2024. Április 26. Péntek - Ervin

MAZDA CX-7

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2015-03-30 08:28 andrastomi részére

 Ezt egészen biztosan hallanunk kellene, de inkább a csapágy a valószínű.

andrastomi | 2015-03-28 13:00

Tisztelt Fórumtársak!

 

4,5 éves, lassan 100 ezer km-t futott, dízel CX7-esemen az alábbi jelenségre figyeltem fel 1-2 hónapja.  A kasztni hátsó traktusa felől menet közben búgó hang halattszik, kb. 40-50 km/óra körül kezdődik, 80-100 körül a leghangosabb, majd nagyobb sebességnél elhalkul. Tipikusan csapágy vagy gumiabroncs hangra gyanakodtam, de a hátsó kerekeket emelés után "megrángattam", nem lóg, nem kottyan, és a téli gumik nyárira cseréje után is megmaradt a hang, csak más "hangszínben" hallom. Amire még gondolok az a diffi lehet, ebben tavaly cseréltek olajat az éves karbantartás során.  Olyan a hang, mintha egy troli üldözne menet közben. Az autó működésében, vezetésében semmi különöset nem tapasztalok. Mit tanácsoltok, szervíz, esetleg diffi olajcsere másfélére, vagy ez ilyen, másnál is megvan a hang. Igazából nem tudom, hogy korábban búgott-e, csak nem figyeltem rá, vagy új a jelenség.

 

Köszönettel, Tamás

istvan1979 | 2015-03-18 16:20 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm, akkor lehet így marad...

karcsesz | 2015-03-17 07:56 mazda-auto.hu részére

 Köszönőm szépen a gyors választ.A check in és a SCR lámpa kialudt miután valamit csináltak az ADBLUE tartálynál mert azt mondták,hogy az érintkező rossz.A DPF-re mondták a vezérműlánc megnyulását miután rámértek.

mazda-auto.hu | 2015-03-16 11:25 karcsesz részére

 Azt kell írjam, hogy előfordul ebben a motorban. A lánc megnyúlásának értéke kiolvasható a Mazda szerviz diagnosztikai rendszerrel. A DPF és SCR hibalámpa nem feltétlenül kapcsolható. Lánccsere esetén javasolt a lánckerekek cseréje is.

mazda-auto.hu | 2015-03-16 11:22 istvan1979 részére

 Nincs olyan feltölthető szoftver ehhez a típushoz, mely nem "tartalmazza" az állandó világítást. CX-7-essel nem kísérleteztünk ilyen téren.

karcsesz | 2015-03-16 09:12

Sziasztok nemrég vettem egy mazda cx7 dieselt.153000 km van benne és ugy egy hónapja kivilant rajta a chek in lámpa a dpf,és a scr lámpa.El vittem egy mazda szakszervizbe és azt mondták,hogy a vezérműlánc meg van nyulva és ezért vezérműláncot kell cserélni.És még azt is mondták,hogy ez egy tipus hiba.Elégé csodálkozom ezzen mert ha még egy 300000 km autoról lenne szó.Kérdésem az lenne,hogy lehetséges-e???DE a motor nem csörög egyáltalán még hidegben se.Ja és,hogy után gyártott alkatrész nincs is hozzá csak gyári amit eddig a legolcsóbban 140000ft mondtak ez szett ár.Végeredmény képen arra lenne kiváncsi,hogy tényleg ez lehet-e a baja??Elöre is köszönöm a válaszukat!!

istvan1979 | 2015-01-20 09:10 mazda-auto.hu részére

 

Köszönöm a gyors választ!

Esetleg van lehetőség ennek modosítására?

Ha igen kábelezni szükséges vagy szoftwerben modosítható?

Köszönöm mégegyszer. 

mazda-auto.hu | 2015-01-20 07:42 istvan1979 részére

 Az autó újkorában egy osztrák rendelet miatt állandó tompított világítással "szerelték" az ebbe a régióba érkező Mazdákat.

istvan1979 | 2015-01-19 17:05

 Tisztelt Mazda-auto!

Szeretném a segítségüket kérni, nem rég vásároltam egy 2009' CX-7 2,3 revolution-t, nagyon tetszik és megvagyok vele elégedve, nagyon jó állapotú és jól működik! :) Viszont zavar, hogy az automata lámpa kapcsolás funkció szerintem nem úgy müködik ahogy kellene, (Leírás ill. logika szerint is, 1.off-tompított nem világit, ehelyett gyujtással nekem mindig világit; 2.csak helyzetjelzö ez ok is, itt nem világít egyedül..; 3. állandó bekapcsolt ez rendben...; 4. Aut. itt is folyamatosan világít!) Pedig a szenzor jól érzékel, mert a müszerfal világításán látom amikor kapcsolgatja...

Telefonon kerestem Bp-i Mazda kereskedéseket elmondásuk alapján ez normális...?

Lehetséges így kell müködnie? Ha igen át lehetne vhogy ezt állítani?

1.off az /off/; 2. helyzetjelzö. /tomp. off/ 3. on. on; 4. aut. világos off. sötét on, mint a müszerfal világítás....

Elnézést ha hosszúra sikeredett.

Köszönöm, szép napot mindenkinek!

 

 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó