2025. Május 2. Péntek - Zsigmond

Mazda B2500, és BT-50 fórum.

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


cuba.71 | 2014-09-05 19:09 nempiti részére

 Ugyemlékszem mainapra beszéltük meg,hogy visszahivsz.

Ha nemaktuális jelezd,mert van mivel foglalkoznom egyrészt,másrészt pénzt nem teszek bele,ha nem látom a "korrektséget".

Kérlek jelezz minél hamarabb.

 

cuba.71 | 2014-09-03 10:32 nempiti részére

 Hivj fel és segitek.

70 405 5325

 

nempiti | 2014-09-02 17:14

Sziasztok

Mazda B2500 4x4 (évj2005) adagoló próblémám van, hidegen tökéletesen indul, melegen inditozok nem indul csak kb 5 mp útán , ha viszont  meleg inítózáskor ha visszaengedem az indító kulcsot ismét indítózok azonnal indul. Tudtok valami megbízható adagoló szervízt Esztergom vagy Budapest környékén ?

Üdv

mazda-auto.hu | 2014-08-26 10:31 robidor részére

 Valószínűleg műszerfal testelési probléma áll fenn.

robidor | 2014-08-25 12:40

Sziasztok !

 A következő problémában kérném a segítségeteket. A müszerfalon lévő órák (sebességmérő, fordulatszámmérő, vizhőmérséklet és üzemanyagmérő) nem müködnek. A kilóméterszámláló sem megy de mutat egy fix kilóméterállást. A háttérvilágitása a müszerfalnak müködik, és az órák alatt lévő különböző szines lámpák is müködnek. Az autó ezeken a hibákon kivül amugy jól megy.

 

Segitsen valaki!

Köszi

Sziasztok

mazda-auto.hu | 2014-08-25 07:46 simonzs részére

 A kuplungtárcsa és szerkezet ennél jóval rövidebb, de hosszabb élettartamú is lehet. Egy terepjáró tehergépkocsi esetében még inkább használatfüggő ezen alkatrészek élettartama. Persze az sem mindegy, milyen minőségű alkatrész került beépítésre.

Az izzítógyertyák esetében csak a gyáriban lehet igazán megbízni, de azt is érdemes 50000 km-enként ellenőriztetni.

mazda-auto.hu | 2014-08-25 07:43 revidavid részére

 Elképzelhető, hogy egyes helyzetekben, amikor nagyobb a kartertér nyomása, olaj kerülhet a csőbe. Ez nem tekinthető problémának mindaddig, amíg nincs jelentős olajfogyasztás.

simonzs | 2014-08-22 22:07

Tisztelt mazda-auto.hu,

 

B2500-ba milyen izzítógyertyát érdemes tenni, ami bírni fogja addíg mint az eredeti gyári?

 

SimonZs

simonzs | 2014-08-22 21:56

Tisztelt mazda-auto.hu,

 

B2500 -nál létezik, hogy 100e km után elkopik a kuplungtárcsa? Van ilyen jellegű tapasztalat, hogy mennyit bírnak normál körülmények között?

Hibajelenség: 5. sebességben 80-nál padlógáz, a fordulatszám 2500 felett hirtelen felmegy 3-3500-ig, vagy ameddig nyomnám neki, de az autó nem gyorsul hozzá, a sebessége alig változik...

 

SimonZs

revidavid | 2014-08-18 20:19

Tisztelt Hozzáértők!

Az alábbi kérdéssel fordulnék Önökhoz:
Vagy az Mazda B2500-as terepjáróm, amiben 200.000 km van.
Az autónak szemmel láthatólag semmi baja, mindig könnyen indul, csendesen jár, jól húz, nem eszi az olajat, nem füstöl kéken, nem is fogyaszt stb. Ültem már több ilyen autóban, tehát van összehasonlítási alapom.
Tegnap unalmamban leszedtem a turbócsövet, és láttam hogy olaj van benne. Tovább boncolgattam a helyzetet, és láttam, hogy a karter visszavezető csőből kerül oda az olaj. Mi lehet a probléma oka? Kopott volna a motor? Ha leveszem a kartercsövet, és alapjáraton járatom a motort, nem jön belőle semmi szemmel látható.
Egyedül annyit veszek érszre rajta, hogy ha jár a motor, és állok az autó mellett, van egy nagyon pici szaga a kipufogónak. De ez sem vészes, nem csípi a szememet mint egy Ifa, csak lehet érezni.
Kérem segítsen, mert tanácstalan vagyok

Előre is köszönöm: Marci

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó