2025. Június 16. Hétfő - Jusztin
Mazda B2500, és BT-50 fórum.
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
A Ford kiszáll?
MOTOROLAJ 1-4.
Díjnyertes Mazda i-stop.
Vezérműszíj csere akció!
A Mazda szponzorálja Babos Tímeát
Friss topikok:
Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Mazda3 MPS BL 2009-
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm
Tengelytávolság: 2640 mm
Hasmagasság: 145 mm
Saját tömeg: 1460 kg
Légellenállási együttható: 0,32 cw
Hengerelrendezés: soros
Turbófeltöltő.
Hengerszám: 4
Motorbeépítés: elöl, keresztben
Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.
Sebességfokozatok száma: 6
Lökettérfogat (cm3): 2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94
Sűrítési viszony: 9,5:1
Hengerenkénti szelepszám: 4
Szelepvezérlés típusa: változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 380/3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.
Végsebesség: 250 km/h
Több autó
Imimaci | 2014-05-04 13:29 cuba.71 részére
A kenőolaj ilyenkor pillanatok alatt felszaporodik az üzemanyaggal amit azthiszem a tápszivattyú nyom bele az égéstérbe. Eddig azt hittem. az első alkalommal az üzemanyag nyomástartó szelep eldugúlt és nam tudott a felesleges üzemanyag visszafolyni a tankba. azóta a visszafolyó csőre és a szelep tisztaságára vigyázok és mégis megismétlődött a "megfutás" (az ilyen jelenséget sorosegyenáramú motorok terheletlenségénél így hívják).
Gondolod a kenőolaj kerűl az égéstérbe a szívóoldalon keresztül? és az táplálja a megfiutást! Nem a hibás konstrukciójú tápszivattyú? mert a tápszivattyú olyan szerkezetű hogy akár 80 100 bárt is képes nyomni ha a túlfolyó ág eldugúl. Szivesen beszélgetnék veled telefonon ha megírod a számod rimre@upcmail.hu címre felhívnálak.
Köszönöm a tanácsodat megyek és megnézem!
Nem tudom megnézni a 626 os oldalt az email.címemre írjál már egy telefonszámot .
cuba.71 | 2014-05-04 08:29 Imimaci részére
Arról győződj meg,nem-e kartergáz miatt összegyült motorolaj miatt "szabadulnak"el a lovak,mondjuk ami a szivoöntvényben gyülik össze.(kék füst)
Ha nem,kizárásos alapon elektromos,vagy adagolóproblémára tudok gondolni,vagy valami el.gondra az adagolódban.
Imimaci | 2014-05-03 21:32
Sziasztok, Segítsetek mi az oka!!
a B2500 töbször mint az őrűlt el kezd húzni és a motor ha lenem folytom szétverné önmagát. Ekkor minden hemgerbe locsolja az üzemanyagot! mi okozza atászivattyú megnövekedett nyomását?
mazda-auto.hu | 2014-03-24 10:51 Beri részére
Lehet műszerfal probléma, de inkább a kábelezéssel, csatlakozókkal, vagy a tankban található úszó egységgel van gond. Tehát sorban végig kell ellenőrizni a dolgokat, de ha minden más jó, akkor sajnos le kell venni a tankot az úszóegység ellenőrzéséhez.
Beri | 2014-03-23 10:11
Sziasztok ! a következő dologban kérném a segítségeteket , ( 2001) B2500 tankolásnál a következőt produkálja az autó , az üzemanyag mutató egy darabig mutatja a szintet aztán menet közben egyszercsak leesik nullára ,motor leállitás majd beinditás után megint mutat ! a választ előre is köszönöm üdv.: Beri
Rauros | 2014-03-06 09:15 steff részére
mazda-auto.hu | 2014-03-04 11:18 megatron23 részére
Volt már rá példa, hogy a hengereknél volt a probléma eredete.
megatron23 | 2014-03-03 20:22
Sziasztok! Van egy B2500asom és egy olyan problémám van, hogy a motorolaj belefolyik a hűtővízbe. A hengerfej már 2x le lett nyomáspróbázva, az olajhűtő szintén. Van valami ötletetek hogy mi okozhatja a problémát? Válaszokat előre is köszönöm.
robi-man | 2014-02-07 13:14 Rauros részére
üdv!
mail: robi-man@freemail.hu
köszi!
Rauros | 2014-02-07 07:37 robi-man részére