2025. Szeptember 17. Szerda - Zsófia

Mazda B2500, és BT-50 fórum.

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


lattila | 2017-02-06 09:03

Szia !

Van egy 2001-es B2500  300.000 km -rel,nagyon szeretjül csak az egy baja van,hogy irtozatosan füstöl (feketén ).Jól indul bármilyen hidegben is és jól müködik. Mivel kellene kezdeni? Turbó? Adagoló? Vagy?

Köszi a segítséget! Attila

bandesz | 2017-01-26 17:04 mazda-auto.hu2 részére

Köszönöm. 

 

mazda-auto.hu2 | 2017-01-25 12:56 bandesz részére

Szelephézagot kellene beállítani.

bandesz | 2017-01-24 22:36

Sziasztok! Mazda B2500 még mindig..Hosszú indítózásokkal,nehéz beindulásokkal kezdődött.Gázolajszűrő csere után jobb lett,de egy idő után újra előjött a gond.Próbáltam ‘egyszerű szűrővel is(amin csak két csonk van),nehogy a kézipumpa szivasson meg hosszú idő után levettem a tankot,kimostam..a csöveket átfújattam. Kb, 15 perc alapjárati üzem után leállt,és nem akart indulni. Mintha elfogyott volna a gázolaj..pedig kb. 35 l-t töltöttünk vissza az üres tankba. Ha jár a motor,szépen ketyeg. Ennek ellenére lehet adagolóhiba? Bármi eszetekbe jut,írjátok ?hátha hasznos! Köszönöm!

SesKBt | 2016-10-03 12:17

Kedves Szerviz!Van egy Mazda B2500  2006 évjárat.Van egy sárga hibajelzés ami nem akar elmúlni. Amikor felgyúlad a motor elkezd dadogni. Sok helyen voltunk már vele de nem igen tudtak mit mondani a problémára. Általában meleg motornál jön elő, vagy hosszú használat közben.Várom megoldási ötletüket.

Üdvözlettel: Erika

 

mazda-auto.hu | 2016-09-21 15:27 simonzs részére

Ez igaz a 4x2-es hajtású autókra, ahol nem duplasoros zárt csapágy van az első tengelynél. Nincs zsirzási pont.

simonzs | 2016-09-19 20:43

Tisztelt Mazda-Auto,

B2500 kezelési könyvében a 10e km-enkénti “Mellső kerékcsapágyak zsírzása”, hogyan kivitelezhető,van gyári zsírzási pont mint pl a kardánnál, vagy mi a megoldás? Köszönettel.

Rauros | 2016-07-20 12:58 zöld részére

Nem akarlak idegesíteni, de nekem ugyanez volt. Évekig próbáltam megoldani – végül adagoló javítás lett belőle. Minden második kolega sajnos belefut ezzel a típussal.

Azóta viszont tök jó a gép!!

zöld | 2016-05-28 00:48

Üdv.  Segítséget szeretnék kérni.  Lett egy visszatérő hibám, amit először sikerült megoldani, de most nem bírok vele. B2500.  A jelenség: Hideg indítás után az autó bármeddig üzemel, nincs hiba. Leállítás és melegen újraindítás után alapjáraton rendszertelenül rángatja az egr-t és a szívócső pillangóját. Közben égéskimaradás is jelentkezik. Ilyenkor enyhén kéken füstöl. Rendszertelenül sántít. Kb 30000 km-el ezelőtt jelentkezett először a hiba. Akkor egy olajcsere szervíz alkalmával kapott új üza szűrőt, szelephézag állítást és féktisztítós/sűrített levegős légtömegmérő tisztítást. Akkor a hiba megszűnt és most 30000 km múlva jelentkezett újra, de most már nem reagál ezekre a gyógymódokra. Örömmel fogadnék valami segítő ötletet. Előre is köszönöm.  Évjárat 2001.  WL-T motor

mazda-auto.hu2 | 2016-04-29 15:57 bandesz részére

A tankot és az üzamanyagrendszert alaposan ki kellene takarítani, és utána újra szűrőt kell cserélni.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda RX-8 2002-2012.

Ajtók száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm

Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma:   4
Hengerelrendezés: 

Kéttárcsás wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés:   elöl, hosszában

Szívómotor, szekvencionális befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi 
Kamratérfogat (cm3):   2 x 654 = 1308   
Sűrítési viszony: 10,0:1    
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200 
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500

Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.

Végsebesség: ~223, és ~235 km/h

Több autó