2025. November 9. - Tivadar

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


csokislaci | 2012-02-29 18:17

Nagyon szépen köszönöm az infót!

mazda-auto.hu | 2012-02-29 12:08 csokislaci részére

Sajnos nincs digitális szervizkönyve. Egyetlen garanciális bejegyzés van 2006.04.24-én, 24851 km volt az autóban. Ekkor féktárcsát cseréltek elöl.

csokislaci | 2012-02-28 19:22

Tisztelt Szakértő! Szeretném kérdezni mit lehet tudni a JMZLW69R250308742-S alvázszámú MPV-ről, 2005-s Németországból lett behozva, Mazda kereskedésből, 2008-ban. Fáradozását előre is köszönöm!

mazda-auto.hu | 2012-02-27 08:55 pinterto részére

Megoldható, 4x1110,-Ft+ kb. 1000 Ft a posta utánvétellel.

csokislaci | 2012-02-26 13:54

Tisztelt MPV tulajdonosok! AZ oldal ajtó alsó sinének a helyén minden mosás után állt a víz, melyet ki kellett törölnöm. A megoldás kulcsa a kis gumi dugó, amelyet csavarhúzó segítségével ki lehet pattintani, és a sártól megtakerítani a fúratot, amely eldugítja azt. Én megtettem, próba a mosónál, és teljesen száraz! A másik dolog ha valakit érdekel a Webasztó kályhát átalakíttattam, úgy hogy most már elöre programozható, felmelegíti a vizet, és az utas teret is, nincs hideg motor indítás többé, és hideg utastér. Sajnos kell hozzá egy vízszivattyú ami egy kicsit drága, de így is mevan 100000-böl beszereléssel együtt. Hosszú távon meg térül. Ha valakit érdekel, irjon nyugodtan a csokislaci@citromail.hu-ra

pinterto | 2012-02-24 14:05

Tisztelt Szakértő! Mazda MPV 2004 évjáratú autómnál szeretném cseréltetni a befecskendező réz tömítéseket! Önöktől megoldható a renelése? Ha igen mennyibe ekrülne postázással együtt? Köszönöm

mazda-auto.hu | 2012-02-21 07:57 klizso részére

Köszönjük. Annyi kiegészítésem van még az EGR hibához, hogy sajnos van amikor nyitott állásban ragad meg, így akkor is megy vissza az égéslassító kipufogógáz a hengerekbe, amikor egyébként nem mehetne.

klizso | 2012-02-21 07:17

Sziasztok, Rövid megjegyzés az EGR-szelephez, mert elromlani ugyan nem nagyon tud, ha pedig elromlik akkor az a környezetnek árt, de a motornak, az égésnek használ (tisztább levegőt kap, nem pedig visszaáramoltatott "használt" levegőt). Nekem például elkezdett gyorsításkor zörögni, ezért cseréltem (bontottra), azóta nem zörög. Amúgy ez egy korrekt fórum, sok jó tanácsot kapunk (és talán adunk is) egymásnak). Külön köszönet a szakmai kontrollért, illetve a hozzászólásokért a Szakértőnek, a mazda.hu munkatársának. Üdv.: klizso

nagydann | 2012-02-20 19:40

Még egy kis kiegészítés (Csokislaci után, aki nagyon jól írta az ékszíj görgőcsapikat), hogy az EGR szelepet is érdemes kitisztíttatni, tapasztalataim szerint 60-80ekm-enként. Nem nehéz kiszerelni, a Mazdában elég jó helyen van és egy kisebb vegyszeres áztatás és vmi erős szálú kefe után elég jó eredményeket érhetünk el. Szebb járás, kisebb fogyasztás, kevesebb füst, jobb gyorsulás és kisebb fogyasztás. Sok ott a korom egy idő után és nem érdemes megvárni, hogy a motorvisszajelző szóljon. Cserélne nem sok értelme, mert nem nagyon tud elromlani.

mazda-auto.hu | 2012-02-20 11:38 csokislaci részére

Ott mindenképpen kellene lennie egy kifolyónak.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó