2025. November 5. Szerda - Imre

Mazda5

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


vzsu | 2016-02-01 10:22

Tisztelt Mazda-Auto! Az alábbi autó is érdekelne: Mazda 5 1.8 TX; 2005/09; JMZCR198260114647; 143900 km. Valós lehet? Honnan származik? Előre is köszönöm! 

vzsu | 2016-02-01 09:37

Tisztelt Mazda-Auto! Informácira lenne szükségünk -vásárlás előtt- az alábbi autóról: Mazda 5 1.8 TX; 2005/07; JMZCR198260104759; 140000 km. Valós lehet? Előre is köszönöm! 

mazda-auto.hu2 | 2016-01-29 10:43 Someszko részére

Eltömődött a részecskeszűrő, de a Mazda műszer ezt pontosan kiadja.
 Ha az olajszint az X jelet elérte, az olajat is le kell cserélni.

Kényszerregenerálás miatt szervizbe kell vinni.

Someszko | 2016-01-28 19:54

2006 os évjáratu  dízel autóm van Svájcból való kinyomtatott előélet 170 ezer km friss olajcsere új tűzkarikák a porlasztó alatt új tömítőgumik a szelepfedélnél ma viszomt villogni kezdett autópályán a DPF jel és nem megy 140 nél többet.Újraindtva lámpa elalszik de a gép nem lett gyorsabb az erő csökkent mi a teendő mivel kezdjek?

rbaggio | 2016-01-28 18:59 mazda-auto.hu részére

Köszönöm szépen a választ! Februárban vagy legkésőbb márciusban szeretném megejteni. Kivel, milyen elérhetőségen tudok majd időpontot egyeztetni?

mazda-auto.hu | 2016-01-28 11:23 rbaggio részére

Bruttó 357.590.- Ft a kuplung cseréje munkadíjjal váltóolajjal és a szükséges alkatrészekkel.

rbaggio | 2016-01-28 08:42 mazda-auto.hu részére

Ha Önöknél szeretném a cserét megoldani milyen munkadíj jön erre?

guillotine88 | 2016-01-27 17:13

Köszönöm válaszát.

mazda-auto.hu2 | 2016-01-27 16:19 nagyand részére

A drága injektorok miatt semmiképpen nem ajánlunk ismeretlen szereket, mi a Xado  Atomex dízel üzemanyagrendszer tisztítót használjuk, és az működik.

Kereskedelmi forgalomba beszerezhető,bruttó 3.900.-Ft az ára.

littlerock79 | 2016-01-27 15:44 nagyand részére

Nincs preferált lötty, egyszerűen legyen valami, ami oldja a koszt egy picit. A gyantásodás illetve más lerakódás bárhol megjelenik ahol áramlik, vagy áll a gázolaj, illetve a koksz, ahol elég. Fontos, hogy nem ettől fog megjavulni valami, de segíthet. Szerintem egy STP a tesco-ból is megteszi. Próbáld meg kifüstöltetni. Nekem úgytűnik bevált a dolog, mert most is napi szinten használom az autót, és nem füstöl… A füst az a mi esetünkben amúgy is inkább gázolaj pára, mert nem ég el rendesen. Ha a kazánban rendesen lezajlik az égés, akkor van öntisztulása is. Mindenesetre akármi lesz a végeredmény, kérlek írd meg. Ha sikerül, onnantól próbáld megfigyelni, mikor megy a kályha, és addig ne állítsd le az autót amíg zúg. Ha ventilátor, vagy izzítógyertya gondja van a kályhának, akkor sajnos szét kell szedni… Drukkolok!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó