2024. Május 2. Csütörtök - Zsigmond

Mazda B2500, és BT-50 fórum.

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


robi-man | 2014-02-06 20:06

Üdv mindenkinek!

egy kis segítségre lenne szükségem:

van egy 2003.11. havi mazda B2500 2,5td 4x4 típusu autóm,

ehhez lenne szükségem első diferenciálmű robbantott ábrára vagy javítási útmutatóra.

és esetleg alkatrészre-cseredarabra.

előre is köszönöm: Robi-man

cuba.71 | 2014-01-31 10:52 Rauros részére

 Sok sikert.

Rauros | 2014-01-30 14:44 cuba.71 részére

Még megteszek annyit hogy a közeljövőben leszerelem a tankot és kimosom (valszeg infarktust kapok majd a benne található kosztól) és aztán kipróbálok valami adagolótisztító csodát. A kicsi esély is esély és ha nem javul a helyzet, mindenképpen szólok.

cuba.71 | 2014-01-30 13:48 Rauros részére

 Ha rászánod magad mind a javitásban,mind az alkatrészben tudok segiteni,talán még komplett müködőt is tudok!

Rauros | 2014-01-30 13:22 cuba.71 részére

Aham, értem. Dízelt ezért nem szabad télen venni.

cuba.71 | 2014-01-30 13:17 Rauros részére

 Nyáron lesz nagyobb a probléma,amikor mégmagasabb lesz a gázo.hőmérséklete.

cuba.71 | 2014-01-30 11:11 Rauros részére

 U.N. kezdeti stádiumban van az adagolód,amikor minden rendelkezésre áll,de már minimálisan levegősödik,igy a meleg higabb gázolajjal már nehezebben küzd meg a rendszer.

Rauros | 2014-01-30 10:14 cuba.71 részére

Nagyon jó, most "meggyugodtam" megint. :) Érdekes ez a hiba. Ingadozik az alapjárat és melegen tovább kell indítózni. Cseréltem levegőszűrőt (iszony ganés volt), cseréltem üzemanyagszűrőt (kiöntöttem egy befőttesüvegbe a tartalmát és 3-4 mm vastagságú homok ülepedett le benne). Kitakarítottam az üzemanyagszűrő házát is. Bemértem a levegő hőmérséklet jeladót ami a légtorok öntvényébe van becsavarva az EGR szelep közelében és jó értékeket mértem. Megtakarítottam a légmennyiségmérőt mert az is tiszta korom volt, kitakarítottam az EGR szelepet és le is lemezeltem. Kicseréltem az izzítógyertyákat és ellenőriztem hogy megvan-e az utánizzítás és megvolt. Az is furcsa hogy indításkor azonnal pörög a hűtőventillátorom de ez nem biztos hogy baj. Viszont 4-5 km után már kb 80 fokos a vizem tehát bent van a termosztát is a helyén. Nem tudom, reménykedem hogy adagoló javítás nélkül megúszom de erre egyre kisebb az esély. Amúgy van teljesítmény, nem fogyaszt sokat, szépen húz. stb

cuba.71 | 2014-01-30 09:10 Rauros részére

 Ebbe azért annyira ne nyugodj bele,hogy :csak meleg motornál kell többet inditozni,mert UGYANUGY kellene indulnia melegen is mint hidegen.

Rauros | 2014-01-24 20:41

SZiasztok! Szedte már szét valaki a műszerfalat? Gondoltam megnézem miért nem világít a "check engine" lámpám mikor elforgatom a kulcsot és kiderült hogy nincs ilyen az órámban.... ez hogy lehet? Aztán meg a másik furcsaság hogy az óra hátlapján van egy kis hangszóró (?) aminek a kis csatlakozóját valaki átlátszó ragasztószalaggal körbetekerte.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó