2025. Július 14. Hétfő - &Őrs

Mazda Xedos 6, Xedos 9

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2008-04-07 12:22 drepeter részére

drepeter - Elnézést, hogy töröltük az utolsó hozzászólásodat, de nagyon átrendezte a beírt link a honlapképet. Egyébként szinte biztos, hogy a Millenia 2.5 V6 vezérműszíj szett megegyezik az európai Xedos9 2.5 V6 kivitelekével.

mazda-auto.hu | 2008-03-28 07:53

A Millenia-val nem lehet tévedni, a motortól függően viszont eltérőek a rugók, mivel a 2,0 és a 2,5 súlya nem egyforma. A váltó zörej így nem beazonosítható. A 30-as olaj jó választás. Ennél csak egy 0w-30 lehetne jobb.

drepeter | 2008-03-27 17:46

Köszönöm a választ!
Az ültetőszettet meg isvettem ebay-en keresztül, remélem nem lepődök nagyot, hogy a milleniához más kell... Még kérdésem lenne, hogy a váltó felől, alulról terheléskor néha hallható rövid kopogás beazonosítható-e? Megyek olajcserére és megnézetem, de jó lenne tudni a mazda szakértőktől. Olvastam többfele olajról, végül 5w-30 castrol szintetikus olajat választottam.

mazda-auto.hu | 2008-03-25 16:28 drepeter részére

1.Nagyon jól áll a Xedos 9 -nek is egy kis ültetés. A karosszéria arányai, nyújtottsága sokkal jobban kidomborodik, így az igazi 2.A V6-os motorok esetében egy kompresszor, vagy turbó felszerelésének költsége 1,8-2 millió között mozog. Sajnos olcsóbban nem igen lehet hatásos teljesítmény növekedést elérni.

drepeter | 2008-03-25 13:35

Köszönöm a gyors reagálást és elnézést, hogy ennyire béna voltam, hogy a motorról nem írtam. A 123 kW-os 2497 cm3-s moci van benne. Ültetőszettet találtam az eibach-nál, bár milleniához van, szerintem ez a paraméter ugyanaz lehet.Ültetésen azért gondolkodtam, mert az autó amúgy is lapos, viszont ehhez képest a hasmagassága nem alacsaony, így szerintem jól mutatna egy nem extrém, de 3-4 cm körüli ültetés. Lényeg a lényeg: 2.5-ös mocival van, ehhez kapcsolódnak a kérdéseim! Köszönöm!

mazda-auto.hu | 2008-03-25 09:22 drepeter részére

Gratulálunk az autóhoz!
Direkt szűrőt semmiképpen nem ajánlunk. Melyik motor van az autóban? 2,0 vagy 2,5?

drepeter | 2008-03-23 20:37

Tiszteletem! Most vásároltam egy 2001-es Magyarországi Xedos 9-est, nagyon tetszik és meg vagyok vele elégedve. Az előző gazdája sajnos nem bánt vele jól: volt egy motorcsere 115 ezernél, az új mociban alig van 20 000. A váltó sem köszönhet sokat az elődnek, de működik és már javíttatott rajta vmit az előd. Néha nem is feltétlen nagy terhelésnél kopogást hallok rövid ideig, amit a váltónak tulajdonítok, lehet erre vmit gyanítani mi okozhatja?
Még egy kérdésem lenne. Van-e arra mód hogy még pár lovacskát csalogassa elő az autóból. Direktszűrő, turbo?
Ültetőszett is érdekelne, persze nem extrém méret, csak 3-4 cm.
Előre is köszönöm!

mazda-auto.hu | 2008-03-05 09:05 geri59 részére

Szívesen. De mennyivel olcsóbb lett volna, ha nem kell újra szétszedni. :(

geri59 | 2008-03-04 21:30

Köszönöm a tájékoztatást, nem olcsó, de biztos az eredeti az eredeti!! Mégegyszer köszönöm!

mazda-auto.hu | 2008-03-03 07:55 geri59 részére

2145,-/db

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó