2025. Július 4. Péntek - Ulrik

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2010-12-08 09:46 kompolti részére

Sajnos nem tudok a távolból többet segíteni, saját diagnosztizálásunk nélkül. Nagyon sok minden okozhat hasonló problémákat.

mazda-auto.hu | 2010-12-08 09:35 schumi01 részére

A légszűrőház és a hengerek között bárhol. Bár alvázszámot nem adtál, de igen összetett vákum vezérlési rendszere volt még ezeknek a típusoknak, ahol könnyen összejön egy hiba. Az is elképzelhető, hogy nem dúsít a rendszer mivel nem tudja, hogy hideg a motor.

schumi01 | 2010-12-07 18:41

Ki lett cserélve a szivattyú is addig is köszönöm

schumi01 | 2010-12-07 18:37

igen befecskendezős Hol kaphat fals levegőt?Egy kicsit

kompolti | 2010-12-07 14:27 mazda-auto.hu részére

Már korábban megtörtént. Sajnos nincs jelentős eredmény. Ez most egy újabb ötlet. Alapjáraton erősen remeg az autó, de a motortartóbaknál már több szaki sem talált hibát.

mazda-auto.hu | 2010-12-07 14:20 schumi01 részére

Nagyon sok minden okozhatja. Gondolom már befecskendezős. Benzinnyomás állandó, fals levegő? Megemeli a fodulatot hidegindításkor beindulás után?

schumi01 | 2010-12-07 13:14

2.0 benzines

schumi01 | 2010-12-07 13:12

87-es 626-om van ki lett takarítva az üzemanyag rendszer ki lett cserélve a teljes gyújtás és még mindig rángat,leesik az alapjárat Ha tudtok kérlek segítsetek

mazda-auto.hu | 2010-12-07 12:42 kompolti részére

Próbáld ki az EGR gázvisszavezetésének blokkolását, úgy mit produkál?

kompolti | 2010-12-07 11:53

Sziasztok!
A 2000. évj 626os DITD mazdámban van leállító szelep? mennyibe kerül a cseréje? A hibája okozhat fokozott alapjárati vibrációt?
Nagyon köszönöm előre is a válaszokat.
Zsolt

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó