2024. Május 2. Csütörtök - Zsigmond

Mazda B2500, és BT-50 fórum.

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Imimaci | 2014-05-04 13:29 cuba.71 részére

 A kenőolaj ilyenkor pillanatok alatt felszaporodik az üzemanyaggal amit azthiszem a tápszivattyú nyom bele az égéstérbe. Eddig azt hittem. az első alkalommal az üzemanyag nyomástartó szelep eldugúlt és nam tudott a felesleges üzemanyag visszafolyni a tankba. azóta a visszafolyó csőre és a szelep tisztaságára vigyázok és mégis megismétlődött a "megfutás" (az ilyen jelenséget sorosegyenáramú motorok terheletlenségénél így hívják).

 

Gondolod a kenőolaj kerűl az égéstérbe a szívóoldalon keresztül? és az táplálja a megfiutást! Nem a hibás konstrukciójú tápszivattyú? mert a tápszivattyú olyan szerkezetű hogy akár 80 100 bárt is képes nyomni ha a túlfolyó ág eldugúl. Szivesen beszélgetnék veled telefonon ha megírod a számod rimre@upcmail.hu címre felhívnálak.

 

Köszönöm a tanácsodat megyek és megnézem!

 

Nem  tudom megnézni a 626 os  oldalt az email.címemre írjál már egy telefonszámot  .

 

 

cuba.71 | 2014-05-04 08:29 Imimaci részére

 Arról győződj meg,nem-e kartergáz miatt összegyült motorolaj miatt "szabadulnak"el a lovak,mondjuk ami a szivoöntvényben gyülik össze.(kék füst)

Ha nem,kizárásos alapon elektromos,vagy adagolóproblémára tudok gondolni,vagy valami el.gondra az adagolódban.

Imimaci | 2014-05-03 21:32

 Sziasztok, Segítsetek mi az oka!!

 

a B2500 töbször mint az őrűlt el kezd húzni és a motor ha lenem folytom szétverné önmagát. Ekkor minden hemgerbe locsolja az üzemanyagot! mi okozza atászivattyú megnövekedett nyomását?

mazda-auto.hu | 2014-03-24 10:51 Beri részére

 Lehet műszerfal probléma, de inkább a kábelezéssel, csatlakozókkal, vagy a tankban található úszó egységgel van gond. Tehát sorban végig kell ellenőrizni a dolgokat, de ha minden más jó, akkor sajnos le kell venni a tankot az úszóegység ellenőrzéséhez.

Beri | 2014-03-23 10:11

Sziasztok ! a következő dologban kérném a segítségeteket , ( 2001) B2500  tankolásnál a következőt produkálja az autó , az üzemanyag mutató egy darabig mutatja a szintet aztán menet közben egyszercsak  leesik  nullára  ,motor leállitás majd beinditás után megint mutat !  a választ előre is köszönöm üdv.: Beri

Rauros | 2014-03-06 09:15 steff részére

Szia Nekem pontosan ugyanezt a hibát produkálja a gépem. Hogyan sikerült anno megoldani?

mazda-auto.hu | 2014-03-04 11:18 megatron23 részére

 Volt már rá példa, hogy a hengereknél volt a probléma eredete.

megatron23 | 2014-03-03 20:22

 Sziasztok! Van egy B2500asom és egy olyan problémám van, hogy a motorolaj belefolyik a hűtővízbe. A hengerfej már 2x le lett nyomáspróbázva, az olajhűtő szintén. Van valami ötletetek hogy mi okozhatja a problémát? Válaszokat előre is köszönöm.

robi-man | 2014-02-07 13:14 Rauros részére

 üdv!

mail: robi-man@freemail.hu

köszi!

Rauros | 2014-02-07 07:37 robi-man részére

Adj egy e-mail címet és küldöm

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó