2025. December 20. Szombat - Teofil

Mazda5

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


vlala2 | 2017-03-20 14:51

Tisztelt Szakértö!

Az alábbi adatok alapján lenne kedves megmondani, a fojtószelep elektromos vagy bowdenes?

Mazda 5 1.8 Benzin, 2005.évjárat, Alvázszám: JMZCR198260123748

Még egy kérdésem lenne! A fojtószelep takarítása után szükséges-e a vezérlöegység öntanuló értékeinek nullázása müszeres beállítással, a hirtelen túl tisztává vált fojtószelep miatt? 

Köszönöm megtisztelö válaszukat!

 

 

 

mazda-auto.hu2 | 2017-03-17 09:03 takizolib részére

Igen reális.

takizolib | 2017-03-17 08:25

Tisztelt szervíz! Esélyes egy Mazda 5 megvásárlása, 2008.11 havi üzembehelyezésű, szeretnék érdeklődni, hogy a 121.000 Km állás reális lehet-e? Alvázszám: JMZCR19R680316440. Segítségüket előre is köszönöm!

Rdusan | 2017-03-14 13:38 mazda-auto.hu2 részére

Köszönöm a segítséget !

mazda-auto.hu2 | 2017-03-14 12:58 Rdusan részére

Három régóta működő Mazda szerviz van Budapesten, Autó Óbuda, Autó Mirai és az Autó Focus, igaz az Autó Fócus már nem márkaszerviz, de attól még ugyanúgy értenek a Mazdához a szakemberei.

Rdusan | 2017-03-14 11:49 mazda-auto.hu2 részére

Budapesti vagyok,esetleg nem tudna ajánlani valakit ,16 kerület környékén ?

mazda-auto.hu2 | 2017-03-14 10:25 Rdusan részére

Erre csak akkor tudnánk választ adni, ha itt lenne az autó, mert ha egy szerelő 2 hete nem találja az okot, biztos nem egy egyszerű problémáról van szó.

mazda-auto.hu2 | 2017-03-14 10:19 soostamas3 részére

Az alvázszám alapján bowdenes. Hogy a hang honnan jöhet, azt nem tudjuk. A hangok alapján még ha halljuk is azt, nem egyszerű megmondani mi okozhatja, de így csak találgatni lehetne.

mazda-auto.hu2 | 2017-03-14 10:08 ncs részére

A tankban az üzemanyagszivattyú alján. Nagyon ritkán kell cserélni, előírt csereciklus nincs.

Rdusan | 2017-03-14 09:08

Tisztelt Szakértő,Fórumozok !

2008-as Mazda 5 2.0 dizel,az lenne a problémám,hogy pöcre indul, utána mintha nem lenne erő,nagyon lassan megy,úgy 2500-as fordulatnál beindul.A részecskeszűrő ki lett takarítva,valami turbó előtti szelepeket is megnéztek,két hete van a szervizbe,de a szerelő nem találja a hibát,most azt mondta a porlasztócsúcsok rosszak,azt újítják,de egyenlőre nincs hír

Valaki esetleg találkozott már ilyen problémával?

Köszönöm !

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó