2025. Július 9. Szerda - Lukrécia

Mazda Xedos 6, Xedos 9

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


pinterc | 2011-04-12 08:41 atter részére

Köszi atter! Nekem csak a pofák voltak cserélve, illetve a dugattyúk jó alaposan átmozgatva, és zsírozva talán? Bár többet értenék ehhez.
Kösz még1x

att1la | 2011-04-12 00:14

Zolika67,Podi8,koszonom a segitseget!

atter | 2011-04-11 22:14 Xedos81 részére

Ha kőkemény az általában nem jelent jót,lentebb irtad,hogy a vized is fogy,ebből hengerfej levétel lesz szerintem

Xedos81 | 2011-04-11 20:57

A kocsiban a jobb oldali felső vízcsőnek keménynek vagy puhának kell lenni üzemmeleg motornál?

Zolika67 | 2011-04-11 18:13 att1la részére

Szia.
Az ülés alatt szereld ki a takaró lemezt,és az alatt látod a jeladó csavarjait.A csavarokhoz tudsz rögzíteni egy vezetéket,melynek a másik végét a karosszériához testeld le.Elméletileg ez rendbe hozza a hibát.

Podi8 | 2011-04-11 14:16 att1la részére

Persze.
Kiszeded a hátsó ülés ülőlapját és ott van alatta a csatlakozó (kb. 1 perc).

att1la | 2011-04-11 10:22 Zolika67 részére

Koszi! Gyors vagy :)
Ha jol ertem,akkor a tank foldelve van a karosszeriahoz(?).Le tudom ellenorizni valahogy?

Zolika67 | 2011-04-10 21:28 att1la részére

Szia.
Lehet attól is,hogy a jeladó "úszó" lyukas,vagy repedt,és belement az üzemanyag.Akkor is csinál ilyent,ha az üzemanyag tank nem kap rendes karosszéria testet.

att1la | 2011-04-10 21:19

Sziasztok!

Az mitol van,hogy a benzintszintjelzo teletankolas utan kb felig,neha csak negyedig megy fel? Valakinek volt mar ilyen problemaja? koszi a segitseget

Zolika67 | 2011-04-10 20:44 tarcsajana részére

Szia !
Szerintem itt megtalálod azt az izzó,akár foglalatostól is,de ha jól sejtem,akkor elég az izzó is,csak óvatosan ki kell hajtogatni a lábait a foglalatból . : http://www.slh.hu/izzok/specialis-muszerfal-izzok/ 568-as cikkszámtól kellhet.A többi,az "üvegtest" izzó 3w-os,illetve 1,2w-os

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó