2025. Július 12. Szombat - Izabella

Mazda Xedos 6, Xedos 9

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Odi | 2010-03-14 12:50

Még lenne egy kérdésem akarok venni alufelni csavar anyát de nem tudom 100% ban a mérettet: 12x1.5 25mm menethossz ez jo?

Odi | 2010-03-14 12:44

Azt szeretném kérdezni hogy a 2hástó fékbetét(fékpofa) mennyibe kerül(ha van után gyártott), és halottam hogy van fékjavitó készlet az is mennyibe kerül. Előre is köszönöm a választ.

Endy46 | 2010-03-13 11:57

Sziasztok lenne egy kérdésem 1.6-os xedosra a 80 v-s sebesség és terhelés indexű gumit felrakjam? válaszotokat előre is köszi

Ferenc39 | 2010-03-12 14:03

Lehet,hogy a kulcs-al meg a távirányítóval kell valamit mahinálni...

Bálint66 | 2010-03-12 13:59 Ferenc39 részére

Hú hát én nem tudom milyen fajta pontosan. Még mikor megvettem a szélvédőn volt ez a Delta matrica. Egy kis pici hangszóró van a motortérben amit kulccsal lehet ki-be kapcsolni. Együtt működik a központi zárral a riasztó is. Valószinü még 97-ben tehették bele. Már sokszor kellett akksit töltenem mivel télen nem használom az autót, mindig mikor vissza kapcsoltam riasztott, akkor távirányítóval leállítottam és minden jó volt. Most hogy legutóbb visszakapcsoltam folyamatosan sípolt. Aztán nem kínlódtam vele azóta.

Ferenc39 | 2010-03-12 13:55

Jut eszembe...

Pl.: AA24-tipus-nál

ilyen elven bármilyen távirányítót meg lehetett etetni a riasztóval azonos tipuson belül.

Ferenc39 | 2010-03-12 13:49

Bálint66

Régebben a riasztókat újra kellett tanítani a távirányító kódjával, de sajna már nem emlékszem, hogy hogyan kellett, lehet hogy hosszan kellett nyomni a távirányító gombját, vagy a riasztó tölcsérjén volt egy gomb amit egyszerre kellet nyomni a távirányítóval,sajna nem emlékszem pedig márkaszervizekben javítgattam autóriasztókat is, de már vagy 17-18 éve.

Bálint66 | 2010-03-12 13:29 Csabi626 részére

Víz kizárt hogy került oda. Állandóan garázsban van, teljesen száraz körülmények között volt akksi töltés közben az egész autó. Nekem Delta riasztó rendszerem van. Arra gondolok hogy az akksi saru nem jól érintkezhet, mert a csavarja nagyon odavan. Csak flexel tudnám levágni. Ettől indul az autó, valahogy jól odatudtam szorítani, de azóta igaz nem próbáltam még visszakapcsolni.

Ferenc39 | 2010-03-12 11:57

Sajna nem tudom mi az a "CEL ALARM" a műszerfal nem ír ki semmit csak olyan mintha túl sok benzint kapna és tilt, leesik a fordulatszám utána hirtelen visszagyorsul, de csak addig és ismétlem csak nagy gázadásnál rendszerint indulásnál...amíg nem áll be a mutató (vízhőfok) ahová szokott.
Utána már nincs baj a 98-as benzinnel.
De a 95-ös hideg motorral sem tiltogat.

Csabi626 | 2010-03-12 11:51 Bálint66 részére

Szia!
Nekem akkor csinált hasonlót, mikor egyszer víz került bele, de miután kiszáradt jó lett. Neked is az a "CEL Alarm" vagy mi a tököm van?
A világba nem találok hozzá semmi infót, nekem egyelőre kifogástalan, de ha baja egyszer lesz igencsak csere lesz a vége :(

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó