2025. Május 6. Kedd - Ivett
Mazda 626
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
Mazda RX-8 műszer beépítés.
MX-5 Alfa helyett MX-5 Abarth?
MOTOROLAJ 5-10.
Nem lesz turbós a Mazda 3 MPS?
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Lancia Rallye 037 Stradale 1982.
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm
Tengelytávolság: 2440 mm
Hasmagasság:
Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)
Szelepek száma: 8
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Furat/löket: 84 / 90 mm
Sűrítési viszony: 7,5:1
Feltöltés: Abarth kompresszor
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt keresztben
Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor
Sebességfokozatok száma: 5
Hajtás: Hátsókerék
Lökettérfogat (cm3): 1995
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 226 / 5000
Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.
Végsebesség: 220 km/h
Több autó
Feegor2 | 2014-02-13 11:04
Feegor2 | 2014-02-13 11:03
Egy kis ízelítő a magyar utak, kontra öreg Mazda alkatrész árak.
Csavez | 2014-02-12 20:22
Sziasztok
BluElite
Azt szeretnèm kèrdezni hogy mi volt a baj a fèk beszorulàsànàl?
Mert nàlam pont azba baj hogy a jobb elsö kerèknèl folyamatosan befog a fèk, ès jó lenne tudni hogy mire szàmíthatok! Illetve az èrdekelne mèg hogy az lètezik hogy ez miatt vilàgít az abs làmpa?
Vàlaszod elöre is köszönöm.
Üdv Csavez
BluElite | 2014-02-12 06:48 colbeny részére
Bármikor készséggel állok rendelkezésedre.
Ha megengedsz egy megjegyzést, szerintem kombival jobban jársz, sosem tudhatod mikor futsz bele egy cuccolásba. Ezeknél árban már gyakorlatilag semmi különbség nincs a kivitelek között.
Maradok tisztelettel: BluEltie
colbeny | 2014-02-11 21:40
Köszönöm mindenkinek a választ!
@BluElite: egyelőre 5 ajtósban vagy sedanban gondolkodom, de köszi az ajánlatot, ha aktuális lesz, mindenképp felereslek!
@anulu29: a tiéd is kombi, ha jól értem (station wagon).
kt626 | 2014-02-11 16:59 Feegor2 részére
"szerviz könyv aranyat ér"
Azért nálunk óvatosan kezelném a szervizkönyv kérdéskört. Az enyémhez is adtak, de messziről látszik, hogy semmi köze a valósághoz és utólag töltötték ki és pecsételték végig. Az első 2-3 év lehet benne a valós, a többi kamu (8 évesen vettem). Tele van a piac ilyen, "szervizkönyves" autókkal.
anulu29 | 2014-02-11 15:36 colbeny részére
Hali!
Az én autóm eladó, ha érdekel!? 2001 DITD Station Wagon 74kW. Kapot egy komoly újraélesztést egy másfél éve. Azóta minden rendben vele ,csak nekem már öreg. A részleteket, ha érdekel, elmondom személyesen, telefonon vagy e-mailben.
anulu29@freemail.hu
N.Gábor | 2014-02-11 15:15
Nekem a 110 les van. Nem mondanám, hogy gyenge csak más.
Előtte volt octavia 1.9 TDI 110 le na úgy nem megy.de...
Szerintem ez a hosszú fokozatnak meg a 16 szelepes motornak köszönhető. 2000-2200 tól húz mint a mozdony.
Nekem is csak a kasznival volt gond de az olcsó pénz.
Motor pöccre indul, ízzitót meg se várom. Olajjal nem játszottam, 5w30 és nem folyatja.
BluElite | 2014-02-11 14:49 BluElite részére
Na, most beszéltem a szerelővel, már az első féknyergek is fel vannak újítva.
BluElite | 2014-02-11 14:21 Feegor2 részére
nem tudom. Nálam 216 ezer van most az órában, valószínűleg tényleg nincs benne több, mert a szervizkönyv százhatvanakárnyhányezerig vezetve volt, passszolnak ehhez aa motortérben, ajtó járatban felragasztott címkék. Azok korán is látszik, hogy nem utólag lett oda téve.
A belső tere miatt sem mondhatom, hogy több van benne. Ha valaki egyszer tekerte is az óráját, akkor sem tekert többet 40-50 ezernél az én esetemben. Legalább annyi, meg minden típusban van. De ha meg volt kímélve, akkor az a 40-50e meg nem oszt szoroz.
Igazából megy, indul, teszi a dolgát. Engem a korróziós gond bosszant, de mondjuk inkább ez bosszantson (mert mint mondtad viszonylag belátható költségekkel javítható), mint az utódokban lévő kéttömegű lendkerék, meg dpf, meg ilyen úri huncutságok, amik aztán viszik a lóvét mázsaszámra :-)