2025. December 21. - Tamás
MAZDA CX-7
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda RX-8 motor probléma megelőzés II.
Mazda 3 Sport 2.0i
Le Mans-i 23 óra egyedül. Luigi Chinetti.
Új Mazda 3 képek.
A hengerfal olajháztartása, kenése.
Friss topikok:
Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda6 Mazda3 Még több fórum téma
Mazda RX-8 2002-2012.
Ajtók száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm
Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma: 4
Hengerelrendezés:
Kéttárcsás wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Szívómotor, szekvencionális befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi
Kamratérfogat (cm3): 2 x 654 = 1308
Sűrítési viszony: 10,0:1
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500
Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.
Végsebesség: ~223, és ~235 km/h
Több autó










mazda-auto.hu | 2014-11-19 14:06 Lufooka részére
Jó eséllyel, ha Mazda szervizbe hordták.
Lufooka | 2014-11-18 21:34 mazda-auto.hu részére
Köszönöm a gyors választ, akkor ha jól értem igazából csak a sebességváltót és a fékeket tudom ellenőrizni, a többi lutri... Remélem sikerül majd egy jó példányra szert tenni. Elméletileg ha van alváz számom, akkor szakszervizben megmondják mi a kocsi előélete ugye?
mazda-auto.hu | 2014-11-17 08:16 Lufooka részére
A motor nagy nyomatéka miatt a hatodik sebességfokozatot igen nagy igénybevételnek lehet kitenni. Ezért ha hatodikban remegés érezhető, akkor kb.: 350000,-Ft-os javítással kell számolni. Az alapjárati csattogás a vezérműtengely állítókerekének hibája, ennek javítása kb.: 150000,-. Bár egy próbaút során gyakorlatilag lehetetlen felmérni, a magas olajfogyasztás utalhat turbófeltöltő csapágy kopásra, de egyes autókban a nem felügyelt motorolajszint miatt más károsodások miatt magas az olajfogyasztás. Fékezéskor a fékek remegése a tárcsák cseréjével javítható, de kissé alulméretezett az első fék, így több erős fékezés után akár újra deformálódhatnak a tárcsák.
Egyébként szép és gyors autó, a karbantartott példányokkal nincs probléma több százezer kilométer után sem.
Lufooka | 2014-11-16 13:48
Sziasztok, cx7-es gépkocsit szeretnék vásárolni hamarosan, ezért tanácsot szeretnék kérni mire kellene odafigyelni, mik a típus hibái. 2.3 benyás lenne az áldozat. Válaszokat előre is köszi.
vau | 2014-02-18 13:29 mazda-auto.hu részére
Köszönöm a választ! A jelenség magától megszűnt. Azt gyanítom, hogy a friss tárcsacsere és betétcsere lehetett valahogy a ludas. Féltem, hogy valami komolyabb baj lehet.
mazda-auto.hu | 2014-02-17 08:22 vau részére
Nehéz így elképzelni. Tehát csak hátrafele guruláskor ad ilyen hangot. Lejtőn elindulásánál nem beszélhetünk hátra gurulásról, éppen csak megmozdul hátrafele az autó. Elképzelhető - mert ugye kézifékkel állsz a lejtőn elindulás előtt) -, a hogy a hátsó kézifék pofák környékén kell keresni a problémát.
vau | 2014-02-14 14:51
Sziasztok!
Egy mazdás jóbarátom ajánlotta ezt a fórumot, hátha ti tudtok segíteni. A CX-7-esem lassú hátraguruláskor (pl. lejtőn elindulva) huhogó hangot ad. Nem tudjátok, mi lehet a jelenség oka? Az autó egy napja van nálam, állítólag újak a fékek és a fékbetétek, 72 ezer kilométerrel.
Barba | 2013-05-27 11:53
lehozsoci | 2013-05-22 11:45
mazda-auto.hu | 2013-05-22 10:39 Barba részére