2025. Július 4. Péntek - Ulrik
Mazda 626
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
MOTOROLAJ 1-4.
Mazda RX-8 motor probléma megelőzés II.
Csúcstámadás. Mazda RX-8 turbó.
Mazda logó történelem.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Mazda3 MPS BL 2009-
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm
Tengelytávolság: 2640 mm
Hasmagasság: 145 mm
Saját tömeg: 1460 kg
Légellenállási együttható: 0,32 cw
Hengerelrendezés: soros
Turbófeltöltő.
Hengerszám: 4
Motorbeépítés: elöl, keresztben
Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.
Sebességfokozatok száma: 6
Lökettérfogat (cm3): 2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94
Sűrítési viszony: 9,5:1
Hengerenkénti szelepszám: 4
Szelepvezérlés típusa: változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 380/3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.
Végsebesség: 250 km/h
Több autó
BluElite | 2014-01-27 19:55 small részére
Én is szívesen elbütykölök azzal, amihez még értek, meg amihez van szerszámom. Speciel adagoló felújítást már én sem vállalnék be :-))))))
Megmarad a biznisz Cubának :-)
small | 2014-01-27 18:13 BluElite részére
Jó a kérdés, mert én szeretek szerelgetni hobbiból, és simán kitakarítanám egy ráérős hétvégén, ha kicsit jobb az idő :) Csak mondjuk ilyen adagoló, meg ilyen komplexebb dolgokhoz nem szívesen nyúlnék.
BluElite | 2014-01-27 16:36 cuba.71 részére
jaja, véres a torka :-)
amúgy a szívóöntvényt mekkora meló levenni ezeknél?
BluElite | 2014-01-27 16:35 djjosy részére
és megjöttek a lovak?
Feegor2 | 2014-01-27 15:12
Valaki már foglalkozott az ülések alatti vezetékek milyen funkciót töltenek be én nem jöttem még rá.
djjosy | 2014-01-26 22:21 cuba.71 részére
Úgy ahogy leirtam :DDDDDD
cuba.71 | 2014-01-26 20:45 djjosy részére
NEMMONDOD?????:DDDD
HÁÁT EZ,HOGY LEHET???
djjosy | 2014-01-26 20:25 small részére
Az EGR mindkét oldali ledugózása a lehető legjobb dolog amit ember feltalált :)))))
Mert: tiszta levegőt lélegzik a motor,továbbá nem rakodik le a szutyok a szivóöntvényben....
Nem eteted meg vele a kipugázt újra,jobb lélegzés jobb égés nagyobb teljesitmény....
Zöldkártya?:) átfog menni..:))) Én befőttes kupakból csináltam duplán!A régi tömitéseket körberajzolni kivágni,a csavarok helyét kifúrni:ÁMEN :D
small | 2014-01-26 20:15 cuba.71 részére
Fekete...
cuba.71 | 2014-01-26 17:57 small részére
Nagyon valószinű,hogy a szivóöntvényedben lerakódott "slájm,olajos retek"padlógázon nagy mennyiségben bejut az égéstérbe,mióta "működik"az EGR.
Ez viszont igazán nem tesz jót a motornak,főleg nagy mennyiségben.
Valószinű annó azért lett Kiiktatva azEGR,mert már kezdett füstölni a sok olajos szartól,és egyszerűbb volt ez a megoldás,mint a szivóöntvény levétele.:D
Így hát neked kell levetetni,vagy ismét kiiktatni:DD