2025. Május 6. Kedd - Ivett
Mazda 626
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm
Tengelytávolság: 2548 mm
Hasmagasság:
Gumiméret elöl: 205/70-15
Gumiméret hátul: 225/70-15
Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm
Sűrítési viszony: 10,25 : 1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt, hosszában
Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok
Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)
Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 6974
Szelepvezérlés típusa:
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min): 664/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp
Végsebesség: 290 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2010-12-06 08:07 Gabor83 részére
A szívóöntvény és a légszűrőház közötti szívócsőben.
Gabor83 | 2010-12-02 23:47
Köszi, blokkon merre találom a fojtószelepet?
DonDavid | 2010-12-01 22:53
köszönöm szépen, amint aktuális lesz visszatérünk rá
mazda-auto.hu | 2010-12-01 14:41 DonDavid részére
Gyűrűből nem is baj ha gyári. A baj azonban az, hogy sajnos a gyári is két hét. Az ára postával együtt 68600,-Ft.
DonDavid | 2010-12-01 13:57
Kedves mazda-auto!
Érdeklődnék mennyibe fájna egy komplett dugattyúgyűrű szett postán elküldve az alábbi kocsimra: Mazda 626, 2000ccm benzin, 85 KW, 1998-as évjárat 5. gen, ferdehátú,JMZGF alvázszám, FS motorszám. A dugattyú átmérő 83mm a gyűrűk 1,2/1,5/3 mm. Ami fontos hogy első túlméretes kellene tehát 0,25-el nagyobb, mivel az egész országban sőt még jelenleg külföldön sincs ilyen készleten utángyártottban, úgy néz ki kénytelen leszek gyáriban gondolkodni. köszönöm a segítséget előre is.
mazda-auto.hu | 2010-12-01 08:05 Gabor83 részére
Nem elektronikus a fojtószelep. Érdemes lenne például (speciális szerrel) kitakarítani a fojtószelepházat.
Gabor83 | 2010-11-30 13:00 mazda-auto.hu részére
Köszi mindkettőtöknek, sejtettem, hogy a rángatás többesélyes történet.
Hidegindításnál a gázpedálat nem lehet fokozatosan benyomni, bizonyos erő felett kattan egyet és innentől már normálisan működik.
Ez csak első indításnál jön elő.
Elképzelhető, hogy összefüggés van a rángatás és ez között (talán elektromos a pedál, nem bowdenes)?
mazda-auto.hu | 2010-11-30 09:29 Gabor83 részére
A piros lámpa az alacsony fékfolyadék szintet, vagy betétek kopását is jelezheti.
A rángatás oka sok minden lehet. Például gyertyakábel, légtömegmérő, gázpedál szenzor, fals levegő...
script | 2010-11-29 23:58
és akkor leírom részletesen a lengéscsillapító cserém menetét:
a bontóban inkább kompletten megvettem a gólyalábakat, biztos, ami biztos alapon. Jól is tettem, mivel a jobb hátsó ki volt szakadva fent a toronynál… Ami nagyon sok időt vett el (kb. 1,5 óra!) az a 2-2 csavar kioperálása, ami a gólyalábat fogja össze a hátsó tengellyel. Annyira be volt rohadva, hogy már a csavarlazító sem segített, melegíteni kellett a csavarokat, és nagy nyomatékú kulccsal nem kis erő kifejtésével nagy nehezen megindultak… Szét kellett szedni hátul a kárpitot, leszedni a biztonsági öv tartót stb.
Ezek a japánok aztán tényleg nem egyszerű szerelési módokat választottak. Azt hallottam, hogy a kuplung tárcsát sem egyszerű kicserélni (szét kell szedni a váltót, hogy hozzáférjen az ember).
Egy élmény volt, de az eredmény kárpótolt a sok bajlódástól: magasabb lett a kocsi hátulja kb. 5 cm-rel, stabilabb útfekvés, a huppanóknál nem ugrik meg a kocsi hátulja, ha lenyomom a kocsi hátulját nem rúgózik 3-mat, 4-egy, hanem megállítja a lengéscsillapító a kocsi rugózását.
Nem szaporítom tovább a szót: a lényeg, hogy nem vészes kicserélni, csak oda kell figyelni és nem árt egy autószerelő ismerős.
script | 2010-11-29 23:58
és akkor leírom részletesen a lengéscsillapító cserém menetét:
a bontóban inkább kompletten megvettem a gólyalábakat, biztos, ami biztos alapon. Jól is tettem, mivel a jobb hátsó ki volt szakadva fent a toronynál… Ami nagyon sok időt vett el (kb. 1,5 óra!) az a 2-2 csavar kioperálása, ami a gólyalábat fogja össze a hátsó tengellyel. Annyira be volt rohadva, hogy már a csavarlazító sem segített, melegíteni kellett a csavarokat, és nagy nyomatékú kulccsal nem kis erő kifejtésével nagy nehezen megindultak… Szét kellett szedni hátul a kárpitot, leszedni a biztonsági öv tartót stb.
Ezek a japánok aztán tényleg nem egyszerű szerelési módokat választottak. Azt hallottam, hogy a kuplung tárcsát sem egyszerű kicserélni (szét kell szedni a váltót, hogy hozzáférjen az ember).
Egy élmény volt, de az eredmény kárpótolt a sok bajlódástól: magasabb lett a kocsi hátulja kb. 5 cm-rel, stabilabb útfekvés, a huppanóknál nem ugrik meg a kocsi hátulja, ha lenyomom a kocsi hátulját nem rúgózik 3-mat, 4-egy, hanem megállítja a lengéscsillapító a kocsi rugózását.
Nem szaporítom tovább a szót: a lényeg, hogy nem vészes kicserélni, csak oda kell figyelni és nem árt egy autószerelő ismerős.