2025. December 14. - Szilárda

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


BluElite | 2014-01-27 19:55 small részére

 Én is szívesen elbütykölök azzal, amihez még értek, meg amihez van szerszámom. Speciel adagoló  felújítást már én sem vállalnék be :-))))))

 

Megmarad a biznisz Cubának :-)

small | 2014-01-27 18:13 BluElite részére

Jó a kérdés, mert én szeretek szerelgetni hobbiból, és simán kitakarítanám egy ráérős hétvégén, ha kicsit jobb az idő :) Csak mondjuk ilyen adagoló, meg ilyen komplexebb dolgokhoz nem szívesen nyúlnék.

BluElite | 2014-01-27 16:36 cuba.71 részére

 jaja, véres a torka :-)

 

amúgy a szívóöntvényt mekkora meló levenni ezeknél?

BluElite | 2014-01-27 16:35 djjosy részére

 és megjöttek a lovak?

Feegor2 | 2014-01-27 15:12

 Valaki már foglalkozott az ülések alatti vezetékek milyen funkciót töltenek be én nem jöttem még rá.

djjosy | 2014-01-26 22:21 cuba.71 részére

 Úgy ahogy leirtam :DDDDDD

cuba.71 | 2014-01-26 20:45 djjosy részére

 NEMMONDOD?????:DDDD

HÁÁT EZ,HOGY LEHET???

djjosy | 2014-01-26 20:25 small részére

 Az EGR mindkét oldali ledugózása a lehető legjobb dolog amit ember feltalált :)))))

Mert: tiszta levegőt lélegzik a motor,továbbá nem rakodik le a szutyok a szivóöntvényben....

Nem eteted meg vele a kipugázt újra,jobb lélegzés jobb égés nagyobb teljesitmény....

Zöldkártya?:) átfog menni..:))) Én befőttes kupakból csináltam duplán!A régi tömitéseket körberajzolni kivágni,a csavarok helyét kifúrni:ÁMEN :D 

small | 2014-01-26 20:15 cuba.71 részére

 Fekete...

cuba.71 | 2014-01-26 17:57 small részére

 Nagyon valószinű,hogy a szivóöntvényedben lerakódott "slájm,olajos retek"padlógázon nagy mennyiségben bejut az égéstérbe,mióta "működik"az EGR.

Ez viszont igazán nem tesz jót a motornak,főleg nagy mennyiségben.

Valószinű annó azért lett Kiiktatva azEGR,mert már kezdett füstölni a sok olajos szartól,és egyszerűbb volt ez a megoldás,mint a szivóöntvény levétele.:D

Így hát neked kell levetetni,vagy ismét kiiktatni:DD

 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó