2025. Július 6. - Csaba

Mazda Xedos 6, Xedos 9

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2012-12-14 15:36 gitaros részére

Üdvözlünk köreinkben! Mivel a szelepszár szimeringek cseréje jóval olcsóbb ( a hengerfej levétele nélkül) , így érdemes ezzel kezdeni. Ha nem oldódik meg a probléma, akkor jöhet a motor szétszerelés.

gitaros | 2012-12-14 15:25

Üdv mindenkine! Fél éve vagyok egy 98-as xedos 6-os boldog tulajdonosa. Eddig nem volt semmi gondom, de a hideg beálltával, ahogy már többen is írták itt, indításkor elképesztő kékes füstöt okád, aztán kb egy perc múlva minden helyre áll és teszi a dolgát füstokádás nélkül. szerelő tanácsára füstölésgátló adalékkal próbálkoztam (akkor még nem találtam rá erre a fórumra:(, de csak rontott a helyzeten. A kérdésem az volna, hogy a szelepszárszimmering csere meoldás lehet, Csak mert az egyik szerelő zserint igen, de van amelyik azt mondta, hogy az nem tud annyi olajat beengedni, mert ezekben teflonos szimeringek vannak már, ő azt ajánlja bombázzuk szét a dugattyúig. De az meg több százezres javítás. Ha van valakinek tapasztalata füstölés megoldásban, nagyon megköszönném.

mazda-auto.hu | 2012-12-06 16:09 dene részére

Köszönjük! Boldog Mikulást Neked is! 1. Lehetséges, hogy szivárog az utastérben a víz. 2. Lehet, hogy tömítetlen az adott henger, pl nincs szelephézag, fordulaton pedig úgy-ahogy dolgozni kezd...de lehet befecskendező hiba, vagy gyújtás.

dene | 2012-12-06 04:37

Boldog mikulást mindenkinek! Kérdéseim lennének: Először a is a szélvédőről marha lassan tudom csak lefújni a párát. A fűtéssel nincs gond. Lassú, de jó. Második kérdésem, hogy mi okozhat üres szódásszifon nyomásához hasonló fújó hangot a motortérben? Alapjáraton 1 henger nem dolgozik, de gázadásra megy mind a hat. Hülye szifonhang marad... A törésre hajlamos harmonika szívócső kivételesen rendben. Vákuumcső lehet a bűnös, vagy valami más? Köszi

atter | 2012-11-23 20:30 Odi részére

Szia! Sikerült kiszedni a radiátort?

EFY | 2012-11-20 12:13

Helló. A müszerfal oldalában is vannak csavarok.le kell szedni a végeket záró fedeleket.

Odi | 2012-11-19 18:56

Sziasztok! Ha valaki tud most segítsen, neki fogtam ki szedni a fűtés radiátort úgy hogy leszedem a műszerfalat ott tartok hogy a könyök támasztól kezdve az autómagnóig meg van kormány kilóméterórásrész meg van és most a többi részt én ahogy láttam a 8 db csavar fogja(aminek a feje 6 szögű :)) és nem tudom még hol fogja e valami mert nem jön le? Ha valaki tud az segítsen előre is köszönöm.

Bálint66 | 2012-11-11 18:19

Sziasztok! Érdeklődni szeretnék, hogy valamelyikőtöknek van-e elfekvőben Xedos 6-oshoz, első lökhárítóra való rendszámtáblatartó tartozék konzolja? Előre is köszönöm a segítséget, vagy a kenblock@freemail.hu-ra is küldhettek ajánlatot. :)

lpfutar | 2012-10-29 15:34

Sziasztok! '94-es 2.0 V6-hoz keresek s.o.s. első futóműrugót!! Bp-n vagy környékén Ha valaki tud kérem írjon vagy hívjon 06706345084

atter | 2012-10-24 23:29 Odi részére

Ok :) pár nap és küldöm ,csak világosban hazaérjek valamikor a fotózáshoz :)

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó