2025. Május 14. Szerda - Bonifác

Mazda Xedos 6, Xedos 9

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


laca | 2010-04-22 16:18

Szia putto.
Köszi a választ megpróbálok egy bontottat azt nem tudod véletlen hogy azokat a kis érzékelő kapukat külön ki lehet cserélni?Ha igen hol kapok olyat?

Xedosgazda | 2010-04-22 09:29

Köszönöm a választ, de mint említettem, teljesen kiszámíthatatlan mikor működik és mikor nem.Rükvercben mindig, de néha alapjáraton is és magasabb fordulatszámnál is, így nem gondolnám hogy a kapcsoló mechanika zárna valamilyen áramkört ha erre célzott. Tanácstalan vagyok. Valakinek nem volt hasonló problémája esetleg?

mazda-auto.hu | 2010-04-22 08:02 Odi részére

Van egy leeresztő csavar, a visszatöltést pedig a "km óra szenzor" kihajtásánál kell elvégezni, a váltó tetején.

mazda-auto.hu | 2010-04-22 07:59 Xedosgazda részére

Első körben meg kellene nézni, hogy hátramenetbe kapcsoláskor nem ér-e bele a kapcsoló mechanika, valamilyen vezetékbe, kábelkötegbe.

Odi | 2010-04-21 21:16

email cim hendre_norbi@yahoo.com

Odi | 2010-04-21 21:15

Hello azt szeretném megtudni hogy a váltobba hogyan kell lecserélni az olajat, ha valaki tud segitsen messélje ell vagy kep vagy barhogy ahogy tud, koszonom elore is.

putto | 2010-04-21 18:27

Szia laca. Nekem a gombbal volt gondom. A tekerő egy roppant egyszerű szerkezet mechanikus kapcolódás nincsen. Úgy képzeld el mint eg flakonos kupakot aminek a palást oldalán hézzagok vannak. ezek a hézakok haladnak el 3 darab érzékeló előtt, ha jól emlékszem foto diódák. innentől kezde elektronika van. A Mester válaszolt a Kérdések Mazdáról a szakértőnek rovatban.Ha kijelzőn sem látszik a tekereés akkor lehet hogy valamelyik érzékelő kapu rossz pl. Mindenképp szét kell szedned az egészet aztán eldönthete, hogy nekiáljsz keresni a hibát vagy szétszedett műszerfallal elmész egy bontóba és belepróbálsz egy bontott egységet.

Xedosgazda | 2010-04-21 17:02

Tisztelt Mazda-auto.hu!Xedos 6-osom fordulatszámmérője vacakol. Ez abban nyilvánul meg, hogy általában nem mozdul a mutató. Magasabb fordulatszámnál (5-6ezer) Újra rendesen mutat, aztán kisebb fordulatszámnál újra 0. Ha beteszem a váltót hátramenetbe, tökéletesen működik mindig. Tisztelettel kérdezném, hogy mi lehet ennek az oka?

laca | 2010-04-21 15:54

Szia putto!
A tekerőt hiába csvargatom nem csinál semmit szerinted miért?

putto | 2010-04-21 11:29 laca részére

Szia, a gomb van beragadva, vagy a tekerő nem működik ?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó