teszt,mazda

2025. Május 9. Péntek - Gergely

Tesztek

2010.05.21.

0 komment
Mazda RX-7 Toyota Supra teszt

Mazda RX-7, Toyota Supra teszt.

 Ismé visszamegyünk a múltba, mégpedig a kilencvenes évek elejének dicső sportkocsijainak kedvéért. Összehasonlító tesztünkben az akkoriban Európában hivatalosan megvásárolható biturbós hathengeres Toyota Supra birkózik a szintén szekvencionális turbós, de bolygódugattyús wankel rendszerű...

2009.08.13.

0 komment
Mazda3 MPS teszt.

új Mazda3 MPS.

 Ha valaki egy konszolidált, pénztárca kímélő autót keres, akkor a 8350000,-Forintba kerülő Mazda3 MPS nem az ő autója. Bár igaz, hogy ez is a kompakt kategória egyik képviselője, de összesen ez minden ami hasonlóságként elmondható róla, a többi alsó-középkategóriás mindeneshez képest.

2009.08.04.

3 komment
Mazda3 teszt

Mazda3 teszt.

 Egy-egy modell megújításakor nagyon kiegyensúlyozott munkára van szükség az autógyártók részéről. Nehezíti a helyzetet, ha az adott márka legjobban fogyó modelljéről van szó, amely nem egy piacon dobogós értékesítési eredményekkel rendelkezik. A Mazda bevállalta a kockázatot, és úgy készítette fel a...

2009.07.01.

0 komment
Mazda MX-5 Kupé 2009

Mazda MX-5 Kupé 2009.

 A 2006-ban megjelent harmadik generációs Mazda MX-5 jónéhány ponton megújult az idei évben. A változtatások természetesen érintették a nem egészen két éve kapható elektromosan nyitható-zárható keménytetejű, egyszerűen Kupénak keresztelt modelvariánst is.

2009.04.24.

0 komment
Mazda RX-7 teszt

Mazda RX-7 (FC) teszt.

Kellemes időtöltés időnként a múlt Mazda modelljeire visszatekinteni, különösen a mai mesterségesen felgyorsított modellváltási ciklusú autós világban. Most az Autó-Motor 1987. Áprilisi 8. számában megjelent második generációs Mazda RX-7 (FC) tesztet olvashatják. A bolygódugattyús...

Cikkek  | 



Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó