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.
Végsebesség: 220 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2010-12-27 19:06 gf2000 részére
Ha a generátor forgórésze kap áramot a szénkeféken keresztül, akkor töltenie kell. A motor beindulása után az itt mérhető feszültség megegyezik a töltőáram feszültségével. Amíg a motor nem indul be, addig az akkumulátor adja a gerjesztőáramot, a beindulás után a generátor állórészétől "érkező" áram veszi át a gerjesztőáram "szerepkört".
gf2000 | 2010-12-23 17:11
Nem lehetséges,hogy a túltöltés "kivert" v.milyen biztosítékot vagy relét és a generátor nem kap jelet,hogy töltenie kell?
gf2000 | 2010-12-23 16:06
A gerjesztőáramot normál eseteben az aksiról kapná a generátor?Arról a vezetékről ami a dióda sor kiveztésénél van?Vagy a feszszab.-ba bemenő vezetékek eggyikén? Ezt azért kérdem,mert a dióda sorból kijövő vezetékben pont annyi fesz.van ami az aksiba,viszont a feszszab.ba bemeenő vetékeken nincs áram-egyik vezetékben sem.
A feszszab. pedig a gener.-n belül van.
A testelés? Azt nem a "felrögzítési pont adja"? Mert ha igen akkor az jó.
mazda-auto.hu | 2010-12-23 15:20 mazda-auto.hu részére
Ráadásul egy generátort ha az autón kívül egy fúrógéppel meghajtasz, és adsz neki gerjesztő áramot, akkor is töltenie kell.
mazda-auto.hu | 2010-12-23 15:18 gf2000 részére
Ha az előző generátor túl nagy feszültséggel töltött (de töltött!!!), ez pedig nullával, akkor nyilván a generátoron belül is van hiba. Ráadásul ebben a típusban 90%, hogy még a generátoron belül van a feszszabályzó. A motortest (így a generátor) rendben van?.
gf2000 | 2010-12-23 14:10
Sziasztok.
Még egy utlsó kérdéssel zavarnálak titeket idén.(remélem)
Megjött a másik-használt-generátor,be is épült,de az akksinál nincs töltés.Illetve semmit nem tudok mérni.Ami az akkuban van 12V és kész.Meg mértem közvetlenül a dióda sorról kijövő vezetéket is-ott is csak az a 12Vkörnyéke mérhető.Ez lehet feszszab.hiba?? Vagy esetelg más?Gondolok itt arra,hogy mivel az elöző generátor túl töltött,nem-e csaphatott ki v.milyen biztosítékot?
Üdv. És békés boldog ünnepeket kívánok nektek.
mazda-auto.hu | 2010-12-22 09:40 billy részére
Hivatalos Mazda szervizben meg tudják oldani a dolgot, amennyiben igazolhatóan ki lett cserélve a szíj.
billy | 2010-12-21 20:53
Sziasztok! Van egy 626-os 87-es 2000 DIESEL Mazdám.A vezérműszíj visszajelző lámpa világít a műszerfalon. Kikapcsolni hogy lehet? Kösz!
mazda-auto.hu | 2010-12-21 10:03 gf2000 részére
Ez a generátor gyártói száma, nem a Mazda cikkszám, így nem tudok nyilatkozni, de 99%, hogy jó lesz, ha a csatlakozó megegyezik.
A külső hőmérsékletet általában egy AMB felíratú gombbal lehet előhívni. Sajnos nincs elérhető közelségben egy 626 GF kezelési könyv, az emlékeim pedig hiányosak ezen a téren.
gf2000 | 2010-12-20 21:30
És még egy kérdés.
Amikor az omínózus eset lezajlott a fordulatszámmérővel,akkor a középkonzolon megjelent egy -30-as kijelzés.Ez a GF sorozat már mér külsőhőmérsékletet?És ha igen hogyan kell kezelni a fed.számítógépet hogy láthassam azt az infót is?