2025. Július 4. Péntek - Ulrik

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


BluElite | 2014-01-27 19:55 small részére

 Én is szívesen elbütykölök azzal, amihez még értek, meg amihez van szerszámom. Speciel adagoló  felújítást már én sem vállalnék be :-))))))

 

Megmarad a biznisz Cubának :-)

small | 2014-01-27 18:13 BluElite részére

Jó a kérdés, mert én szeretek szerelgetni hobbiból, és simán kitakarítanám egy ráérős hétvégén, ha kicsit jobb az idő :) Csak mondjuk ilyen adagoló, meg ilyen komplexebb dolgokhoz nem szívesen nyúlnék.

BluElite | 2014-01-27 16:36 cuba.71 részére

 jaja, véres a torka :-)

 

amúgy a szívóöntvényt mekkora meló levenni ezeknél?

BluElite | 2014-01-27 16:35 djjosy részére

 és megjöttek a lovak?

Feegor2 | 2014-01-27 15:12

 Valaki már foglalkozott az ülések alatti vezetékek milyen funkciót töltenek be én nem jöttem még rá.

djjosy | 2014-01-26 22:21 cuba.71 részére

 Úgy ahogy leirtam :DDDDDD

cuba.71 | 2014-01-26 20:45 djjosy részére

 NEMMONDOD?????:DDDD

HÁÁT EZ,HOGY LEHET???

djjosy | 2014-01-26 20:25 small részére

 Az EGR mindkét oldali ledugózása a lehető legjobb dolog amit ember feltalált :)))))

Mert: tiszta levegőt lélegzik a motor,továbbá nem rakodik le a szutyok a szivóöntvényben....

Nem eteted meg vele a kipugázt újra,jobb lélegzés jobb égés nagyobb teljesitmény....

Zöldkártya?:) átfog menni..:))) Én befőttes kupakból csináltam duplán!A régi tömitéseket körberajzolni kivágni,a csavarok helyét kifúrni:ÁMEN :D 

small | 2014-01-26 20:15 cuba.71 részére

 Fekete...

cuba.71 | 2014-01-26 17:57 small részére

 Nagyon valószinű,hogy a szivóöntvényedben lerakódott "slájm,olajos retek"padlógázon nagy mennyiségben bejut az égéstérbe,mióta "működik"az EGR.

Ez viszont igazán nem tesz jót a motornak,főleg nagy mennyiségben.

Valószinű annó azért lett Kiiktatva azEGR,mert már kezdett füstölni a sok olajos szartól,és egyszerűbb volt ez a megoldás,mint a szivóöntvény levétele.:D

Így hát neked kell levetetni,vagy ismét kiiktatni:DD

 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó