2025. Augusztus 2. Szombat - Lehel

Mazda B2500, és BT-50 fórum.

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


B2.5LB | 2011-10-26 13:14

Üdv. Mindenkinek! 2001-es évjáratú B2500-asunk van.136000km van benne.Évente kell min. 1db izzítógyertyát cserélni.Összesen 10-et már biztosan cseréltünk.Ennél a típusnál ez normális??

steff | 2011-09-03 13:20

Tisztelt Szakértő Úr! Érdeklődöm a Mazda B2500 WLAT hibakódok olvashatók e OBD II interfésszel vagy villogó kódokkal?

Csababacsi | 2011-08-18 19:00

Rendben. csaba1120@freemail.hu az email címem, kérem küldje el a tel. számát.

mazda-auto.hu | 2011-08-18 15:59 Csababacsi részére

9805,-Ft a jó tömítés + postaköltség.

Csababacsi | 2011-08-18 14:52

A vastagságot a szimering külső felületére értem ahol felfekszik.

Csababacsi | 2011-08-18 14:45

Az alvázszám alapján ezt a cikkszámú szimeringet adta de ez nem jó. SA 0127165
Az alvázszám: JMZUN8F424W316822
A külső belső átmérő megeggyezik de a vastagsága nem. Az eredeti szimering az fele olyan vastag mint amit hoz a katalógus.

mazda-auto.hu | 2011-08-18 09:01 Csababacsi részére

Add meg a cikkszámot amit a Mazdától kaptál, mi peding tudunk jót küldeni.

Csababacsi | 2011-08-17 17:56

Üdv Mindenkinek!
2003 évj. Mazda B2500 autóm van. Hátúl a difiből csöpögött az olaj a kardán felöli szimeringnél. Alvázszám alapján rendeltek új gyári szimeringet ami nem lett jó. Külső belső átmérő megeggyezik de a mélysége nem. Ezután elmentem egy mazda szalonba de a szervizes se tudta mi az oka mert alvázszám alapján neki is azt adta ki mint előtte az alkatrészboltba. Az autó magyarországi és nem volt cserélve semmi rajta. Ha valaki tudna segíteni vagy cikkszámot a szimeringről azt megköszönném. Üdv: Csaba

steff | 2011-08-12 22:19

Tisztelt Szakértő Úr! köszönöm válaszát. Nem vagyok első tulajdonosa az autónak, így nem tudom fordult e elő izzitó gy. leolvadás! A kompressziót hamarosan megméretem. Üdvözlettel: István

mazda-auto.hu | 2011-08-11 09:32 steff részére

Kompressziót kellene mérni. Az izzítógyertyák cseréjénél, a régi gyertyák között volt olyan, amiből hiányzott a csúcs egy darabja? Sajnos nem ritka, hogy 100000 km után az izzítógyertyákból leolvad egy darab, mely vagy gyorsan távozik a hengerből, vagy beleragad a dugattyútetőbe, felsérti a szelepeket..stb...

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó