2025. Augusztus 4. Hétfő - Domonkos

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu2 | 2016-04-19 12:38 Frodó részére

Valami rosszul lett visszarakva.

mazda-auto.hu2 | 2016-04-19 12:37 Kassai Péter részére

Sajnos átrozsdásodhat, bontóban kellene nézni. Ha nincs segítünk.

mazda-auto.hu2 | 2016-04-19 12:35 Frodó részére

A kettőnek nincs köze egymáshoz, hacsak a szerelő véletlenül meg nem mozdított egy csövet, vagy bilcset.

Rolandosz | 2016-04-19 10:32 BZ részére

Jo napot uram!

Erről a régi 6 os válto dologrol érdeklödnék hogy egy az egybe felmegy? Nem is kell semmit mododositani? Ha megadná elérhetöségét felhivnám! Üdv

Frodó | 2016-04-19 08:37

Kedves màrkatàrsak és szakértők!

Két hete volt a 2002es diesel mpv-be vezéeműszìj és a hozzàtartozó alkatrészek cseréje,azóta a turbóm nem 2-2.2ezernél kezd el dolgozni hanem úgy vettem észre,hogy 1.6ezer körül.Miért van ez és ez baj?

Kassai Péter | 2016-04-15 15:47

:)

2.0-es benzines még mindig.

egy hete vettem észre, hogy a váltóból csöppen a olaj.

ha szembe állok a motorral akkor jobb oldalt a végén. a szerelő azt mondta rá, hogy nem a tömítésnél, hanem maga a lemez szivárog.

gondolom ez csak gyáriban van :)

mibe fájhat ez?

de ami ennél fontosabb, hogy használhatom én így a autót?

Frodó | 2016-04-15 15:36 mazda-auto.hu részére

Köszönöm!

Azóta felmerült még egy kérdés.

Mi okozhatja azt a problémàt,hogy többeközt a műszerfalban történt izzócserék óta nem lehet benyomni sem a légkondi,sem a tőle nem messze lévő ablakfűtő mikrokapcsolós gombokat?Nem merem erőből megnyomni.Mit cseszhettek el,mi okozhatja ezt a tünetet?

zamo | 2016-04-14 22:03

Sziasztok!

 

Az mnr parts-al van vkinek tapasztalata?

BEAG | 2016-04-14 11:00

Kedves Fórumozók!

Érdekes (és számomra kissé ijesztő) jelenséggel találkoztam a minap. Megtankoltam az MPV-t (1991-es, 3.0 V6 benzines), majdnem üres tankról kb 2/3-ig. Mikor beültem, az utastérben nagyon tömény benzinszag fogadott. Az ablakok-ajtók zárva voltak, nem valószínű hogy kintről ment be. Miután kiszellőztettem, többet nem éreztem.

Olyan, mintha az üres tankban lévő levegő+benzingőz az utastérbe került volna. Van-e valakinek ötlete, mi lehet az oka, merre nézzek körül? Alulról végignézve a töltővezetéket és a tartályt nem láttam sérülést vagy szivárgást/folyást.

Előre is köszönöm!
Gábor

magyarib | 2016-04-14 10:40 mazda-auto.hu részére

Tisztelt Szakértő, márkatársak!

Egy 2005-ös 2000-es diesel Mpv- vel kapcsolatban szeretnék tanácsot kérni.

Pár hónapja kb. 2000-es fordulat fölött (észrevételem szerint a turbó működési tartományában) furcsa fúvola szerű hangot hallat az autó.

Szerelő vizsgálta de egyértelmű választ nem kaptam tőle, szerinte valószínű, hogy a levegő beömléskor valami berezonál.

Ami furcsa, esetleg fontos lehet, hogy csak meleg motornál jelentkezik. Én turbóra gyanakodtam, de a szerelő azt mondta, hogy annak más jelei is lennének, pl., hogy gyengébb lesz az autó, nem gyorsúl megfelelően, ilyet azonban nem tapasztalok, teljesen jól működik.

Ha valakinek volt esetleg ilyen jellegű problémája, tapasztalata, esetleg van ötlete, hogy mi lehet ez kérem ossza meg velem.

Köszönettel: Barna

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó