2024. Március 28. Csütörtök - Hajnalka

Mazda B2500, és BT-50 fórum.

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


bandesz | 2016-04-27 11:11

Sziasztok! Mazda B2500 2003 évj. Rendszertelenül nehezen indul. Tehát van,hogy napokig jó,aztán egy nap alatt többször is előjön a probléma. Hosszan kell indítózni. Gázolajszűrő csere után egy darabig jó volt,de újra kezdődött.. Nemrég megjelent egy motorrángatás is terhelés alatt,és az is 'véletlenszerű' hiba. Mi lehet a gond? Várom a hasznos ötleteket. Köszönöm!

mazda-auto.hu2 | 2016-03-31 11:47 dzsindzsaman részére

Több hiba is okzhat ilyet, a leggyakoribb a kuplung és kardánkereszt, de lehet motortató, differenciálmű stb.

dzsindzsaman | 2016-03-08 11:35

Tisztelt Mazda-auto, kedves mindenki !

Érdeklődni szeretnék, hogy mi okozhatja a következő problémát. Egy 2003-as mazda b2500-ast vásároltam 3 hete, az autó az előző tulaj állítása szerint nem volt terepen használva, goodrich mud terrain valamint hankook dynapro mt gumik vannak rajta, olyan 50%-os állapotban. Az allábbi jelenséget tapasztalom: elindulásnál, egyesben vagy rükvercben,( kétkerék meghajtásban, négykerék meghajtásban és lefelezve is egyaránt előfordul.) az elindulás pillanatában, ahogy a kuplungot engedem fel az autó iszonyatosan elkezd rázkódni, úgy hogy, még az utasok és a platón lévő tárgyak is remegnek, szinte “dobálóznak”. A többi sebességfokozatban nem jelentkezik a probléma és csak állóhelyből történő indulásnál fordul elő. Most volt a jobb első keréknél gumiharang cserélve, a probléma továbbra is fennáll. Mi lehet a probléma és mi rá a megoldás? Válaszukat előre is köszönöm

spityu21 | 2016-02-28 16:03 Rauros részére

szia,nekem is el tudnád küldeni a mazda b 2500 -as kapcsolási rajzát?2004-es évjárat,   jmzun8f425w349694 alvazszámú

előre is köszönöm:Spityu

email:spityu21@shotgun.hu

Baka | 2016-02-16 14:34

Elnézést, a  gallytörő és a bukócső egy B2500-on van.

üdv.

Baka | 2016-02-16 13:37

Kedves Mazda Autó.

A gyári SEKO gallytörőhöz szeretnék egy műbizonylatot kérni. Egy régebbi hozzászólásban, úgy láttam van rá lehetőség. Előre is köszönöm

mazda-auto.hu2 | 2016-02-01 15:12 makaistvan részére

Az izzítás hibáját műszerrel ki lehet olvasni, de valószínűleg relé baja lesz, a jelet pedig meg kell keresni, hogy hol “tűnik” el.

makaistvan | 2016-02-01 13:50

Üdv!

2005-ös B2500 autóm vízhőfokát nem jelzi az óracsoport. kiderült hogy a jel elindul, de valahol szakadás vagy zárlat van (nem érkezik meg a jel). Valamint az izzító lámpa időnként felvillan menet közben. Kérdés, hogy valakinek volt e már hasonló?

Vagy valaki tud e kapcsolási rajzot az autóról.

Esetleges válaszokat előre is köszönöm!

B. Gábor | 2015-12-18 22:38 Rozi részére

Csörlőből bármekkorának  lehet helyet csinálni, de egy 9000-es lenne az igazi, de minnél nagyobb annál jobb, az ára is. Warn és a Superwinch a régi öregek megbízható táborát erősítik áruk is ezzel van arányban. De vannak sokkal olcsóbb más gyártók is már. Műbizonylat kell róla és be kell iratni a forgalmiba, nem tudom ez milyen procedúrával jár, de különben ba...gathat érte a hatóság meg műszakin is felejtős.

B. Gábor | 2015-12-18 22:31 Rozi részére

Hali!

Nekem 7cm-es alupogácsákkal meg van emelve a kasztni, így gond nélkül elfér alatta a 33colos kerék minusz 20 ET-s felnivel.

Gyári állapotban szerintem 245/75R16 elférne alatta, ha van sárvédő szélesítés rajta még a minusz 20-30-as ET-s felnivel sem lógna ki a gumi futófelülete csak az oldala. Sárvédő szélesítés nélkül 0 ET-től plussz 20 ET-ig kb. nem lóg ki a futófelület. A 255/70R16 minden gond nélkül alaámegy. 245/75R16 szerintem elfér, de ha nagyon minuszos a felnid próbálni kell.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó