2024. Március 29. Péntek - Gedeon

Mazda B2500, és BT-50 fórum.

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Rozi | 2015-12-05 23:26

Sziasztok!

Szeretnék segítséget kérni. Bt-50-re szeretnék sárgumit(4x4) venni a BFGoodrich Mud Terrain T/A Km2 lenne a kiszemelt áldozat. A gyári gumik ugye a 245/70R16 ami nincs ebből a típusból. Ami szóba jöhetne az a 235/70R16 ill. a 255/70vagy65/R16. Ami még bonyolítja a dolgomat, hogy vennék hozzá lemez felnit is (mivel csak akkor raknám fel ha tudom, hogy szükség lesz a durvább gumikra) és megvan a lehetőség a „ET” variációra. Most ugye ha jól tudom a gyári alufelni ET-13-as. Mivel a gumisoktól nem kapok túl nagy segítséget ezért kérném tőletek. Jártam már úgy, hogy a különböző gumik amiket kölcsönkaptam hozzáértek a karosszériához. Nem szeretnék úgy járni, hogy négy új gumit vaterázhatok el.

A másik kérdés pedig a csörlő lenne, milyen típusok jöhetnek szóba ami elfér. Aki már végigjárta ezt a témát és sikerrel járt kérem írjon.

Előre is köszönöm!

mazda-auto.hu | 2015-04-10 09:49 Rauros részére

 Nem jellemző hiba, de persze bármi előfordulhat.

Rauros | 2015-04-10 09:37

Tisztelt Mazda-auto, kedves mindenki! Érdeklődnék, hogy b2500-nál 10 évesen mennyire gyakran fordul elő motor ill. váltótartó gumibak elhasználódás? Alapjáraton beremeg a karosszéria. Konkréten összekoccannak a fogaim a sofőrülésben ülve.. Kopogás még nincs, az alapjárat normális, nem ingadozik, a motor hangja is szépnek mondható, nemrég volt szelephézagellenőrzésen és 3 helyen kellett minimálisat állítani, izzítógyertyák jók. Jól húz az auto, a fogyasztásom 10 liter alatt van 100 km-en Szokjam meg vagy előfordulhat a gumibakok cseréje? Előre is köszönöm

mazda-auto.hu | 2015-02-04 07:28 MB2500 részére

 Teljesen normális, ha hidegen beindulás után még jó darabig működik az izzítás. A vízhőfok jeladó gombát esetleg érdemes kicserélni.

A szabadonfutó rendszer esetében valószínűleg a vákuum körül van probléma. A csöveket át fújatni, illetve megtakarítani a vezérlő kapcsolót.

MB2500 | 2015-02-03 20:07

 Tisztelt mazda-autó!

Az én (MB2500) kérdésemre tudna valamilyen tippet adni? Előre is köszönöm!

mazda-auto.hu | 2015-02-02 10:46 b2500 részére

 Pl. izzítás, porlasztás..

b2500 | 2015-01-31 12:14

 Üdv: mindenkiek.Nekem olyan problémám van,hogy a motor indítása után nincs meg a dúsítás (szivató).És a motor is olyan mint ha néha nem robbanna be az üzemanyag alacsony fordulaton.(rángatózik a motor).mik lehetnek a problémák?estleges válaszokat köszönöm.

MB2500 | 2015-01-16 22:20

 Sziasztok! Két problémára keresnék választ: - az utóizzítás a motor beindítása után több percig történik, emiatt (gondolom) nagyon sűrűn kell izzítógyertyát cserélném; - minden beindítás után az Rfw lock lámpa világít a műszerfalon, akkor is, ha előzőleg kikapcsolásra került. Köszönöm a segítséget!

Rauros | 2014-11-21 12:22 simonzs részére

Ahh nagyon jó!! Meg is rendelem! Köszi! :)

simonzs | 2014-11-20 21:55 Rauros részére

 Üdv, ahogy írtam: müa ház nélkül, csak a panel van. Olcsón lehet venni komplett kapcsolót  pl itt, elvileg ez ugyanaz: http://www.aliexpress.com/item/2014-New-High-Quality-Electric-Power-Window-Master-Control-Door-Switch-For-Mazda-6-2003-2004/2039310941.html

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó