2025. Május 6. Kedd - Ivett

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


BluElite | 2014-01-27 19:55 small részére

 Én is szívesen elbütykölök azzal, amihez még értek, meg amihez van szerszámom. Speciel adagoló  felújítást már én sem vállalnék be :-))))))

 

Megmarad a biznisz Cubának :-)

small | 2014-01-27 18:13 BluElite részére

Jó a kérdés, mert én szeretek szerelgetni hobbiból, és simán kitakarítanám egy ráérős hétvégén, ha kicsit jobb az idő :) Csak mondjuk ilyen adagoló, meg ilyen komplexebb dolgokhoz nem szívesen nyúlnék.

BluElite | 2014-01-27 16:36 cuba.71 részére

 jaja, véres a torka :-)

 

amúgy a szívóöntvényt mekkora meló levenni ezeknél?

BluElite | 2014-01-27 16:35 djjosy részére

 és megjöttek a lovak?

Feegor2 | 2014-01-27 15:12

 Valaki már foglalkozott az ülések alatti vezetékek milyen funkciót töltenek be én nem jöttem még rá.

djjosy | 2014-01-26 22:21 cuba.71 részére

 Úgy ahogy leirtam :DDDDDD

cuba.71 | 2014-01-26 20:45 djjosy részére

 NEMMONDOD?????:DDDD

HÁÁT EZ,HOGY LEHET???

djjosy | 2014-01-26 20:25 small részére

 Az EGR mindkét oldali ledugózása a lehető legjobb dolog amit ember feltalált :)))))

Mert: tiszta levegőt lélegzik a motor,továbbá nem rakodik le a szutyok a szivóöntvényben....

Nem eteted meg vele a kipugázt újra,jobb lélegzés jobb égés nagyobb teljesitmény....

Zöldkártya?:) átfog menni..:))) Én befőttes kupakból csináltam duplán!A régi tömitéseket körberajzolni kivágni,a csavarok helyét kifúrni:ÁMEN :D 

small | 2014-01-26 20:15 cuba.71 részére

 Fekete...

cuba.71 | 2014-01-26 17:57 small részére

 Nagyon valószinű,hogy a szivóöntvényedben lerakódott "slájm,olajos retek"padlógázon nagy mennyiségben bejut az égéstérbe,mióta "működik"az EGR.

Ez viszont igazán nem tesz jót a motornak,főleg nagy mennyiségben.

Valószinű annó azért lett Kiiktatva azEGR,mert már kezdett füstölni a sok olajos szartól,és egyszerűbb volt ez a megoldás,mint a szivóöntvény levétele.:D

Így hát neked kell levetetni,vagy ismét kiiktatni:DD

 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó